Niels Klevant Groen

Eenvoudig en (bijna) compleet

Beschrijving

Boekhoudprogramma is prima te gebruiken, heel eenvoudig en gelukkig ook compleet. Alleen het registreren van de uren zou nog een mooie toevoeging zijn, maar daar wordt gelukkig aan gewerkt! Echt... Boekhoudprogramma is prima te gebruiken, heel eenvoudig en gelukkig ook compleet. Alleen het registreren van de uren zou nog een mooie toevoeging zijn, maar daar wordt gelukkig aan gewerkt! Echt waar voor je geld.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! De bèta versie van urenregistratie staat inderdaad al een tijdje live. Hier zullen de komende tijd nog mooie features aan worden toegevoegd zodat Moneybird nog completer wordt!

Arthursloodgietersbedrijf

Tevreden klant

makkelijk en soepel systeem

Stijn Bakker

Top programma

Beschrijving

Makkelijk om mee om te gaan. Maar ook in meer gecompliceerde situaties werkt het goed.

Leo de Bruin

Facturen verzenden etc.

Beschrijving

Facturen verzenden lukt iedere keer niet en dat koppelen is een ramp

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend dat je problemen ondervind met het verzenden van facturen en koppelingen. Ik zie dat je hierover contact hebt opgenomen via support. We zullen je daar verder helpen... Bedankt voor je review. Vervelend dat je problemen ondervind met het verzenden van facturen en koppelingen. Ik zie dat je hierover contact hebt opgenomen via support. We zullen je daar verder helpen om het probleem te verhelpen.

Uno

Zeer slechte support

Beschrijving

Hoewel het systeem best makkelijk werkt voor de dingen die ik ermee moet doen, is de support echt heel slecht. Ze zijn telefonisch onbereikbaar en je kunt ze alleen per mail benaderen en dan duurt... Hoewel het systeem best makkelijk werkt voor de dingen die ik ermee moet doen, is de support echt heel slecht. Ze zijn telefonisch onbereikbaar en je kunt ze alleen per mail benaderen en dan duurt het een dag voor je antwoord hebt, twee mailtjes op een dag krijg vergeet het maar. De uitleg is ook niet over naar huis te schrijven in de mail. Krijg je een vaag antwoord waardoor je weer terug moet mailen en dat kost weer een dag. Echt heel slecht! Support is net zo belangrijk als een goed product. Je kunt het vergelijken met een goed restaurant met onbeschoft personeel, waardoor je er dus niet meer komt.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Moneybird heeft er bewust voor gekozen geen telefonische ondersteuning te bieden. Wil je hierover meer lezen dan kan dat op deze pagina... Bedankt voor je review. Moneybird heeft er bewust voor gekozen geen telefonische ondersteuning te bieden. Wil je hierover meer lezen dan kan dat op deze pagina https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/. We streven er naar om zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1 werkdag antwoord te geven op al je vragen.

Sander van Zaane

Slechte rapportages

Onduidelijke rapportages.

Reactie Moneybird:

Hai Sander. Zou je ons willen mailen op support@moneybird.com met een toelichting wat je graag verbetert zou willen zien? Feedback is namelijk altijd welkom! Alvast bedankt!

Dirkshorn Golf Academy

Top programma

Beschrijving

Programma levert de opties die ik nodig heb als ondernemer.
Flexibel, snel, hanteerbaar en begrijpelijk.

1 x goed zitten voor de opmaak en begeleidende teksten op offertes en...
Programma levert de opties die ik nodig heb als ondernemer.
Flexibel, snel, hanteerbaar en begrijpelijk.

1 x goed zitten voor de opmaak en begeleidende teksten op offertes en factuur en aansluitend de contactengegevens vullen en draaien.

Erik Braun

Boekhouden met een glimlach

Beschrijving

Werkt gewoon erg makkelijk, de reclametekst van MB klopt echt! Altijd je eigen cijfers bijgewerkt en direct bij de hand!

Morux

Top boekhoudpakket, slechte app

Beschrijving

Moneybird is één van de betere en gebruikersvriendelijke boekhoudpakketten die er bestaan. Als je naar het totaalplaatje kijkt is er op dit moment voor mij niet een beter alternatief.

De...

De app is daarentegen verschrikkelijk. Wat Moneybird zo goed maakt, is helaas niet terug te vinden in de app.

J. Buis

Gedoe bij eerste elektronische aangifte

Beschrijving

Niet handig om allerlei verificatie te laten volgen NADAT 'elektronische aangifte' is aangeklikt.
Handiger om dit vooraf te melden. Bespaard veel frustratie.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik heb jouw vraag hierover op de wensenlijst gezet die we gebruiken om toekomstige ontwikkelingen van Moneybird te bepalen.