Changxiu Jiang

Goed programma, jammer van de Chinese karakters

Beschrijving

Goed programma alleen erg jammer dat Chinese karakters niet in de PDF factuur verschijnen. Dat zou toch vrij eenvoudig op te lossen moeten zijn.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik heb jouw vraag hierover op de wensenlijst gezet die we gebruiken om toekomstige ontwikkelingen van Moneybird te bepalen.

Piet van der Made

Opzeggen

Beschrijving

ik heb mijn bedrijf vanwege pensionering gestopt en kom niet van het abonnement af
TRIEST !!!!!!!!
Zal jullie niet aanbevelen alleen daarom

Reactie Moneybird:

Beste Piet, bedankt voor je review, vervelend om te lezen dat je problemen ondervond bij het opzeggen van je abonnement. Ik zie dat dit ondertussen met behulp van support is opgelost en de laatste... Beste Piet, bedankt voor je review, vervelend om te lezen dat je problemen ondervond bij het opzeggen van je abonnement. Ik zie dat dit ondertussen met behulp van support is opgelost en de laatste factuur voor je gecrediteerd is. Hopelijk is het hiermee goed opgelost en kun je gaan genieten van je pensioen.

Mascha

Heel traag

Beschrijving

als die wel werkt is het prima, maar vaak is die mega traag

Sander Mortelmans

Top pakket

Beschrijving

Super praktisch boekhoudpakket met de juiste looks voor moderne ondernemers.

Frank Jacobs

Werken met Moneybird

Beschrijving

Sinds wij dit programma in huis hebben voeren wij onze eigen boekhouding. Dat scheelt enorm in de kosten die wij voorheen extern hebben uitbesteed. Het programma is eenvoudig en zelfs voor degene... Sinds wij dit programma in huis hebben voeren wij onze eigen boekhouding. Dat scheelt enorm in de kosten die wij voorheen extern hebben uitbesteed. Het programma is eenvoudig en zelfs voor degene die geen of weinig verstand hebben van boekhouden, is dit zeer goed te doen.

marijn@bekkersmediasupport.nl

Externe facturen

Beschrijving

Erg handige tool om externe facturen in te voeren. Wel jammer dat je hier geen producten kunt gebruiken. Dat maakt het toch nog omslachtig.

VOLLENBAK BVBVA

Perfecte prijs kwaliteit

Beschrijving

Moneybird heeft tal van mogelijkheden voor een kleine prijs. Al 3 jaar klant, nog nooit gedacht om over te stappen.

Pascal Westerbrink

Moeilijk, onoverzichtelijk en weinig informatie verstrekken.

Je wordt nauwelijks geholpen

Reactie Moneybird:

Wat vervelend dat je je niet geholpen voelt! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik heb je e-mail aan ons opgezocht en zie dat je wel een goed antwoord hebt gehad. Je hebt verder niet meer op de... Wat vervelend dat je je niet geholpen voelt! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik heb je e-mail aan ons opgezocht en zie dat je wel een goed antwoord hebt gehad. Je hebt verder niet meer op de e-mail gereageerd. Als je nog vragen aan ons hebt, neem vooral contact met ons op! Dat kan vanuit je account d.m.v. de supportknop rechts onderin of door te mailen naar support@moneybird.com.

Cecile Velmans

Onduidelijke opzet

Beschrijving

Vooral heel lang zoeken naar de juiste knop om een klein ding te veranderen op je factuur; de oude versie was veel logischer. Dus qua gebruikersgemak mag er een hoop verbeterd worden. Het is Windows... Vooral heel lang zoeken naar de juiste knop om een klein ding te veranderen op je factuur; de oude versie was veel logischer. Dus qua gebruikersgemak mag er een hoop verbeterd worden. Het is Windows thinking vs Mac thinking; Moneybird is vooral Windows thinking; Ouderwets & onhandig.

Jeroen Groen

Fijn

Beschrijving

werkt naar behoren, overzichtelijk en gebruiksvriendelijke