Moneybird is een intuïtieve applicatie en ik kan er als leek prima mijn boekhouding, facturatie en BTW aangifte mee doen.

Ga vooral zo door!

Robin

10/10

Een woord, SUPER!

Beschrijving

Voor automatisering van onze administratie heeft Moneybird een grote rol gespeeld, dagelijks worden er honderden facturen verstuurd zonder omkijken! Helemaal in de tijd van de feestdagen spelen zij... Voor automatisering van onze administratie heeft Moneybird een grote rol gespeeld, dagelijks worden er honderden facturen verstuurd zonder omkijken! Helemaal in de tijd van de feestdagen spelen zij een grote rol, blijf zo doorgaan!

SpinPC

10/10

Perfect.

Beschrijving

Dit programma is super makkelijk in gebruik. Daarbij prima te betalen.

Support is ook altijd vlot!

Met vriendelijke groeten,

Remco Spin
SpinPC

Jan Beens

10/10

Super fijn boekhoudprogamma!!

Beschrijving

Geweldig boekhoudprogamma die tot in de puntjes is verzorgd! Fijn om mee te werken! Aanrader.

Arnaldo Visser

10/10

Lekker handig!

Beschrijving

Sinds een korte tijd gebruiker van Moneybird en na enig gepuzzel een super ervaring. Handig en overzichtelijk!

Gerrit A. Aalvanger

10/10

Ideaal programma

Beschrijving

Bij mijn productverkoop van aloe vera producten van Forever maak ik geregeld gebruik van deze site waardoor klanten een goed overzicht van hun bestelling krijgen. Ik beveel dit programma zeker aan.... Bij mijn productverkoop van aloe vera producten van Forever maak ik geregeld gebruik van deze site waardoor klanten een goed overzicht van hun bestelling krijgen. Ik beveel dit programma zeker aan. Zeer gebruiksvriendelijk; enige tip die ik nog wel heb is dat je niet altijd snel ziet of je de prijzen inclusief btw of exclusief btw er neer zet.

Ilona Visker

10/10

Makkelijk in gebruik!