Maik Vreeling

Ga vooral zo door!

Beschrijving

Moneybird is een intuïtieve applicatie en ik kan er als leek prima mijn boekhouding, facturatie en BTW aangifte mee doen.

Ga vooral zo door!

Robin

Een woord, SUPER!

Beschrijving

Voor automatisering van onze administratie heeft Moneybird een grote rol gespeeld, dagelijks worden er honderden facturen verstuurd zonder omkijken! Helemaal in de tijd van de feestdagen spelen zij... Voor automatisering van onze administratie heeft Moneybird een grote rol gespeeld, dagelijks worden er honderden facturen verstuurd zonder omkijken! Helemaal in de tijd van de feestdagen spelen zij een grote rol, blijf zo doorgaan!

SpinPC

Perfect.

Beschrijving

Dit programma is super makkelijk in gebruik. Daarbij prima te betalen.

Support is ook altijd vlot!

Met vriendelijke groeten,

Remco Spin
SpinPC

Jan Beens

Super fijn boekhoudprogamma!!

Beschrijving

Geweldig boekhoudprogamma die tot in de puntjes is verzorgd! Fijn om mee te werken! Aanrader.

Arnaldo Visser

Lekker handig!

Beschrijving

Sinds een korte tijd gebruiker van Moneybird en na enig gepuzzel een super ervaring. Handig en overzichtelijk!

Gerrit A. Aalvanger

Ideaal programma

Beschrijving

Bij mijn productverkoop van aloe vera producten van Forever maak ik geregeld gebruik van deze site waardoor klanten een goed overzicht van hun bestelling krijgen. Ik beveel dit programma zeker aan.... Bij mijn productverkoop van aloe vera producten van Forever maak ik geregeld gebruik van deze site waardoor klanten een goed overzicht van hun bestelling krijgen. Ik beveel dit programma zeker aan. Zeer gebruiksvriendelijk; enige tip die ik nog wel heb is dat je niet altijd snel ziet of je de prijzen inclusief btw of exclusief btw er neer zet.

Ilona Visker

Makkelijk in gebruik!

Beschrijving

Moneybird is makkelijk, overzichtelijk en alles wat je als ondernemer nodig hebt!

Ingewikkeld

Beschrijving

Veel te veel uitzoeken hoe iets te boeken

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je problemen ondervind om iets te boeken. Graag helpen we je hiermee verder. Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar support@moneybird.nl zodat... Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je problemen ondervind om iets te boeken. Graag helpen we je hiermee verder. Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar support@moneybird.nl zodat we je verder kunnen helpen?
Jeroen Ring
Moneybird

Hooft

Handig en makkelijk

Beschrijving

Super handig en makkelijk progamma, maakt het overzichtelijk en gaat me zeker besparen op uren bij de boekhouder. Alleen krijg ik mijn banksaldo niet kloppend met mijn werkelijke saldo.

Reactie Moneybird:

Hi! Bedankt voor je review! :-) Je vraag is inmiddels beantwoord via e-mail! Je kunt het antwoord eventueel ook vinden in onze kennisbank (https://www.moneybird.nl/kennisbank/) door op 'banksaldo'... Hi! Bedankt voor je review! :-) Je vraag is inmiddels beantwoord via e-mail! Je kunt het antwoord eventueel ook vinden in onze kennisbank (https://www.moneybird.nl/kennisbank/) door op 'banksaldo' te zoeken.