Rob Jansen

zeer tevreden top

Nico Moen

Vraag m.b.t. verzenden facturen

Beschrijving

Ik ben zeer enthousiast over Moneybird, zeker met de extra mogelijkheid betreffende de aangifte belastingen, TOP!
Ik heb echter ook een vraag / verzoek. Hoe kan ik zien / weten of mijn factuur verzonden en aangekomen is? vanuit mijn eigen mailbox komt hij niet in verzonden items, dat zou op zich wel handig zijn.

Suzanne van Duijn

Fan van het eerste uur

Beschrijving

Al zes jaar gebruik ik MoneyBird om mijn administratie te doen. Ik beveel het aan iedereen aan. Dank voor deze top tool!

contact@wesselwildeboer.nl

Boekhouden voor mummies

Beschrijving

Moneybird is gewoon lekker. Het werkt logisch, overzichtelijk, prettig en ziet er nog goed uit ook. Dat maakt het zelfs voor nono's een prima te gebruiken boekhoudtool. Zeker als je je bank eraan... Moneybird is gewoon lekker. Het werkt logisch, overzichtelijk, prettig en ziet er nog goed uit ook. Dat maakt het zelfs voor nono's een prima te gebruiken boekhoudtool. Zeker als je je bank eraan koppelt.

Monsu

Prachtige software

Beschrijving

Wij gebruiken Moneybird nu al meer dan 5 jaar. Kan niets anders zeggen dan dat het geweldig fijne software is.

Simon van de Beek

Snel, simpel, plezierige organisatie

Beschrijving

Een snel en simpel administratiesysteem. Plezierige mensen. De FB-livesessies zijn ook erg waardevol.

Enige tip zou zijn om meer Belastingtips te geven. Wat kun je aftrekken en hoe? bijvoorbeeld. Deze info heb ik nu elders moeten zoeken. Het helpt me als ondernemer als Moneybird me hierin begeleid. Bijv. met vragn tijdens het doen van de administratie. ''Is dit horeca met relaties? Doe dan dit''.

In zijn algemeenheid erg aangeraden.

Jens Visser

Leone Smits

Beste boekhoudprogramma

Beschrijving

Verreweg het beste boekhoudprogramma die ik tot nu toe heb gezien. Het gebruik is functioneel en gemakkelijk, de interface is intuïtief, maar de opties zijn divers en uitgebreid. Ook het support... Verreweg het beste boekhoudprogramma die ik tot nu toe heb gezien. Het gebruik is functioneel en gemakkelijk, de interface is intuïtief, maar de opties zijn divers en uitgebreid. Ook het support team is geweldig en staan je snel en goed bij indien er problemen zijn.

Eric Fopma

Fijne software voor ZZP-er

Beschrijving

Ik gebruik deze software nu een paar maanden voor het versturen van verkoopfacturen, het boeken van inkoopfacturen, het verwerken van de bankmutaties, BTW aangifte. Alle taken zijn heel eenvoudig... Ik gebruik deze software nu een paar maanden voor het versturen van verkoopfacturen, het boeken van inkoopfacturen, het verwerken van de bankmutaties, BTW aangifte. Alle taken zijn heel eenvoudig uit te voeren. Ik ben zeer tevreden!

Hani

top