Badkamerstation

zeer slechte inzet en bereikbaarheid om
problemen op te lossen
ook geen vertegenwoordiger of iemand die fysiek
het systeem goed kan komen uitleggen
moneybird onlinerekening heeft geen goede of duidelijke
overzicht van bijschrijvingen de splitsing tussen eigenrekening en die van moneybird is niet handig
alleen het maken van offertes en facturen is hier gemakkelijk je kan geen termijnen factureren

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review, jammer dat je dit op deze manier ervaart. We geven momenteel alleen support via e-mail. Vanwege drukte op ons platform kan het wel wat langer duren voordat we je verder... Bedankt voor je review, jammer dat je dit op deze manier ervaart. We geven momenteel alleen support via e-mail. Vanwege drukte op ons platform kan het wel wat langer duren voordat we je verder kunnen helpen. Daarvan zijn we op de hoogte, maar we doen wel ons best om je zo snel en goed mogelijk verder op weg te helpen. In ieder geval bedankt voor je geduld daarvoor.
We leggen daarbij ons systeem niet fysiek uit, maar je kunt al heel veel vinden in onze kennisbank of je kunt je aanmelden voor een livesessie waarbij we een korte rondleiding door Moneybird geven. Wellicht helpt je dat verder op weg. Aanmelden kan hier: https://www.moneybird.nl/moneybird-live/
Mocht je nog meer inhoudelijke feedback hebben over het gebruik van Moneybird dan helpt het ons verder op weg als je ons een mal stuurt naar support@moneybird.com met je bevindingen.

All-4-Music Events

Herinneringsmail als workflow

Beschrijving

Helaas is het niet mogelijk om als work flow een herinnering( smail) te sturen bij de verlopen offertes. Hopelijk kan hier aangewerkt worden, prima voor de rest heel tevreden al een aantal jaren.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review.
Bedankt voor deze mooie review.
Het is niet mogelijk om herinnering te versturen bij een offerte. Fijn dat je dit als feedback meegeeft, daar leren we van. Ik neem het intern mee op onze wensenlijst. We kunnen alleen niks concreets zeggen over of en wanneer het wordt opgepakt.

info@pruislastechniek.nl

Super facturatieprogramma!

Super facturatieprogramma!
Mis alleen de mogelijkheid om proforma facturen te maken.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Het klopt dat er geen mogelijkheid is om proforma facturen aan te maken, maar ik neem je feedback hierover wel mee op onze wensenlijst.

Eric Jansen

Prijzen stijgen, product wordt niet beter

Beschrijving

Het werkt, maar nog steeds erg veel haperingen die er, zo lijkt het al jaren inzitten.

Reactie Moneybird:

Oh jee! We willen eigenlijk wel graag dat je waar voor je geld krijgt, dus daar gaat misschien iets mis. Wil je ons mailen welke haperingen je precies ervaart op support@moneybird.com? Dan kijken we... Oh jee! We willen eigenlijk wel graag dat je waar voor je geld krijgt, dus daar gaat misschien iets mis. Wil je ons mailen welke haperingen je precies ervaart op support@moneybird.com? Dan kijken we graag even mee of we daar iets kunnen oplossen.

Triple A Isolatie

Overzicht te betalen leveranciers

Beschrijving

Mooi overzicht. Zou mooi zijn als je kan sorteren op uitstaande dagen

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust... Bedankt voor je review en feedback. Er is op dit moment geen uitgebreid rapport beschikbaar. Mis je gegevens op het huidige crediteurenoverzicht (geldt ook voor debiteuren) laat het ons dan gerust weten via support@moneybird.com: we willen graag kijken naar hoe we onze rapporten in de toekomst kunnen verbeteren!

Oranje Zone

Donkere modus optie

Beschrijving

Gebruiken moneybird met donkure modus zou veel leuker zijn voor mij.

Reactie Moneybird:

Goed nieuws voor jou, want dat kan al! Als je op je computer werkt kun je via je naam rechts bovenaan bij 'Thema' kiezen voor licht of donker, of je volgt de instellingen van je systeem.
In de...
In de Moneybird app is die mogelijkheid er ook, zie: https://www.moneybird.nl/blog/darkmode-in-mobiele-apps-beschikbaar. Vragen? Mail ons dan op support@moneybird.com. En bedankt voor je review!

Nikola Panovski

Fijne boekhoudprogramma

Beschrijving

Fijne boekhoudprogramma, waarbij je veel kan automatiseren!

Reactie Moneybird:

Hi Nikola, bedankt voor je mooie review!

MvS Klussenbedrijf

Moneybird

Waardeloos

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review, superjammer om te lezen dat je Moneybird waardeloos vindt. Wil je toelichten waarom? Stuur ons dan een mailtje via support@moneybird.com. We willen graag leren van je... Bedankt voor je review, superjammer om te lezen dat je Moneybird waardeloos vindt. Wil je toelichten waarom? Stuur ons dan een mailtje via support@moneybird.com. We willen graag leren van je ervaringen!

Roman van Woerden

Drama

Beschrijving

inkomende facturen krijgen een andere naam, documenten worden niet herkend, matching van betaalde facturen ook een drama

Reactie Moneybird:

Hoi, zo te lezen verwacht je een aantal dingen van Moneybird die nu niet worden waargemaakt. Dat is jammer om te lezen. Om te kunnen zien waar je tegenaan loopt, zou je daarvoor een berichtje willen... Hoi, zo te lezen verwacht je een aantal dingen van Moneybird die nu niet worden waargemaakt. Dat is jammer om te lezen. Om te kunnen zien waar je tegenaan loopt, zou je daarvoor een berichtje willen sturen naar support@moneybird.com met een aantal voorbeelden? Dan kunnen wij kijken op welke manier we je het beste kunnen helpen.

Nienhuis

Slecht serves

Beschrijving

ik wordt slecht geholpen.
Ik wil gewoon contact

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik zie dat we met je hebben gemaild en vind het vervelend dat je niet tevreden bent. Ging het niet snel genoeg of had je liever willen - ik zeg maar iets - bellen? We hebben... Bedankt voor je review. Ik zie dat we met je hebben gemaild en vind het vervelend dat je niet tevreden bent. Ging het niet snel genoeg of had je liever willen - ik zeg maar iets - bellen? We hebben een uitgebreide kennisbank (https://help.moneybird.nl/support/home) en zijn bereikbaar per mail voor vragen. Heb je tips of concrete feedback over hoe we je hebben geholpen? Laat het ons dan weten. We willen graag leren van jouw ervaring. Dankjewel!