Chris Wenting

Super!

Beschrijving

Ideale boekhoudingspakket; alles zit al nagenoeg in de basisversie voor de zzp' er met een laag aantal maandelijkse factuurtjes en upgraden met digitaal scannen van bonnetjes is perfect.

moniek

Makkelijk in gebruik

Beschrijving

Zeker voor iemand die niet echt thuis is in de wereld van het boekhouden is dit een verademing.

info@hollandsgoed.nl

Helder en prettig om mee te werken

Beschrijving

Na een aantal jaren mijn boekhouding te hebben gedaan in een Excel bestand ben ik dit jaar overgestapt naar Money bird.
Voor het eerst is het leuk om mijn boekhouding bij te houden.
Het programma werkt helder en is prettig overzichtelijk. Samen met de overzichten en de koppeling met mijn bankrekening heb ik een perfect overzicht op inkomsten en uitgave.

Searaco-DS

Msh

excellent

at.smits

Prima boekhouden

Beschrijving

Al een paar jaar tevreden klant

Arjan Engbers

Mooie update

Beschrijving

Wat een mooie update van de webapp. Moneybird is nog makkelijker geworden. Wordt je blij van.

Inger Bax

Contact bemiddeling website

Beschrijving

Ik zou graag een persoon spreken over het invullen van de btw aangifte. Leuk alles online ook weer een site zonder telefoon nummers. En prachtige instructie filmpjes waar je alleen iets aan hebt als je die dingen bekijkt voor dat je een fout maakt. Ik heb mijn vraag al via money ingediend. Hopelijk kan ik daar volgende week weer mee verder.

Reactie Moneybird:

Beste Miranda, bedankt voor je review. Moneybird verleend geen telefonische ondersteuning, wanneer je ergens niet uitkomt, kun je ons altijd een berichtje sturen. We streven er naar om zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 1 werkdag antwoord te geven op al je vragen. Ik zie dat een collega ondertussen jouw vraag beantwoord heeft.

Jeroen Ring
Moneybird

Germa van Lit van Gils

Administratie

Beschrijving

is te meoilijk geworden snap er geen zak meer van

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend dat je Moneybird niet gemakkelijk vindt werken. Mocht je besluiten ermee door te gaan, dan mag je altijd contact met ons opnemen via support@moneybird.com.

Cedric Hoogendoorn

Erg overzichtelijk en duidelijk, werkt heel fijn

Beschrijving

Ik heb verschillende andere pakketten geprobeerd, maar niks werkt zó fijn en simpel als Moneybird.
Inkoopfacturen worden één-op-één overgenomen, facturen en klanten maken gaat héél simpel, echt geweldig!

Mike Verwater

Absolute aanrader!

Beschrijving

Moneybird is wat mij betreft een absolute aanrader! Het is een transparant systeem wat makkelijk werkt en goed "samenwerkt" met andere pakketten. Dit hadden wij veel eerder moeten doen. Ik heb nu altijd een goed inzicht in de administratie én in de achterliggende cijfers.