Frank Jacobs

Werken met Moneybird

Beschrijving

Sinds wij dit programma in huis hebben voeren wij onze eigen boekhouding. Dat scheelt enorm in de kosten die wij voorheen extern hebben uitbesteed. Het programma is eenvoudig en zelfs voor degene... Sinds wij dit programma in huis hebben voeren wij onze eigen boekhouding. Dat scheelt enorm in de kosten die wij voorheen extern hebben uitbesteed. Het programma is eenvoudig en zelfs voor degene die geen of weinig verstand hebben van boekhouden, is dit zeer goed te doen.

marijn@bekkersmediasupport.nl

Externe facturen

Beschrijving

Erg handige tool om externe facturen in te voeren. Wel jammer dat je hier geen producten kunt gebruiken. Dat maakt het toch nog omslachtig.

VOLLENBAK BVBVA

Perfecte prijs kwaliteit

Beschrijving

Moneybird heeft tal van mogelijkheden voor een kleine prijs. Al 3 jaar klant, nog nooit gedacht om over te stappen.

Pascal Westerbrink

Moeilijk, onoverzichtelijk en weinig informatie verstrekken.

Je wordt nauwelijks geholpen

Reactie Moneybird:

Wat vervelend dat je je niet geholpen voelt! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik heb je e-mail aan ons opgezocht en zie dat je wel een goed antwoord hebt gehad. Je hebt verder niet meer op de... Wat vervelend dat je je niet geholpen voelt! Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Ik heb je e-mail aan ons opgezocht en zie dat je wel een goed antwoord hebt gehad. Je hebt verder niet meer op de e-mail gereageerd. Als je nog vragen aan ons hebt, neem vooral contact met ons op! Dat kan vanuit je account d.m.v. de supportknop rechts onderin of door te mailen naar support@moneybird.com.

Cecile Velmans

Onduidelijke opzet

Beschrijving

Vooral heel lang zoeken naar de juiste knop om een klein ding te veranderen op je factuur; de oude versie was veel logischer. Dus qua gebruikersgemak mag er een hoop verbeterd worden. Het is Windows... Vooral heel lang zoeken naar de juiste knop om een klein ding te veranderen op je factuur; de oude versie was veel logischer. Dus qua gebruikersgemak mag er een hoop verbeterd worden. Het is Windows thinking vs Mac thinking; Moneybird is vooral Windows thinking; Ouderwets & onhandig.

Jeroen Groen

Fijn

Beschrijving

werkt naar behoren, overzichtelijk en gebruiksvriendelijke

Eric Wagener

Elke keer weer verrast met nieuwe features

Beschrijving

De ontwikkeling staat niet stil bij Moneybird. Wij gebruiken het nu een paar jaar en we zijn zeer tevreden. Niet alleen doordat het allemaal makkelijk en intuïtief werkt, maar vooral ook vanwege de... De ontwikkeling staat niet stil bij Moneybird. Wij gebruiken het nu een paar jaar en we zijn zeer tevreden. Niet alleen doordat het allemaal makkelijk en intuïtief werkt, maar vooral ook vanwege de nieuwe ontwikkelingen. Of het nou Simplerinvoicing is of een QR-code op de factuur om de betaling te vereenvoudigen, het zit er allemaal snel in.
Ook abonnementen zijn snel en makkelijk in te voeren als periodieke facturen.

Bart Ridderhof

Werkt goed

Beschrijving

Moneybird is een fijn en compleet programma voor ZZP

Rutger

Top!

Beschrijving

Heel fijn om mee te werken. Alles zit erin; gebruiksvriendelijk en compleet. En nog belangrijker, het product wordt constant beter gemaakt met nieuwe of verbeterde functionaliteit.

Rutger

Perfect

Beschrijving

Easy and goed te begrijpen!