Hosterij

Geweldig!

Beschrijving

Sinds we Moneybird zijn gaan gebruiken zijn we erachter dat de boekhouding zoveel makkelijker kan!

Blij

Beschrijving

Ik ben al jaren super blij met moneybird. Voor een chaoot in een creatieve sector is het altijd een crime geweest om mijn administratie op orde te houden, nu is het altijd op orde en vind ik het... Ik ben al jaren super blij met moneybird. Voor een chaoot in een creatieve sector is het altijd een crime geweest om mijn administratie op orde te houden, nu is het altijd op orde en vind ik het zelfs bijna leuk. Sinds een paar jaar doe ik de btw-aangifte zelf, je kan het rapportje echt 1 op 1 over nemen, hoera! Voor dummies. Bonnetjes invoeren is het meeste werk, maar ook dat is echt een eitje: fotootje ervan, en hij herkent zelf prijs, datum en bedrijf, alleen een kwestie van controleren. Het scheelt me heel veel tijd en gezeur. Voor mij net zo'n uitvinding als de vaatwasser. ;-)
Minpuntje is geen telefonische support, maar tot nu toe is er altijd snel contact opgenomen.

Coen Ridderbos

Perfect

Beschrijving

Goed en mooi werkend programma

Yael Wassen

Super makkelijk en mooi

Beschrijving

Moneybird is geweldig, vooral als je een beginnende freelancer bent. Alles is duidelijk en wordt goed uitgelegd. Verder vind ik ook de vormgeving en huisstijl erg overzichtelijk en mooi.

theo van Bueren

Services

je kan niet bellen

Reactie Moneybird:

We bieden inderdaad geen telefonische ondersteuning, maar helpen je graag per e-mail verder. Je krijgt zo snel mogelijk, maar tenminste binnen een werkdag reactie van ons.

Anton Kooijman

Kut systeem

Beschrijving

Heel de boekhouding inrichten zonder enige hulp.

Reactie Moneybird:

Hoi Anton, fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Moneybird helpt je niet actief bij het inrichten van je administratie, maar als je vragen hebt, kun je altijd contact met... Hoi Anton, fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Moneybird helpt je niet actief bij het inrichten van je administratie, maar als je vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen via support@moneybird.com. Wij bieden ondersteuning bij het gebruik van Moneybird, maar kunnen helaas geen boekhoudkundig inhoudelijke vragen beantwoorden. Boekhoudkundig inhoudelijke vragen kun je aan je boekhouder voorleggen. Mocht je deze niet hebben, dan kun je misschien op onze adviseurspagina een boekhouder vinden die je hier mee kan helpen: https://www.moneybird.nl/adviseurs/.

Hester ter Beek

The Best of the Best

Beschrijving

Sinds jaar en dag groot fan van Moneybird. Offertes, facturen, contacten... echt fantastisch bedrijf en super service... en fun in het gebruik :)

Carolien Oosterhoff

Had ik dit nu maar EERDER gedaan

Beschrijving

Voor intuïtieve mensen zoals ik, en met twee linkerhanden als het gaat om administratie van je bedrijf goed in orde houden, is Moneybird SUPER. Oh oh waarom heb ik nou voor dat verdomde tientje per... Voor intuïtieve mensen zoals ik, en met twee linkerhanden als het gaat om administratie van je bedrijf goed in orde houden, is Moneybird SUPER. Oh oh waarom heb ik nou voor dat verdomde tientje per maand zo lang gewacht. Ik heb er nu nachtrust mee ingekocht. Alles ingevoerd, ik word keurig geholpen als ik iets niet weet, Moneybird herinnert me automatisch aan mijn 'to-do' list. En dat is nog maar het begin. Voor mij is Moneybird the Apple onder de de boekhoudprogramma's.Die verkopen ook geen computers maar nachtrust. Heel veel dank! Blij!

Niels Ebbing

Geen telefonische helpdesk

Beschrijving

Moneybird is een gebruiksvriendelijk programma, maar zodra je vragen hebt of je komt ergens niet uit, moet je geduld hebben. Dan hebben ze geen telefonische helpdesk.

Astrid van Dorp

Perfect!

Beschrijving

De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn... De administratie via Moneybird doet precies wat ik ervan verwacht en nodig heb. Inkoop facturen doormailen en later verwerken; perfect! Ondanks de drukte van de dagelijkse zaken is mijn administratie daardoor altijd binnen no time op orde.