Karin Miedema

Heel prettig programma goede ondersteuning van Moneybird

Beschrijving

Boekhouden is niet mijn hobby maar met Moneybird wordt alles veel eenvoudiger en geautomatiseerd. Ook mijn facturen kosten me veel minder werk (nog maar 5% van wat het was.) Je hele boekhouding is... Boekhouden is niet mijn hobby maar met Moneybird wordt alles veel eenvoudiger en geautomatiseerd. Ook mijn facturen kosten me veel minder werk (nog maar 5% van wat het was.) Je hele boekhouding is transparant, je hebt elk moment van de dag overzicht over alle cijfers van je bedrijf (als je alles netjes bijhoudt).
Omdat cijfers niet mijn ding zijn, heb ik een cursus bij een Moneybird Expert genomen. Een verademing kan ik je zeggen alles wordt dan op volgorde met filmpjes stap voor stap uitgelegd. En vragen kan altijd via Facebook. Top.
volgens mij is dit mijn tweede review haha. maar goed zijn ze. een aanrader.

Hanneke Termeer

Seksuologie praktijk Termeer

tevreden

Bedankt voor je review!

Pauline Ouborg

Langzame start, stiekem dan heel fijn!

Beschrijving

Na uitproberen van diverse schoenendoos apps adviseerde mijn verse boekhouder MB. Voor mijn werk als zelfstandig geregistreerd-mondhygiënist bij mensen thuis is het, na even wennen, per-fect. Zelfs... Na uitproberen van diverse schoenendoos apps adviseerde mijn verse boekhouder MB. Voor mijn werk als zelfstandig geregistreerd-mondhygiënist bij mensen thuis is het, na even wennen, per-fect. Zelfs mijn patiëntenbestand kan ik zelf personaliseren in de contacten door bijv geboortedatum of metingen toe te voegen. Het is tenslotte al een AVG privacy proof programma! Er zijn enkele beperkingen (bijv je kan niet een maand eerder of verder klikken bij de urenstaat maar alleen per week, en er is (nog) geen kilometer registratie mogelijk) maar die zijn verwaarloosbaar bij de pluspunten van MB.
De android app werkt meestal wel, sommige bestanden kan ik niet uploaden maar misschien ligt dát aan mijn telefoon. Tip: leuke webinars van MB volgen, word je wijzer van.
Al met al na 1,5 maand erg tevreden en fijn dat ik er samen met mijn boekhouder in kan.

Coen Koop

Administratie is niet langer werk, maar even tussendoor

Beschrijving

Automatische herkenning, simpele facturatie, duidelijk aangeven wat er nog gedaan moet worden. Heel simpel, heel snel, heel makkelijk, heel fijn!

Karin

Wat een verademing dit boekhoudprogramma

Beschrijving

SInds 2011 ben ik met onderbreking van 2 jaar, ondernemer. ik heb 4 boekhouders 'versleten' omdat niemand me het overzicht kon geven in de financiële kant van mijn bedrijf. Ook vanwege de vele... SInds 2011 ben ik met onderbreking van 2 jaar, ondernemer. ik heb 4 boekhouders 'versleten' omdat niemand me het overzicht kon geven in de financiële kant van mijn bedrijf. Ook vanwege de vele fouten die mijn boekhouders maakten en ik dus nog steeds 's nachts wakker lag. Nu sta ik zelf aan de knoppen weet elk moment van de dag hoe ik ervoor sta. En alles 'klopt' (intuïtief) in Moneybird ik ben voor het eerst gerust. Mijn boekhouder mee dat is een tweede check maar niet meer de eerste, die heb ik zelf in handen.
Het inboeken is zo enorm gemakkelijk en overzichtelijk, dream come true. Van uitstellen tot de laatste week, naar uitzien naar bonnetjes om te kunnen verwerken omdat het zo ontzettend gemakkelijk gaat. Groot compliment aan de makers Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, was eigenlijk best wel wanhopig of boekhouden ooit goed zou komen (met mijn dyscalculie). Veel dank voor alle webinars en de goed opgeleide experts, Peggy bv die ook heel goed is.

Stefan Frerichs

Zelf al 8 keer gekozen voor Moneybird

Beschrijving

Ik heb zelf inmiddels al voor 8 organisaties (voor zowel eigen bedrijven als vereniging) gekozen voor Moneybird. Er zijn niet veel pakketten zo gebruiksvriendelijk én betaalbaar als deze. Groot fan!

Marloes Lodder

I DE AAL

Beschrijving

Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch... Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch behoorlijke tijdswinst heb nu met Moneybird, echt heel fijn werkt het (en ik vind het stiekem ook leuk nu :P). De koppeling met mn bankrekening, het contactenbestand en de herkenning van Facturen is echt super. Ook goed dat ik nu netjes mijn uren kan bijhouden op dezelfde plek, want daar was ik hiervoor nog wat slordig mee.. Helemaal top dus! (N.B. Ik word niet betaald voor deze review :p)

Robin Vermeirsch

Export werkt niet meer

Beschrijving

Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en... Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en vervelende paging die exports per kwartaal niet mogelijk maken. Laat staan exports per VISA/MC afrekening met bewijsstukken.

Reactie Moneybird:

Hi Robin! Bedankt voor je review. Als je problemen ervaart, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met support@moneybird.com. We helpen je graag verder.

Diederick Cardon

Top product

Werkt zeer fijn

Goede Administratiekantoor

Het gemak van verwerken van administraties

Beschrijving

Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte,... Vanaf november 2020 verwerk ik administraties in Moneybird. Even wennen als vastgeroeste boekhouder mbt denkwijze in grootboeknummers maar als je dit opzij zet is dit het meest makkelijkte, eenvoudigste en overzichtelijkse boekhoudprogramma om mee te werken. En ik ken ze bijna allemaal in mijn loopbaan van ruim 20 jaar boekhouden.
Dean Goede owner of Goede Administratiekantoor.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review en veel plezier verder met je boekhouding