Hans Wanders

BTW nummer

Beschrijving

Ik heb zeker een half uur gezocht naar een mogelijkheid om mijn BTW nummer te wijzigen. Ik heb het niet kunnen vinden. De help knop verwijst naar:Tandwiel > Accountbeheer > Vertrouwen &... Ik heb zeker een half uur gezocht naar een mogelijkheid om mijn BTW nummer te wijzigen. Ik heb het niet kunnen vinden. De help knop verwijst naar:Tandwiel > Accountbeheer > Vertrouwen & verificatie
Maar bij mijn tandwieltje komt die niet naar boven.
Vaarwel Moneybird

Reactie Moneybird:

Hi Hans! Zou je contact willen opnemen via support@moneybird.com? Dan kunnen we je verder helpen!

Laura Vink - Vink Academy

Al meer dan 10 jaar tevreden klant

Beschrijving

Sinds 2011 heb ik mijn boekhouding in Moneybird. De afgelopen jaren zijn er veel functionaliteiten bijgekomen die het me nog makkelijker maken. Absoluut een aanrader.

Milan Van der Maas

Super tevreden

Top

Rene Bult

Tevreden... maar ik heb een verbeterpuntje

Beschrijving

In het overzicht offertes of facturen wordt de regel "Kenmerk" afgebroken terwijl er wel veel witruimte is.
Meer zichtbaar maken zou handig zijn (voor ons).
Fijn, eenvoudig en betaalbaar...
Meer zichtbaar maken zou handig zijn (voor ons).
Fijn, eenvoudig en betaalbaar programma, werk er al jaren mee!

Maris van der Meulen

Uitstekende service

Beschrijving

Recent ben ik gebruik gaan maken van Moneybird, gekoppeld aan Mollie. Wat een fijn overzichtelijk programma! Omdat ik een Spaans bedrijf heb lopen een aantal dingen net iets anders dan standaard, er... Recent ben ik gebruik gaan maken van Moneybird, gekoppeld aan Mollie. Wat een fijn overzichtelijk programma! Omdat ik een Spaans bedrijf heb lopen een aantal dingen net iets anders dan standaard, er moest dus het een en ander worden aangepast. Wat ben ik goed, duidelijk, uitgebreid en snel geholpen door Anne ten Hagen, fantastische service. Erg blij mee! Ik kan niet anders dan jullie aanraden bij mede-ondernemers.

info@teunvonk.nl

De app werkt slecht

Beschrijving

De app werkt slecht en onregelmatig op de iPhone.
Voor de rest overzichtelijke boekhoud programma.

Reactie Moneybird:

Hi Teun! Zou je contact met ons willen opnemen via support@moneybird.com voor de mobiele app? Dan kunnen we je hier verder helpen!

Hillany

Complete boekhouding

Beschrijving

Ik ben erg blij met het pakket van Moneybird, alles wordt goed uitgelegd. Met een beetje basiskennis kan je zelf de hele boekhouding doen. Super fijn! En vooral de doelen helpen je goed op weg.

Emma Evelein

Fantastisch programma

Beschrijving

Heeft me geholpen alles op orde te krijgen, makkelijk in gebruik

Franklin Chandi

Re

goed duidelijk te gebruiken

Inge IJpelaar

Moneybird is een aanrader!

Beschrijving

Ik gebruik al jaren moneybird en vind het een super fijn programma! Als je vragen hebt krijg je bijvoorbeeld snel antwoord. Moneybird is ook erg actief in het verder ontwikkelen van het programma.... Ik gebruik al jaren moneybird en vind het een super fijn programma! Als je vragen hebt krijg je bijvoorbeeld snel antwoord. Moneybird is ook erg actief in het verder ontwikkelen van het programma. Kortom, een aanrader!