Carola de Groot

Super programma

Beschrijving

Super fijn programma om mee te werken. Heerlijk eenvoudig, en vele mogelijkheden. Met name aanrader voor ZZP-ers en kleine bedrijven.

Reactie Moneybird:

Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de goede review :)

miriam heidbuurt

Grandioos

Beschrijving

wat werkt dit als een tierelier ik doe de admin en ik begrijp het kom er uit en kan het hierdoor zelf fantastisch heerlijk!

Reactie Moneybird:

Leuk om te lezen dat je Moneybird fijn vindt werken :) Bedankt voor de goede review!

Robin

10+

Beschrijving

Gebruik nu enkele jaren Moneybird (??) voor meerdere ondernemingen. Goede klantenservice, handig te gebruiken voor automatisering van webshop en altijd up-to-date. Ook denken zij mee met de wensen... Gebruik nu enkele jaren Moneybird (??) voor meerdere ondernemingen. Goede klantenservice, handig te gebruiken voor automatisering van webshop en altijd up-to-date. Ook denken zij mee met de wensen van de ondernemer (zoals nieuwe features en optimalisaties van het systeem).

Sinds kort maak ik ook gebruik van de real-time bunq bank koppeling, binnen enkele seconden is de administratie weer up-to-date!

Ps, waar kan ik een 10+ review achterlaten?

Reactie Moneybird:

Bedankt voor alle mooie complimenten! Hier kun je helaas alleen vijf sterren achterlaten maar het feit dat je een 10+ review achter wil laten is voor ons voldoende ;)

Chris Bijsters

Grote verbetering

Beschrijving

Na een tijd lang bij e-boekhouden.nl te zitten overgestapt naar nieuwe boekhouder en boekhoudsysteem. Mijn god wat een verbetering. Alles is zo lekker ingericht in MoneyBird!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor dit mooie compliment :) En welkom!

Computerhulp Rotterdam

Partime ondernemer

Beschrijving

In de kredietcrisis ben ik voor mijzelf begonnen met als doel om uiteindelijk weer in loondienst te gaan. Ik lever mijn diensten nog steeds naast mijn werk in loondienst. Vaak denk ik er over om er... In de kredietcrisis ben ik voor mijzelf begonnen met als doel om uiteindelijk weer in loondienst te gaan. Ik lever mijn diensten nog steeds naast mijn werk in loondienst. Vaak denk ik er over om er mee te stoppen omdat het voor de inkomsten niet meer hoeft en soms lastig te combineren is. Omdat het mij veel energie geeft en ik het met plezier doe, blijf ik het doen. Zelfs mijn boekhouding vind ik leuk maar dat komt door...

Reactie Moneybird:

Leuk om te lezen :) Bedankt voor de mooie review!

Sietse Griffioen

Offertes makkelijk te maken en dan ook zo direct omzetten naar factuur!

Beschrijving

Super handig Moneybird. Paar jaar geleden via mijn echtgenote in aanraking gekomen met Moneybird. En het verbetert constant. Je zou zeggen, is elke verbetering beter?
Ja dat is het! Ga zo door.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie review Sietse! We hopen nog lang zo door te gaan :)

Rudolf Dijkstra

Fantastisch

Beschrijving

Boekhouden is bijna leuk met MoneyBird.
Boekhouden is bijna leuk met MoneyBird.
vooral het uren bijhouden in de telefoon app en hier met een druk op de knop een factuur van maken is geweldig. Niet te vergeten het gemak waarmee je de BTW aangifte doet.
Echt super!!! Ga zo door Moneybird.

Reactie Moneybird:

Hai Rudolf, bedankt voor je mooie complimenten :)

Casper van Lit

Moneybird maakt administratie leuk!

Beschrijving

Ik gebruik Moneybird nu een aantal maanden voor het bijhouden van de administratie van mijn persoonlijke BV. Het is écht een genot om te gebruiken en maakt het leuk om je administratie te doen! Ik gebruik Moneybird nu een aantal maanden voor het bijhouden van de administratie van mijn persoonlijke BV. Het is écht een genot om te gebruiken en maakt het leuk om je administratie te doen!

Telkens als ik weer een nieuw document moet koppelen aan een banktransactie en zie hoe vloeiend en intuïtief dit werkt heb ik een glimlach op m'n gezicht!

@Team Moneybird: ga zo door!

Reactie Moneybird:

Hoi Casper, bedankt voor je mooie review en veel plezier met je boekhouding.

Daan Berg

Gewoon fijn!

Beschrijving

Ik ben een kleine zzp'er die in verband met oplopende boekhoudkosten zelf aan de slag moest. Daar zag ik erg tegenop (want ik heb er geen verstand van) maar de prettige interface en *fenomenaal*... Ik ben een kleine zzp'er die in verband met oplopende boekhoudkosten zelf aan de slag moest. Daar zag ik erg tegenop (want ik heb er geen verstand van) maar de prettige interface en *fenomenaal* goede handleidingen maken het leuk! Prettige inzichten, professioneel ogende facturen en superveel mooie features zoals betalen met QR-code, gepland versturen van facturen, urenregistratie, Peppol, automatische bankkoppelingen, en ga zo maar door. Niet twijfelen, maar gewoon starten ;-)

Reactie Moneybird:

Hoi Daan, bedankt voor je mooie review en veel plezier met je boekhouding.

Henk Bults

Fijn programma om mee te werken.

Beschrijving

Het is even wennen, maar daarna fijn om met het programma te werken.

Reactie Moneybird:

Hoi Henk, bedankt voor je mooie review en veel plezier met je boekhouding.