Beschrijving

Being tech person myself, i see moneybird's UI and UX, as well as design, amazing.

Max Peek

Moneybird is TOP!

Beschrijving

Heel fijn programma. Ik maak nu nog gebruik van het gratis pakket, geweldig datdit voor (zeer) kleine startende ondernemers gratis is. Het eerste moment dat ik niet toe kan met dit pakket zal ik zonder twijfelen naar de betaalde versie gaan. Verder werk het programma heel soepel en is alles aan elkaar gekoppeld. Het is even wat uitzoekwerk als je begint, maar als je het doorhebt ga je als een trein. Dag excel sheets met 1000 bonnen en facturen dwars door elkaar

Rinaldo Bertossa

Erg teleurgesteld

Beschrijving

Heel erg teleurgesteld dat men gekoppelde transacties niet meer ontkoppelen mag.
Dat kon eerder.
Een duidelijke stap om makkelijk meer geld te verdienen.

Reactie Moneybird:

Hallo Rinaldo, we hebben je een e-mail gestuurd met de vraag waar je precies tegenaan loopt, wil je ons dat laten weten?

Alle transacties die je hebt gekoppeld of die Moneybird automatisch heeft gekoppeld, kun je weer ontkoppelen als de koppeling niet goed is. Dit kan met het grijze icoon dat voor de gekoppelde factuur/categorie staat. Je kunt de transactie dan opnieuw verwerken. De transactie telt dan niet opnieuw mee voor het limiet van het aantal transacties dat je in je pakket kunt verwerken.

G.ALIEV

TURBO

JA AJA

Dick van Amerongen

Heel tevreden!

Moneybird Bedankt!
Ik ben heel blij met jullie en jullie systeem.
Het is zeker overzichtelijk en goed te begrijpen, top zoals het allemaal werkt!
En dat ook allemaal voor redelijke prijzen, ga zo door!!

Met vriendelijke en enthousiaste groet,
Dick.

Samuel van der Sluis

WAARDELOOS

KANSLOOS

Reactie Moneybird:

Beste Samuel,

Bedankt voor je review, jammer om te lezen dat je minder tevreden bent over ons programma. Zou je jouw ervaring willen toelichten? Als je ergens niet helemaal uitkomt, helpen we je graag verder. Je kunt ons een bericht vanuit je account sturen of mailen naar support@moneybird.nl. Je krijg binnen een werkdag een reactie van ons, vaak ook al sneller. We vernemen het graag als we je ergens bij kunnen helpen!

Jeroen Ring
Moneybird