Nicolay Van breukelen

5sterren boekhoudsoftware

Beschrijving

Al jaren gebruik ik dit programma. Snel, gebruiksvriendelijk, meer dan genoeg mogelijkheden en een top helpdesk. Ga zo door team Moneybird.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review Nicolay :)

Brian Pagán

PEPPOL, Automagische btw-aangifte en downladbare backups

Beschrijving

Moneybird is echt geweldig! Ik heb zojuist mijn btw-aangifte gedaan met 4 clicks en in 20 sekonden. Daarnaast kan ik zelf alle facturen en bonnen gewoon backup-en met een simpele download. Veel... Moneybird is echt geweldig! Ik heb zojuist mijn btw-aangifte gedaan met 4 clicks en in 20 sekonden. Daarnaast kan ik zelf alle facturen en bonnen gewoon backup-en met een simpele download. Veel beter dus dan andere boekhoudsoftware (en goedkoper ook).

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

kiwi-ict

Goede website, app mag wat extra hebben

Beschrijving

Over het algemeen erg tevreden. Werkt intuitief en veel info op internet te vinden. Enige minpunt (anders waren het 5 sterren geworden): Ik mis de mogelijkheid om rapporten te bekijken in de app. En... Over het algemeen erg tevreden. Werkt intuitief en veel info op internet te vinden. Enige minpunt (anders waren het 5 sterren geworden): Ik mis de mogelijkheid om rapporten te bekijken in de app. En dat zou ik toch wel erg prettig vinden.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Ik neem je feedback over rapporten in de app mee ter verbetering

Rob Honig

Moneybird is zo goed ontworpen - boekhouding wordt leuk

Beschrijving

Deze boekhoudsoftware is van A tot Z afgestemd op de gebruiker. Bij elk proces kan tijd worden bespaard doordat een slimme functie is toegevoegd. De interface is duidelijk en intuïtief, zodat je... Deze boekhoudsoftware is van A tot Z afgestemd op de gebruiker. Bij elk proces kan tijd worden bespaard doordat een slimme functie is toegevoegd. De interface is duidelijk en intuïtief, zodat je zonder veel ervaring of training direct aan de slag kan!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

UBCenter

Fijne en overzichtelijk boekhoudpakket

Fijne en overzichtelijk boekhoudpakket

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review :)

Stefan Jacobs

Moneybird is een vooruitstrevend softwarepakket!

Beschrijving

Er zit enorm veel ontwikkeling en potentie in de software van Moneybird. Het pakket loopt ver voor ten opzichte van andere boekhoudprogramma’s. Daarnaast is Moneybird toegankelijk en betaalbaar. Ook... Er zit enorm veel ontwikkeling en potentie in de software van Moneybird. Het pakket loopt ver voor ten opzichte van andere boekhoudprogramma’s. Daarnaast is Moneybird toegankelijk en betaalbaar. Ook voor de kleinere MKB-klanten is Moneybird ideaal. De intelligentie van de bankkoppeling is geniaal. Moneybird zit op tachtig procent herkenning! Dat evenaren de meeste pakketten niet eens.

Ons administratiekantoor en onze klanten zijn zo enthousiast over Moneybird dat we alleen nog maar met dit boekhoudsoftwarepakket werken!

#keepupthegoodwork

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Stefan!

De Goednieuwsfabriek

Simpel en overzichtelijk en moeiteloos

Beschrijving

Dit boekhoudprogramma is ondernemersvriendelijk, eenvoudig en kost weinig tijd en moeite. Super tevreden, ook over de aangeboden Webinars en supportafdeling !

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie complimenten Saskia :)

hOCKEY oUTFITTERS BV

Leuk moneybird gooit me eruit en moet ineens meer gaan betalen

Beschrijving

Ik heb al jaren moneybird maar nu ineens flikkeren ze mijn holding met 12 facturen per jaar eruit, proberen ineens extra hiervoor te gaan billen terwijl ze een contract met me hebben en automatisch... Ik heb al jaren moneybird maar nu ineens flikkeren ze mijn holding met 12 facturen per jaar eruit, proberen ineens extra hiervoor te gaan billen terwijl ze een contract met me hebben en automatisch elke maand incasseren wat een gezeik - is dit dus tijd om over te stappen? het automatisch bankgedoe werkt ook al voor geen meter

Reactie Moneybird:

We kijken graag met je mee hoe de situatie is ontstaan. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com met het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kunnen we gericht met je mee kijken en een... We kijken graag met je mee hoe de situatie is ontstaan. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com met het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kunnen we gericht met je mee kijken en een passende oplossing zoeken.

Rick van Eijndhoven

Geweldig programma voor de beginnende ondernemer!

Beschrijving

Ik ben beginnend ondernemer en ik wist niks van boekhouden af. In het begin was dat dus nog best wel een kluif. Nu niet meer, want met Moneybird is alles doodeenvoudig. Je moet even wennen aan hoe... Ik ben beginnend ondernemer en ik wist niks van boekhouden af. In het begin was dat dus nog best wel een kluif. Nu niet meer, want met Moneybird is alles doodeenvoudig. Je moet even wennen aan hoe het systeem werkt, maar zodra je dat door hebt is het een geweldig stukje software. Aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review en de complimenten Rick :)

I.Elliyasa

Top

goed om aante raden

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review :)