Gerrit Hoekstra

Oude versie weer terug

Beschrijving

ik vind dit nieuwe waardeloos liever oude versie terug

Gereageerd via: https://moneybird.sirportly.com/staff/tickets/AV-907119

Reactie Moneybird:

Hi Gerrit, bedankt voor je review! We hebben inmiddels contact via de mail - hopelijk kunnen we je gebruikservaring ombuigen naar een positieve :-)

Edwin Beckrop

Aanpassing moneybird

Beschrijving

jullie aanpassing in contactgegevens zijn niet fijn .te complex en te veel info. ook moet ik nu veel meer klikken om ergens te komen. als ik naar contactpersonen ga wil ik gewoon zijn gegevens... jullie aanpassing in contactgegevens zijn niet fijn .te complex en te veel info. ook moet ik nu veel meer klikken om ergens te komen. als ik naar contactpersonen ga wil ik gewoon zijn gegevens hebben en niet groot overzicht van facturen en offertes. ook kan ik niet de naam van vakje naar vakje slepen als die in het verkeerde vakje staat. het is niet overzichtelijk en een achteruitgang. graag zou ik het oude model weer terug zien.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! In de nieuwe lay-out voor contacten is het soms wat meer klikken. Doordat het nu mogelijk is meerdere contactpersonen onder een contact op te slaan, zijn er extra velden... Bedankt voor je review! In de nieuwe lay-out voor contacten is het soms wat meer klikken. Doordat het nu mogelijk is meerdere contactpersonen onder een contact op te slaan, zijn er extra velden nodig. Met deze extra velden erbij werd de 'oude' lay-out erg lang en onoverzichtelijk waardoor we voor de nieuwe lay-out hebben gekozen waarbij gegevens zijn ingeklapt. Wist je al wel dat het mogelijk is om door de verschillende invoervelden te navigeren met de tab toets op je toetsenbord? En wanneer je bij een volgend ingeklapt veld komt, kun je deze openen met de enter toets om vervolgens met de tab toets ook door deze velden te navigeren. Dit scheelt weer een aantal klikken waardoor je toch nog snel een contact kunt aanmaken of bewerken. Ik heb je feedback over de nieuwe lay-out genoteerd zodat we kunnen kijken of hier nog iets aan kan worden aangepast. Heb je nog een vraag? Dan kun je ons bereiken via support@moneybird.com.

Jack van der Burgt

Subliem

In een woord af !

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review Jack!! :)

rene

Duur en slechte service

Beschrijving

moneybird is duur, ingewikkeld en ze zijn telefonisch niet bereikbaar

Gino

Handig innovatief en werkt prettig :)

Beschrijving

Handig en overzichtelijk administratie programma. Het uploaden, verwerken en koppelen van een factuur een een transactie is een fluitje van een cent.

Graag zou ik wel zien dat de App...

Graag zou ik wel zien dat de App beter functioneert en ook dat er visueel meer aandacht wordt besteed aan het plotten van grafieken, filters etc.

Reactie Moneybird:

Hi! Dankjewel voor je review, daar worden we blij van :) Ik heb je feedback over de app opgeschreven!

Aura

Factureren en uren bijhouden is nu leuk

Beschrijving

Als zelfstandig ondernemer is je administratie meestal het minst leuke onderdeel van je werkzaamheden. Sinds ik Moneybird ben gaan gebruiken, is het zelfs een van de LEUKE onderdelen geworden. De... Als zelfstandig ondernemer is je administratie meestal het minst leuke onderdeel van je werkzaamheden. Sinds ik Moneybird ben gaan gebruiken, is het zelfs een van de LEUKE onderdelen geworden. De klantenservice staat ook altijd klaar om mij verder te helpen en als ik soms denk 'oh, ik wou dat ik dit en dat ermee kon' blijkt na wat gepuzzel dat die feature er ook al in zit. Kortom, ik ben heeeeel blij met Moneybird.

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen! Bedankt voor je mooie review :)

Sjors van Mechelen

Fijn boekhoudprogamma

Beschrijving

Alles werkt na behoren en is overzichtelijk. Wel was ik een medewerker nodig om er achter te komen hoe ik bepaalde dingen in moneybird kon wijzigen maar mijn mail werd keurig na 1 werkdag beantwoord... Alles werkt na behoren en is overzichtelijk. Wel was ik een medewerker nodig om er achter te komen hoe ik bepaalde dingen in moneybird kon wijzigen maar mijn mail werd keurig na 1 werkdag beantwoord met alle antwoorden op mijn vragen + nog een aantal zeer handige tips! Met andere woorden personeel van moneybird helpt je graag verder als je even vast loopt

Reactie Moneybird:

Tof om te lezen Sjors, dank je wel voor je review!

ruby

Top pakket!

Beschrijving

Moneybird zou ik iedereen aanraden. Ik vind het fijn om zelf mijn administratie te doen en te begrijpen. Moneybird maakt dit mogelijk. Erg overzichtelijk en begrijpelijk. Stukken goedkoper dan een... Moneybird zou ik iedereen aanraden. Ik vind het fijn om zelf mijn administratie te doen en te begrijpen. Moneybird maakt dit mogelijk. Erg overzichtelijk en begrijpelijk. Stukken goedkoper dan een boekhouder. Ik laat alleen mijn jaarlijkse aangifte nog 'even' checken voor de zekerheid.
Wat ik heel fijn vind is dat je ook je uren kunt bijhouden en deze kunt koppelen aan een factuur. Een alles in één pakket.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Rini Remijnse

Goed ge Daan

Alex Visser

Top!

Beschrijving

Mooie ontwikkeling deze nieuwe vernieuwde huisstijl en e-mail feature, blij mee!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review!