Tony

Gebruiksvriendelijk maar zonder logo

Beschrijving

ik wil graag mijn logo aan de factuur toe kunnen voegen. Verder is alles top.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Tony. Maar gelukkig is het toevoegen van je eigen logo al mogelijk. Via Tandwiel > Administratie-instellingen > Huisstijlen kun je de huisstijl/layout van de... Bedankt voor je mooie review Tony. Maar gelukkig is het toevoegen van je eigen logo al mogelijk. Via Tandwiel > Administratie-instellingen > Huisstijlen kun je de huisstijl/layout van de facturen/offertes en e-mail instellen. Je kunt hier onder andere een logo en/of een achtergrond toevoegen. Op https://www.moneybird.nl/kennisbank/facturen-maken-in-je-huisstijl/ vind je hier meer informatie over. Mocht je vragen hebben dan horen we het graag. Je kunt ons altijd een e-mailtje sturen via support@moneybird.com.

Schoonmaakbedrijf SFDN

Goed / matig

Beschrijving

Het programa werktopzich wel ok, maar een flinke upgrade en alles eens in een nieuwer en moderner jasje steken zou zeker geen kwaad kunnen. is een beetje idee van Facebook 10 jaar geleden. werkt... Het programa werktopzich wel ok, maar een flinke upgrade en alles eens in een nieuwer en moderner jasje steken zou zeker geen kwaad kunnen. is een beetje idee van Facebook 10 jaar geleden. werkt wel, maar oogt niet vriendelijk.
Ook de belofte bezig te zijn met nieuwe app en nu dik 9 maanden verder en nog geen nieuwe, waardoor functies op pc wel kunnen en op mobiel niet is erg triest.
zou ik jullie aanbevelen, nou ik zou neigen naar ja, maar momenteel zeg ik nee,omdat het grafisch verouderd is en 2 omdat de app niet wordt gemaakt die wel was beloofd. kortom, prima progje, maar mist wel de insteek naar vernieuwing, die we de dag van vandaag echt wel mogen verwachten

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird grafisch verouderd vindt! Van de app is deze week wel weer een nieuwe versie van uitgekomen met verbeteringen, helaas kan nog niet alles... Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird grafisch verouderd vindt! Van de app is deze week wel weer een nieuwe versie van uitgekomen met verbeteringen, helaas kan nog niet alles wat je wel op de pc kan. We stellen feedback altijd op prijs!

Aanpak & Lockit Slotenmakers

Kwaliteit wordt minder

kwaliteit wordt minder

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird kwalitatief minder vindt worden! We stellen feedback altijd op prijs! Zou je daarom je bevindingen willen mailen naar... Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird kwalitatief minder vindt worden! We stellen feedback altijd op prijs! Zou je daarom je bevindingen willen mailen naar support@moneybird.com? Dan kunnen we er van leren! Bij voorbaat dank!

Jeffrey

Moneybird zorgt voor veel meer efficiëntie

Beschrijving

Sinds 01-01 volledig overgegaan naar Moneybird, en het bevalt me heel erg goed. De efficiëntie ligt een stuk hoger dan bij vergelijkbare pakketten.

Ook de functies die je bij Moneybird...

Ook de functies die je bij Moneybird krijgt zijn dikwijls extra betaalde functies bij overige pakketten.
Ik ben zeer tevreden met moneybird!

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen Jeffrey, dank je wel!

Nu Vooruit

Overzichtelijk boekhoudprogramma

Beschrijving

Als startende ondernemer is het heel eenvoudig en overzichtelijk om Moneybird te gebruiken. Het is niet moeilijk om in te stellen. De offertes en facturen zien er professioneel uit. Ook moneybird... Als startende ondernemer is het heel eenvoudig en overzichtelijk om Moneybird te gebruiken. Het is niet moeilijk om in te stellen. De offertes en facturen zien er professioneel uit. Ook moneybird payments wordt door mijn klanten als positief ervaren.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Melvin :)

Nicolas Kramer

Uren Registratie extreem beperkt en omslachtig

Beschrijving

Review betreft puur alleen de uren schrijven component. De UX is erbarmelijk. Het kost enorm veel tijd om de zelfde uren te schrijven waar elk ander systeem meerdere dagen te gelijk laat invoeren,... Review betreft puur alleen de uren schrijven component. De UX is erbarmelijk. Het kost enorm veel tijd om de zelfde uren te schrijven waar elk ander systeem meerdere dagen te gelijk laat invoeren, kopieren van vorige dag / week , etc.

Zie graag enige UX verbeteringen tegemoet.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je feedback Nicolas! Begrijpelijk dat je die functies graag terug ziet. Ik heb je wensen genoteerd ter beoordeling voor de verdere ontwikkeling van Moneybird. Ik kan niet aangeven of en... Bedankt voor je feedback Nicolas! Begrijpelijk dat je die functies graag terug ziet. Ik heb je wensen genoteerd ter beoordeling voor de verdere ontwikkeling van Moneybird. Ik kan niet aangeven of en wanneer hier verandering in zal komen. Mocht je willen weten hoe we met je feedback om gaan, dan kun je deze blog lezen: https://www.moneybird.nl/blog/bedankt-voor-je-feedback/.

Timothy Jacobsz

Niet mogelijk support te bellen

Beschrijving

Erg tevreden geweest over moneybird, maar voor mij cruciale functies doen het soms niet. Het is niet mogelijk een hulplijn te bellen waardoor je niet weet wanneer het probleem verholpen wordt.

Hi Timothy,
Hi Timothy,
We bieden inderdaad geen telefonische ondersteuning, maar helpen je graag per e-mail verder. Als je een bericht vanuit je account stuurt of een e-mail naar mailto:support@moneybird.com krijg je binnen een werkdag reactie van ons per e-mail. Als je meer wilt lezen over onze keuze om geen telefonische ondersteuning te bieden, dan kan dat op onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/.
Zou je een e-mail willen sturen waar je tegen aan loopt? Dan helpen we je graag verder :)

Jim De vries

Werkt top

top

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Jim!

Debora

Love the interface

Beschrijving

I still have to find my way around, coming from Rompslomp (somehow was easier) but i like the interface here much better.

Reactie Moneybird:

Thank you for your nice review :)

bas vlugt

Ideale ap

Beschrijving

Zorg dat je boekhouster de zelfde app heeft.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je positieve review!