Stephan Pocornie

ik kan niet klagen

Anniek Vermeulen

Nooit gedacht...

Beschrijving

En ik maar denken dat boekhouden zo vreselijk is. Maar wat blijkt. Ik vind het op hartstikke leuk! En dat heeft natuurlijk te maken met de eenvoud waarop het gaat. Alles bij elkaar en overzichtelijk. Perfect. Ik ben zwaar tevreden en raad het iedereen aan.

Bart Verhaegh

Precies wat een freelancer nodig heeft

Beschrijving

Moneybird slaagt erin om precies aan te bieden wat een freelancer nodig heeft; voldoende flexibiliteit, maar geen onnodig complexe boekhouding.

Martijn Hoogland

Beste boekhoudpakket met geweldige API

Beschrijving

Betaalbaar, stabiel, overzichtelijk en de API (en documentatie) is echt geweldig

Mohamed Machbouâa

Ideaal voor zelfstandigen

Beschrijving

Bedankt voor jullie prachtige en eenvoudige boekhoudprogramma

Neal Koedijk

Review Moneybird

Beschrijving

Wij gebruiken Moneybird vanaf de start van WijMerkenHet. Het is erg fijn werken. Je kan prima starten met Moneybird zonder dat het kosten met zich meebrengt.

Astrid Joosten

Geweldig

Beschrijving

ik heb een HEKEL aan boekhouden en Moneybird maakt het bijna leuk, BIJNA ;) heel fijn dat mijn accountant kan meekijken en mijn domme foutjes kan wijzigen zodat het geen puinhoop wordt. Heb nu nog de gratis versie omdat mijn bedrijfje nog klein is, als ik mijn activiteiten ga uitbreiden is het fijn te weten dat ik voor 10 euro per maand alles kan bijhouden. Mijn complimenten Moneybird, voor de opzet ervan en jullie goede service! Wel jammer dat jullie niet te bellen zijn ;) bellen gaat mijns inziens sneller dan heen en weer mailen.

Michiel

Heel erg blij mee

Beschrijving

werkt supergoed en scheelt me veel tijd. Zeer gebruiksvriendelijk ook!

R. Riesenbeck

Uitstekend.

Beschrijving

Geweldig programma om mee te werken.

Bram van Roosmalen

Meer dan alleen een boekhoudprogramma

Beschrijving

We werken nu al langere tijd samen met Moneybird en dat is met een en al plezier! Boekhouding zo overzichtelijk kunnen doen, support waar nodig en oneindige innovaties/vernieuwingen . Als ik 6 sterren kon geven had ik dat gedaan!