Daan Meijer

Helemaal goud

Beschrijving

Wij gebruiken Moneybird al 2 jaar voor ons bedrijf. Inmiddels is het niet meer weg te denken en doen er alles mee. De hele administratie is makkelijk en overzichtelijk door Moneybird. Oo k de BTW... Wij gebruiken Moneybird al 2 jaar voor ons bedrijf. Inmiddels is het niet meer weg te denken en doen er alles mee. De hele administratie is makkelijk en overzichtelijk door Moneybird. Oo k de BTW kunnen we gemakkelijk doorvoeren. Heel fijn.

Reactie Moneybird:

Dank je voor je mooie review Daan :)

SIGNS.NL

Goede software!

Beschrijving

Al heel wat jaartjes klant bij jullie.
De software is zo goed dat je helemaal geen klantenservice/support nodig hebt! Vandaar dat ik er nooit aan heb gedacht om een review te plaatsen. Al heel wat jaartjes klant bij jullie.

Dus bij deze: Ben heel erg tevreden met Moneybird.

Reactie Moneybird:

Supertof, dank je wel! En helemaal geen support nodig? Zelfs dat vind ik gaaf om te lezen. Mocht je ons in de toekomst alsnog eens willen bereiken: we zitten onder de blauwe supportknop rechts... Supertof, dank je wel! En helemaal geen support nodig? Zelfs dat vind ik gaaf om te lezen. Mocht je ons in de toekomst alsnog eens willen bereiken: we zitten onder de blauwe supportknop rechts onderin je Moneybird-scherm :-)

Gerben

Prima software

Beschrijving

MoneyBird is robuuste software voor een scherpe prijs.

Gerben.

Reactie Moneybird:

Wat goed om te lezen Gerben, dank je wel voor je mooie review!

Bienvenidas

Superfijn systeem

Beschrijving

En ik mag als kleine ondernemer gratis gebruik maken van hun gratis pakket heel dankbaar voor!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te lezen dat het je goed bevalt :)

Munt aan Zee

Perfect tool voor klein bedrijf

Beschrijving

Handig programma waarmee de financiële administratie kan worden bijgehouden. Workflows instellen voor offertes en facturen + overzichtelijk voor de inkomende en uitgaande facturen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Erg fijn om te lezen :)

Tom Samwel

Heel fijn

Beschrijving

alles werkt. makkelijk te gebruiken. handig voor beginnende kleine ondernemingen

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie review Tom! Fijn dat het goed bevalt.

HirjanIT

Oké, maar wel duur.

Beschrijving

Ik gebruik MoneyBird nu bijna 1 jaar en dat bevalt mij wel. Echter vind ik de pakketkeuze erg flauw. Als je meer dan 20 transacties per maand wilt koppelen, dan moet je meer gaan betalen. In het... Ik gebruik MoneyBird nu bijna 1 jaar en dat bevalt mij wel. Echter vind ik de pakketkeuze erg flauw. Als je meer dan 20 transacties per maand wilt koppelen, dan moet je meer gaan betalen. In het begin waren de transactie niet veel, maar later vanwege de verzekeringen, telefoon abbo of laptop aanschaf kom ik regelmatig tekort. Voor 30 extra transacties betaal je 9 euro extra. Als ik dit vooraf had geweten dan was ik voor een ander pakket gegaan. Ook mis ik de mogelijkheid om mijn ritten te registreren. Jammer dat ik voor een betaald boekhoudpakket toch niet zonder MS Excel kan.

Reactie Moneybird:

Hi Hirjan! Bedankt voor je review. Jouw feedback heb ik genoteerd en de feature request voor de rittenregistratie heb ik op de wensenlijst gezet!

Jan Hoving

MoneyBird scheelt mij zoveel tijd

Beschrijving

De beste applicatie voor je administratie. Deze applicatie is met zorg ontwikkeld en goede support! Een aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt Jan! Fijn dat het veel tijd scheelt.

Johan Omlo

Zeer gebruiksvriendelijk maar duur

Beschrijving

Toen ik begon met Moneybird waren ze een van de goedkoopste met de meeste functionaliteit. Als kleine zzp' er moet ik op mijn geld letten en dus ook op de administratiekosten.

Hoewel ik...

Hoewel ik Moneybird nog steeds erg gebruiksvriendelijk vind zijn de prijzen extreem gestegen en zijn de pakketten ingekrompen. Ik ben dus van plan om op zoek te gaan naar een andere leverancier.

Hoi Johan,
Hoi Johan,
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je Moneybird te duur vind geworden. Moneybird is van een facturatie programma uitgegroeid tot volwaardig boekhoudpakket, hierdoor zijn de prijzen van de pakketten een tijd geleden aangepast maar de mogelijkheden gelijk gebleven.
Jeroen Ring
Moneybird

Anne Damstra

Niet geheel tevreden

Beschrijving

De eerste maand dat ik meerdere boekingen moet doen. Na een eerste (sinds tijden) werktrip naar het buitenland mijn boekhouding doen? Sorry, je kan niet al je losse bonnetjes en banktransacties... De eerste maand dat ik meerdere boekingen moet doen. Na een eerste (sinds tijden) werktrip naar het buitenland mijn boekhouding doen? Sorry, je kan niet al je losse bonnetjes en banktransacties doen. Upgraden kan wél, maar om dat te doen voor deze eenmalige noodzaak? Beetje jammer eerlijk gezegd.

Reactie Moneybird:

Hoi Anne, bedankt voor je review. In Moneybird kun je heel flexibel omgaan met het pakket dat je gebruikt. Heb je een maandje wat meer nodig kun je tijdelijk je pakket aanpassen en ook direct weer... Hoi Anne, bedankt voor je review. In Moneybird kun je heel flexibel omgaan met het pakket dat je gebruikt. Heb je een maandje wat meer nodig kun je tijdelijk je pakket aanpassen en ook direct weer terug zetten naar een lager pakket. Hier zitten geen beperkingen op.
Jeroen Ring
Moneybird