Harry Hol

Waarom ontdek ik dit nu pas?

Beschrijving

Jarenlang aangemodderd met een PHP facturatie app (SimpleInvoices) en alles handmatig bijgehouden. Waar ik zeg 'bijgehouden' bedoel ik 'elke BTW en inkomsten-aangifte in blinde paniek bonnen en... Jarenlang aangemodderd met een PHP facturatie app (SimpleInvoices) en alles handmatig bijgehouden. Waar ik zeg 'bijgehouden' bedoel ik 'elke BTW en inkomsten-aangifte in blinde paniek bonnen en transacties bij elkaar zoeken'.

Nu is het opeens geen werk meer. Bonnen en facturen stuur ik door naar Moneybird, waar ik ze kan verwerken als ik er tijd voor heb. Rapporten zijn duidelijk, het aanmaken van facturen gaat super makkelijk, de verwerking van betalingen is zo goed als automatisch. Ik ben helemaal om.

Goede support ook, Elke vraag die ik tot nu toe gesteld heb werd binnen een dag netjes beantwoord. De kennisbank is ook zeer uitgebreid en ik heb eigenlijk geen klachten.

Nou ja, ééntje: er is geen dedicated iPad app. Dat zou wel erg fijn zijn.

Reactie Moneybird:

Hai Harry, wat fijn dat je Moneybird hebt ontdekt en zo tevreden bent :) We hebben op dit moment geen aparte app voor tablets (bijvoorbeeld iPad), maar in principe heb je ook geen app nodig. Als je... Hai Harry, wat fijn dat je Moneybird hebt ontdekt en zo tevreden bent :) We hebben op dit moment geen aparte app voor tablets (bijvoorbeeld iPad), maar in principe heb je ook geen app nodig. Als je op je tablet via de browser (bijvoorbeeld Safari of Chrome) inlogt via https://moneybird.com/login krijg je automatisch een versie van Moneybird die is aangepast aan het formaat van je tablet.

jgazda

The system works but UI can be better.

Beschrijving

I like the moneybird system however the pricing model for a low number of documents is a bit too expensive. I'd welcome being able to pay per document that exceeds the free quota.
The user...
The user interface is ~2014.

Reactie Moneybird:

Many thanks for you feed! Glad to hear that you are satisfied. We will take your feedback in consideration :)

Vincent Peeters

Super top

super top allemaal

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review Vincent :)

vivi Care thuiszorg

Heel erg tevreden met dit boekhoudprogramma

Beschrijving

Voor een klein bureau is dit een fantastisch boekhoudprogramma!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review!! :)

Exonera Techniek BV

Moneybird

Super programma
alles is overzichtelijk
makkelijk en snel

Reactie Moneybird:

Bedankt voor deze mooie review :)

Andrea van Kuijl

Aanrader

Beschrijving

Goed en overzichtelijk programma. Heeft mij de noodzakelijke structuur in administratie gegeven. Bovendien goede en snelle service. Echt een aanrader!

Reactie Moneybird:

Dank je wel Andrea, gaaf om te lezen!

Jesse Dijkman

Perfect!

Beschrijving

Perfect, precies wat ik zocht. Heel overzichtelijk en alles goed uitgelegd.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Michel Diepeveen

Tevreden al jaren klant.

Beschrijving

Nooit problemen of storingen al 5 jaar niet. Kom ik ergens niet uit dan stuur ik een bericht en dan krijg ik snel antwoord. Hele uitgebreide handleidingen.

Reactie Moneybird:

Wat goed om te lezen Michel, dank je wel voor je review!

maaikel

Money

steeds problemen met inlogen

Reactie Moneybird:

Hai Maaikel, wat vervelend dat je problemen hebt met inloggen. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com? Dan kunnen we iets gerichter met je zoeken naar een oplossing.

C Kessels

Voor prijs biedt het erg weinig functies

Beschrijving

Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet. Nu 3 maanden in gebruik, maar mist toch aantal cruciale functies. Koppeling met bank is leuk, maar automatische toewijzing is zeer beperkt. Zou naar IBAN moeten kijken, maar werkt niet.
Factureren obv uren is zeer omslachtig en vereist dat je bij elke boekregel alles naar Omzet toewijst.
De app is waardeloos. Mist saldo overzichten en bank functies.
In eerste maand al gevraagd om account up te graden vanwege beperking van 20 boekingen, waaronder een door MB zelf aangemaakte factuur van MB. Snap die beperking niet en hierdoor kan ik boekjaar niet afmaken. Prijs was al aan hoge kant maar met gevraagde upgrade simpelweg te duur. Je krijgt er namelijk niet extra functies bij die node gemist worden, zoals salarisadministratie en slimmere koppelingen. Ga Jorrt maar eens proberen. Ook prijzig maar lijkt meer slimmere zaken te bieden.

Reactie Moneybird:

Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit... Hai Camiel, vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. In de Moneybird app is 'Bank' alleen beschikbaar als je het € 30 pakket gebruikt, of als je nog in de gratis proefperiode zit die je automatisch krijgt bij je aanmelding (dan zijn de mogelijkheden hetzelfde als in het € 30 pakket). Dit heeft helaas te maken met beperkingen van Apple en Google, zie ook onze blog: https://www.moneybird.nl/blog/bank-in-een-nieuw-jasje/. Als je op je telefoon via de browser inlogt via https://moneybird.com/login is 'Bank' wel in ieder pakket beschikbaar. Via de website hebben we namelijk niet te maken met beperkingen van Apple en Google.
Wat betreft de automatische toewijzing, dat is wel afhankelijk van een aantal factoren. Om te kijken of we hierin tips kunnen geven, is het handig om even contact op te nemen via support@moneybird.com. Dan kunnen we iets gerichter met jouw situatie meekijken en eventueel nog andere zaken voor je oplossen.