Robert Kaiser

Werkt steeds beter

Beschrijving

MB wordt echt een goed programma

Frederik Leenders

Zeer goed pakket en alle mogelijkheden tot het automatiseren van mijn administratie

Beschrijving

Sinds anderhalf jaar gebruiker en nog steeds volledig tevreden met Moneybird. Zelf ben ik freelance IT'er en de oplossing van Moneybird biedt mij alle mogelijkheden om zo min mogelijk bezig te zijn met administratie. Bijvoorbeeld: inkomende facturen automatisch doormailen vanuit mijn mailbox naar Moneybird, live (!) koppeling met Bunq, automatisch koppelen van bedragen op mijn rekening aan facturen en het 'lezen' van facturen. Aanrader dus! Mijn administratie bijhouden kost mij per maand een half uur op dit moment.

Contact is erg moeizaam

Beschrijving

Leuk dat stuk over bewust geen telefonische support, maar ik vind het toch erg storend dat er dan niet ten minste een live chat is, zwaar irritant om telkens op je antwoorden te moeten wachten per mail. Past niet bij de snelle wereld van tegenwoordig. Maarja, daar betaal je ook naar.

Fabrizio Micciche

It does what it says

Beschrijving

I have been happily using MoneyBird for a couple of years already and I can only reccomend it! The interface is very intuitive and the tech support is very good.

Hugo Melis

Erg handig om dagelijks inzichten te hebben

Beschrijving

Ik ben sinds eind van het vorig jaar begonnen met het gebruiken van Moneybird voor verschillende BV's en dat is tot op heden zeker de juiste keuze geweest.

Ben erg tevreden over het gemak en de manier van gebruik van Moneybird. Daarnaast zijn de real time inzichten in de omzet en kosten van essentieel belang om direct bij te kunnen sturen indien nodig. Dat is iets dat ik miste in mijn vorige boekhoudpakket.

Ook de regelmatige updates die het bijhouden van de administratie makkelijker maken, worden erg gewaardeerd. De administratie doen zal waarschijnlijk nooit mijn hobby worden, maar doordat je het makkelijker tussendoor bij kunt houden valt het uiteindelijk mee.

Ik kan het dan ook van harte aanraden, ook als je de B.V. administratie er mee wilt gaan doen!

Florian Braakman

Fijne software, goede prijs / kwaliteit!

Top

Stijn Dhooge

Perfect!

Beschrijving

Eens ingesteld is het een plezier om mee te werken. Enorm tijdbesparend, zeer uitgebreid, intuïtief, gemakkelijk in gebruik,... Regelmatige updates en bijkomende functies, met een woordje uitleg via de FAQ of Support Center.
Doe zo verder!!

Justin Schaap

Geweldig!

Beschrijving

Beter en makkelijker systeem kan niet...

Youp van den Berg

Ideaal voor kleine ondernemers!

Beschrijving

Maak inmiddels al 4 jaar gebruik van Moneybird. Werkt snel en netjes, binnen een handomdraai heb je een nette factuur of offerte voor de klant.

Nicole Uiterloo

Slechte ervaring!

Beschrijving

Slechte ervaring! Het is onmogelijk om normaal het account op te zeggen. Als dit al mogelijk is het nergens te vinden. Daarbij hebben ze heel slim geen telefoon nummer onder het mom van snellere service, maar wat neer komt op onbereikbaar zijn.

Reactie Moneybird:

Jammer om te lezen dat je de informatie over het opzeggen niet hebt gevonden, dit staat gewoon openbaar op onze website: https://www.moneybird.nl/kennisbank/opzeggen/ . Als je ergens vragen over hebt, kun je ons een bericht per e-mail of vanuit je account sturen, je krijgt altijd binnen maximaal een werkdag reactie van ons, vaak ook al sneller.