Tom Samwel

Heel fijn

Beschrijving

alles werkt. makkelijk te gebruiken. handig voor beginnende kleine ondernemingen

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie review Tom! Fijn dat het goed bevalt.

HirjanIT

Oké, maar wel duur.

Beschrijving

Ik gebruik MoneyBird nu bijna 1 jaar en dat bevalt mij wel. Echter vind ik de pakketkeuze erg flauw. Als je meer dan 20 transacties per maand wilt koppelen, dan moet je meer gaan betalen. In het... Ik gebruik MoneyBird nu bijna 1 jaar en dat bevalt mij wel. Echter vind ik de pakketkeuze erg flauw. Als je meer dan 20 transacties per maand wilt koppelen, dan moet je meer gaan betalen. In het begin waren de transactie niet veel, maar later vanwege de verzekeringen, telefoon abbo of laptop aanschaf kom ik regelmatig tekort. Voor 30 extra transacties betaal je 9 euro extra. Als ik dit vooraf had geweten dan was ik voor een ander pakket gegaan. Ook mis ik de mogelijkheid om mijn ritten te registreren. Jammer dat ik voor een betaald boekhoudpakket toch niet zonder MS Excel kan.

Reactie Moneybird:

Hi Hirjan! Bedankt voor je review. Jouw feedback heb ik genoteerd en de feature request voor de rittenregistratie heb ik op de wensenlijst gezet!

Jan Hoving

MoneyBird scheelt mij zoveel tijd

Beschrijving

De beste applicatie voor je administratie. Deze applicatie is met zorg ontwikkeld en goede support! Een aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt Jan! Fijn dat het veel tijd scheelt.

Johan Omlo

Zeer gebruiksvriendelijk maar duur

Beschrijving

Toen ik begon met Moneybird waren ze een van de goedkoopste met de meeste functionaliteit. Als kleine zzp' er moet ik op mijn geld letten en dus ook op de administratiekosten.

Hoewel ik...

Hoewel ik Moneybird nog steeds erg gebruiksvriendelijk vind zijn de prijzen extreem gestegen en zijn de pakketten ingekrompen. Ik ben dus van plan om op zoek te gaan naar een andere leverancier.

Hoi Johan,
Hoi Johan,
Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je Moneybird te duur vind geworden. Moneybird is van een facturatie programma uitgegroeid tot volwaardig boekhoudpakket, hierdoor zijn de prijzen van de pakketten een tijd geleden aangepast maar de mogelijkheden gelijk gebleven.
Jeroen Ring
Moneybird

Anne Damstra

Niet geheel tevreden

Beschrijving

De eerste maand dat ik meerdere boekingen moet doen. Na een eerste (sinds tijden) werktrip naar het buitenland mijn boekhouding doen? Sorry, je kan niet al je losse bonnetjes en banktransacties... De eerste maand dat ik meerdere boekingen moet doen. Na een eerste (sinds tijden) werktrip naar het buitenland mijn boekhouding doen? Sorry, je kan niet al je losse bonnetjes en banktransacties doen. Upgraden kan wél, maar om dat te doen voor deze eenmalige noodzaak? Beetje jammer eerlijk gezegd.

Reactie Moneybird:

Hoi Anne, bedankt voor je review. In Moneybird kun je heel flexibel omgaan met het pakket dat je gebruikt. Heb je een maandje wat meer nodig kun je tijdelijk je pakket aanpassen en ook direct weer... Hoi Anne, bedankt voor je review. In Moneybird kun je heel flexibel omgaan met het pakket dat je gebruikt. Heb je een maandje wat meer nodig kun je tijdelijk je pakket aanpassen en ook direct weer terug zetten naar een lager pakket. Hier zitten geen beperkingen op.
Jeroen Ring
Moneybird

Tony

Gebruiksvriendelijk maar zonder logo

Beschrijving

ik wil graag mijn logo aan de factuur toe kunnen voegen. Verder is alles top.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Tony. Maar gelukkig is het toevoegen van je eigen logo al mogelijk. Via Tandwiel > Administratie-instellingen > Huisstijlen kun je de huisstijl/layout van de... Bedankt voor je mooie review Tony. Maar gelukkig is het toevoegen van je eigen logo al mogelijk. Via Tandwiel > Administratie-instellingen > Huisstijlen kun je de huisstijl/layout van de facturen/offertes en e-mail instellen. Je kunt hier onder andere een logo en/of een achtergrond toevoegen. Op https://www.moneybird.nl/kennisbank/facturen-maken-in-je-huisstijl/ vind je hier meer informatie over. Mocht je vragen hebben dan horen we het graag. Je kunt ons altijd een e-mailtje sturen via support@moneybird.com.

Schoonmaakbedrijf SFDN

Goed / matig

Beschrijving

Het programa werktopzich wel ok, maar een flinke upgrade en alles eens in een nieuwer en moderner jasje steken zou zeker geen kwaad kunnen. is een beetje idee van Facebook 10 jaar geleden. werkt... Het programa werktopzich wel ok, maar een flinke upgrade en alles eens in een nieuwer en moderner jasje steken zou zeker geen kwaad kunnen. is een beetje idee van Facebook 10 jaar geleden. werkt wel, maar oogt niet vriendelijk.
Ook de belofte bezig te zijn met nieuwe app en nu dik 9 maanden verder en nog geen nieuwe, waardoor functies op pc wel kunnen en op mobiel niet is erg triest.
zou ik jullie aanbevelen, nou ik zou neigen naar ja, maar momenteel zeg ik nee,omdat het grafisch verouderd is en 2 omdat de app niet wordt gemaakt die wel was beloofd. kortom, prima progje, maar mist wel de insteek naar vernieuwing, die we de dag van vandaag echt wel mogen verwachten

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird grafisch verouderd vindt! Van de app is deze week wel weer een nieuwe versie van uitgekomen met verbeteringen, helaas kan nog niet alles... Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird grafisch verouderd vindt! Van de app is deze week wel weer een nieuwe versie van uitgekomen met verbeteringen, helaas kan nog niet alles wat je wel op de pc kan. We stellen feedback altijd op prijs!

Aanpak & Lockit Slotenmakers

Kwaliteit wordt minder

kwaliteit wordt minder

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird kwalitatief minder vindt worden! We stellen feedback altijd op prijs! Zou je daarom je bevindingen willen mailen naar... Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je Moneybird kwalitatief minder vindt worden! We stellen feedback altijd op prijs! Zou je daarom je bevindingen willen mailen naar support@moneybird.com? Dan kunnen we er van leren! Bij voorbaat dank!

Jeffrey

Moneybird zorgt voor veel meer efficiëntie

Beschrijving

Sinds 01-01 volledig overgegaan naar Moneybird, en het bevalt me heel erg goed. De efficiëntie ligt een stuk hoger dan bij vergelijkbare pakketten.

Ook de functies die je bij Moneybird...

Ook de functies die je bij Moneybird krijgt zijn dikwijls extra betaalde functies bij overige pakketten.
Ik ben zeer tevreden met moneybird!

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen Jeffrey, dank je wel!

Nu Vooruit

Overzichtelijk boekhoudprogramma

Beschrijving

Als startende ondernemer is het heel eenvoudig en overzichtelijk om Moneybird te gebruiken. Het is niet moeilijk om in te stellen. De offertes en facturen zien er professioneel uit. Ook moneybird... Als startende ondernemer is het heel eenvoudig en overzichtelijk om Moneybird te gebruiken. Het is niet moeilijk om in te stellen. De offertes en facturen zien er professioneel uit. Ook moneybird payments wordt door mijn klanten als positief ervaren.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review Melvin :)