Dennis Wijtman

Ideale tool voor een IT-dienstleverancier

Beschrijving

In Moneybird is het zeer eenvoudig om offertes te maken, urenregistratie bij te houden en vervolgens te factureren. Ook onderweg met de app!

Nu een aantal maanden verder en het boekhouden...

Nu een aantal maanden verder en het boekhouden kost nauwelijks tijd en is niet vervelend.

Dit jaar begonnen met ondernemen en andere tools geprobeerd. Op aanraden Moneybird geprobeerd en zou niet meer anders willen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie feedback! Fijne jaarwisseling alvast.

tamaf-ireni@hotmail.com

Top

Eva van Steijn

Altijd lekker als ik weer admin mag doen

Beschrijving

Heel enthousiast over het gemak van deze tool.

Martijn Hoppenbrouwer

Briljant!

Beschrijving

Al meer dan 10 jaar klant bij MoneyBird. Elk jaar weer beter, en vanaf het begin al goed. Dat beloofd wat, en daarom 5 sterren, voor een applicatie die altijd doet wat het moet doen.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Daar doen we het voor!

Will Morley

Super simpel en krachtig

Beschrijving

Ik ben ZZPer en ik zou mijn werk niet kunnen doen zonder Moneybird. Het is makkelijk om facturen te sturen en je uitgaven automatische te bewaren.

Felix Engbers

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je ons zou aanbevelen!

Stan van Weringh

Makkelijk te gebruiken ongeacht de vele opties en tools

Beschrijving

Zelf gebruik ik Moneybird al een tijdje en ik vind het fijn werken. Een lage drempel om mee te beginnen en voor de geleerde toch mega veel opties. Ik vind Moneybird zeker een aanrader voor iedereen!

Reactie Moneybird:

Hi! Bedankt voor je review, fijn dat je zo tevreden bent!

Hi Style

Systeem kan ingewikkeld zijn

Beschrijving

Jammer dat het systeem niet heel duidelijk is: er zijn teveel tandwielen die niet nodig zijn. QR-code werkt maar bij een paar banken en helaas is er geen telefonisch contact mogelijk.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! We zijn altijd blij met feedback, maar het is niet duidelijk wat je bedoelt met 'teveel tandwielen', er is er namelijk maar één. We denken graag met je mee! Mocht je dit... Bedankt voor je review! We zijn altijd blij met feedback, maar het is niet duidelijk wat je bedoelt met 'teveel tandwielen', er is er namelijk maar één. We denken graag met je mee! Mocht je dit willen toelichten, dan ontvangen we je e-mail graag op support@moneybird.com

info@youmeus.nu

Zeer tevreden

Beschrijving

Ik werk nu sinds januari 2022 met moneybird. En het werkt erg prettig met de nota's maken, uren noteren, contacten invoeren en vooral de offertes maken, ondertekenen en versturen. Ik heb dit... Ik werk nu sinds januari 2022 met moneybird. En het werkt erg prettig met de nota's maken, uren noteren, contacten invoeren en vooral de offertes maken, ondertekenen en versturen. Ik heb dit boekhoudprogramma ook aan andere ondernemers voorgesteld. Deze gaan zich bij jullie aanmelden! Groeten Linda ten Cate

Reactie Moneybird:

Hi Linda! Bedankt voor je leuke review, fijn dat je zo tevreden bent!

Custom Wraps

Review over Moneybird adviseur

Beschrijving

Ik had een review op de site van Moneybird geschreven over een accountant die mijn administratie deed. Echter wilde Moneybird deze review niet plaatsen omdat deze niet positief was.

Volgens mij helpen negatieve reviews ook om een goede keuze te maken voor een accountant die met Moneybird werkt.

Moneybird had mij kunnen vragen of ik de review nog zou willen herzien, en i.p.v. 1 ster wellicht 2 of 3 sterren zou willen geven. Daar had ik zeker over na willen denken. Maar een review niet plaatsen is in mijn ogen onacceptabel.

Reactie Moneybird:

Dankjewel. We zijn via de mail in contact over deze situatie en zullen via daar ook inhoudelijk verder reageren!