John Lemmens

Housestyle

Beschrijving

Ik vindt het perfect hoe jullie de HOUSESTYLE gestructureerd hebben. Maar zouden we een achtergrond kunnen toevoegen?

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je compliment! Het is mogelijk om een achtergrond toe te voegen. Als je via Tandwiel > Instellingen > Profielen de huisstijl bewerkt, kun je bij de knop "Achtergrond" de achtergrondafbeelding (PNG, JPG of GIF) toevoegen. Je kunt dan meteen even de voorbeeld-PDF bekijken om te controleren of de achtergrond naar wens op de factuur/offerte wordt weergegeven.

Sebastiaan Bergen Henegouwen

Werkt geweldig!

Beschrijving

Werk super simpel en kost ook niet de wereld.
Wij zijn er super blij mee!!

Salih Yilmaz

Heel erg tevreden!

Beschrijving

Ik ben super blij met MoneyBird! Het ziet er niet alleen maar mooi uit, het werkt ook goed en snel. Ik doe mijn hele administratie hiermee. Wat ik vooral erg waardeer is de functionaliteit dat mijn klanten mijn offertes Digitaal kunnen ondertekenen en accepteren. Ga zo door...

Francine Westerduin

Volledig en gebruikersvriendelijk

Beschrijving

We gebruiken moneybird om het hele facturatie proces te vergemakkelijken en de boekhouding op orde te houden.

Herant Awadisan

Overzichtelijk boekhoudpakket!

Beschrijving

Een zeer overzichtelijk en makkelijk te gebruiken boekhoudpakket. Aan te raden voor de beginnende ZZP'er

Barend Baarssen

Kleine onderneming

Beschrijving

Ik heb zelf een kleine onderneming met heel weinig facturen en/of offertes. Dit programma maakt het voor mij betaalbaar (gratis) om zelf mijn boekhouding te doen.

Peter

Facturatie- en boekhoudpakket (voor ZZP/MKB) met zeer fraaie interface, makkelijk in gebruik, veel opties.

Beschrijving

Moneybird-gebruiker vanaf het eerste uur. Automatisch koppelen van banktransacties aan facturen of categorieën werkt goed (en wordt steeds beter door te leren), al mis ik nog de automatische koppeling met ABN AMRO.

Wat ook erg fijn is, is de herkenning van inkomende facturen. Zo herkent Moneybird vrijwel alle informatie, zoals bedrijfsnaam, totaalbedrag en datum. Scheelt veel werk bij het verwerken van inkomende facturen!

Kan ook mijn boekhouder toegang geven tot Moneybird zodat hij elk jaar de jaaropgaaf kan maken, direct met getallen vanuit Moneybird.

Tevens uitgebreide rapportagemogelijkheden en ook zeer goede support.

Top

Erg gebruiksvriendelijk

Marco van Katwijk

Gebruik is intuïtief en ruim voldoende voor wat ik ermee doe

Beschrijving

Ruime mogelijkheden om de standaard software toch een eigen bedrijfspecifiek tintje te geven. Ben er zeer tevreden mee.

Jonathan Groenenberg

Simpel maar wel bijna perfect

Beschrijving

Het werkt echt perfect, makkelijk offertes maken en versturen gaat vrij makkelijk. Vind persoonlijk het beste systeem wat er is voor kleine tot middelgrote bedrijven.