Arnaldo Visser

Lekker handig!

Beschrijving

Sinds een korte tijd gebruiker van Moneybird en na enig gepuzzel een super ervaring. Handig en overzichtelijk!

Gerrit A. Aalvanger

Ideaal programma

Beschrijving

Bij mijn productverkoop van aloe vera producten van Forever maak ik geregeld gebruik van deze site waardoor klanten een goed overzicht van hun bestelling krijgen. Ik beveel dit programma zeker aan. Zeer gebruiksvriendelijk; enige tip die ik nog wel heb is dat je niet altijd snel ziet of je de prijzen inclusief btw of exclusief btw er neer zet.

Ilona Visker

Makkelijk in gebruik!

Beschrijving

Moneybird is makkelijk, overzichtelijk en alles wat je als ondernemer nodig hebt!

Kitty Schilperoord

Elektronische BTW aangifte

Wat een handige nieuwe tool. Rapport checken en verzenden. Klaar

Ingewikkeld

Beschrijving

Veel te veel uitzoeken hoe iets te boeken

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je problemen ondervind om iets te boeken. Graag helpen we je hiermee verder. Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar support@moneybird.nl zodat... Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat je problemen ondervind om iets te boeken. Graag helpen we je hiermee verder. Zou je hiervoor een bericht willen sturen naar support@moneybird.nl zodat we je verder kunnen helpen? Met vriendelijke groet, Jeroen Ring Moneybird

Hooft

Handig en makkelijk

Beschrijving

Super handig en makkelijk progamma, maakt het overzichtelijk en gaat me zeker besparen op uren bij de boekhouder. Alleen krijg ik mijn banksaldo niet kloppend met mijn werkelijke saldo.

Reactie Moneybird:

Hi! Bedankt voor je review! :-) Je vraag is inmiddels beantwoord via e-mail! Je kunt het antwoord eventueel ook vinden in onze kennisbank (https://www.moneybird.nl/kennisbank/) door op 'banksaldo'... Hi! Bedankt voor je review! :-) Je vraag is inmiddels beantwoord via e-mail! Je kunt het antwoord eventueel ook vinden in onze kennisbank (https://www.moneybird.nl/kennisbank/) door op 'banksaldo' te zoeken.

Dave van Eijk

Rommel

Beschrijving

Veel te ingewikkeld voor een dom chauffeurtje zoals ik.Ik zou me laptop het liefst in tweeen slaan omdat he te ingewikkeld is.Dit blijkt bij jullie echter alleen niet over te komen

Luken

Wat een verademing

Beschrijving

fijn deze eenvoud en gemak! Kom van Reeleezee waar elke keer wel wat was en dan dramatische klantenservice steeds en eindeloos veel tijd (wacht) kwijt voor simpele dingen en dan niet eens altijd een oplossing. Ben super blij met deze overstap!

Michelle Rijgersberg

Top

Beschrijving

Het wordt steeds makkelijker met moneybird!