hOCKEY oUTFITTERS BV

Leuk moneybird gooit me eruit en moet ineens meer gaan betalen

Beschrijving

Ik heb al jaren moneybird maar nu ineens flikkeren ze mijn holding met 12 facturen per jaar eruit, proberen ineens extra hiervoor te gaan billen terwijl ze een contract met me hebben en automatisch... Ik heb al jaren moneybird maar nu ineens flikkeren ze mijn holding met 12 facturen per jaar eruit, proberen ineens extra hiervoor te gaan billen terwijl ze een contract met me hebben en automatisch elke maand incasseren wat een gezeik - is dit dus tijd om over te stappen? het automatisch bankgedoe werkt ook al voor geen meter

Reactie Moneybird:

We kijken graag met je mee hoe de situatie is ontstaan. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com met het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kunnen we gericht met je mee kijken en een... We kijken graag met je mee hoe de situatie is ontstaan. Zou je contact op willen nemen via support@moneybird.com met het e-mailadres waarmee je inlogt? Dan kunnen we gericht met je mee kijken en een passende oplossing zoeken.

Rick van Eijndhoven

Geweldig programma voor de beginnende ondernemer!

Beschrijving

Ik ben beginnend ondernemer en ik wist niks van boekhouden af. In het begin was dat dus nog best wel een kluif. Nu niet meer, want met Moneybird is alles doodeenvoudig. Je moet even wennen aan hoe... Ik ben beginnend ondernemer en ik wist niks van boekhouden af. In het begin was dat dus nog best wel een kluif. Nu niet meer, want met Moneybird is alles doodeenvoudig. Je moet even wennen aan hoe het systeem werkt, maar zodra je dat door hebt is het een geweldig stukje software. Aanrader!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review en de complimenten Rick :)

I.Elliyasa

Top

goed om aante raden

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review :)

Carola de Groot

Super programma

Beschrijving

Super fijn programma om mee te werken. Heerlijk eenvoudig, en vele mogelijkheden. Met name aanrader voor ZZP-ers en kleine bedrijven.

Reactie Moneybird:

Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor de goede review :)

miriam heidbuurt

Grandioos

Beschrijving

wat werkt dit als een tierelier ik doe de admin en ik begrijp het kom er uit en kan het hierdoor zelf fantastisch heerlijk!

Reactie Moneybird:

Leuk om te lezen dat je Moneybird fijn vindt werken :) Bedankt voor de goede review!

Robin

10+

Beschrijving

Gebruik nu enkele jaren Moneybird (??) voor meerdere ondernemingen. Goede klantenservice, handig te gebruiken voor automatisering van webshop en altijd up-to-date. Ook denken zij mee met de wensen... Gebruik nu enkele jaren Moneybird (??) voor meerdere ondernemingen. Goede klantenservice, handig te gebruiken voor automatisering van webshop en altijd up-to-date. Ook denken zij mee met de wensen van de ondernemer (zoals nieuwe features en optimalisaties van het systeem).

Sinds kort maak ik ook gebruik van de real-time bunq bank koppeling, binnen enkele seconden is de administratie weer up-to-date!

Ps, waar kan ik een 10+ review achterlaten?

Reactie Moneybird:

Bedankt voor alle mooie complimenten! Hier kun je helaas alleen vijf sterren achterlaten maar het feit dat je een 10+ review achter wil laten is voor ons voldoende ;)

Chris Bijsters

Grote verbetering

Beschrijving

Na een tijd lang bij e-boekhouden.nl te zitten overgestapt naar nieuwe boekhouder en boekhoudsysteem. Mijn god wat een verbetering. Alles is zo lekker ingericht in MoneyBird!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor dit mooie compliment :) En welkom!

Computerhulp Rotterdam

Partime ondernemer

Beschrijving

In de kredietcrisis ben ik voor mijzelf begonnen met als doel om uiteindelijk weer in loondienst te gaan. Ik lever mijn diensten nog steeds naast mijn werk in loondienst. Vaak denk ik er over om er... In de kredietcrisis ben ik voor mijzelf begonnen met als doel om uiteindelijk weer in loondienst te gaan. Ik lever mijn diensten nog steeds naast mijn werk in loondienst. Vaak denk ik er over om er mee te stoppen omdat het voor de inkomsten niet meer hoeft en soms lastig te combineren is. Omdat het mij veel energie geeft en ik het met plezier doe, blijf ik het doen. Zelfs mijn boekhouding vind ik leuk maar dat komt door...

Reactie Moneybird:

Leuk om te lezen :) Bedankt voor de mooie review!

Sietse Griffioen

Offertes makkelijk te maken en dan ook zo direct omzetten naar factuur!

Beschrijving

Super handig Moneybird. Paar jaar geleden via mijn echtgenote in aanraking gekomen met Moneybird. En het verbetert constant. Je zou zeggen, is elke verbetering beter?
Ja dat is het! Ga zo door.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de mooie review Sietse! We hopen nog lang zo door te gaan :)

Rudolf Dijkstra

Fantastisch

Beschrijving

Boekhouden is bijna leuk met MoneyBird.
Boekhouden is bijna leuk met MoneyBird.
vooral het uren bijhouden in de telefoon app en hier met een druk op de knop een factuur van maken is geweldig. Niet te vergeten het gemak waarmee je de BTW aangifte doet.
Echt super!!! Ga zo door Moneybird.

Reactie Moneybird:

Hai Rudolf, bedankt voor je mooie complimenten :)