rene

Duur en slechte service

Beschrijving

moneybird is duur, ingewikkeld en ze zijn telefonisch niet bereikbaar

Gino

Handig innovatief en werkt prettig :)

Beschrijving

Handig en overzichtelijk administratie programma. Het uploaden, verwerken en koppelen van een factuur een een transactie is een fluitje van een cent.

Graag zou ik wel zien dat de App...

Graag zou ik wel zien dat de App beter functioneert en ook dat er visueel meer aandacht wordt besteed aan het plotten van grafieken, filters etc.

Aura

Factureren en uren bijhouden is nu leuk

Beschrijving

Als zelfstandig ondernemer is je administratie meestal het minst leuke onderdeel van je werkzaamheden. Sinds ik Moneybird ben gaan gebruiken, is het zelfs een van de LEUKE onderdelen geworden. De... Als zelfstandig ondernemer is je administratie meestal het minst leuke onderdeel van je werkzaamheden. Sinds ik Moneybird ben gaan gebruiken, is het zelfs een van de LEUKE onderdelen geworden. De klantenservice staat ook altijd klaar om mij verder te helpen en als ik soms denk 'oh, ik wou dat ik dit en dat ermee kon' blijkt na wat gepuzzel dat die feature er ook al in zit. Kortom, ik ben heeeeel blij met Moneybird.

Reactie Moneybird:

Fijn om te lezen! Bedankt voor je mooie review :)

Sjors van Mechelen

Fijn boekhoudprogamma

Beschrijving

Alles werkt na behoren en is overzichtelijk. Wel was ik een medewerker nodig om er achter te komen hoe ik bepaalde dingen in moneybird kon wijzigen maar mijn mail werd keurig na 1 werkdag beantwoord... Alles werkt na behoren en is overzichtelijk. Wel was ik een medewerker nodig om er achter te komen hoe ik bepaalde dingen in moneybird kon wijzigen maar mijn mail werd keurig na 1 werkdag beantwoord met alle antwoorden op mijn vragen + nog een aantal zeer handige tips! Met andere woorden personeel van moneybird helpt je graag verder als je even vast loopt

Reactie Moneybird:

Tof om te lezen Sjors, dank je wel voor je review!

ruby

Top pakket!

Beschrijving

Moneybird zou ik iedereen aanraden. Ik vind het fijn om zelf mijn administratie te doen en te begrijpen. Moneybird maakt dit mogelijk. Erg overzichtelijk en begrijpelijk. Stukken goedkoper dan een... Moneybird zou ik iedereen aanraden. Ik vind het fijn om zelf mijn administratie te doen en te begrijpen. Moneybird maakt dit mogelijk. Erg overzichtelijk en begrijpelijk. Stukken goedkoper dan een boekhouder. Ik laat alleen mijn jaarlijkse aangifte nog 'even' checken voor de zekerheid.
Wat ik heel fijn vind is dat je ook je uren kunt bijhouden en deze kunt koppelen aan een factuur. Een alles in één pakket.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Rini Remijnse

Goed ge Daan

Alex Visser

Top!

Beschrijving

Mooie ontwikkeling deze nieuwe vernieuwde huisstijl en e-mail feature, blij mee!

Reactie Moneybird:

Bedankt voor de goede review!

Nicolay Van breukelen

5sterren boekhoudsoftware

Beschrijving

Al jaren gebruik ik dit programma. Snel, gebruiksvriendelijk, meer dan genoeg mogelijkheden en een top helpdesk. Ga zo door team Moneybird.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je goede review Nicolay :)

Brian Pagán

PEPPOL, Automagische btw-aangifte en downladbare backups

Beschrijving

Moneybird is echt geweldig! Ik heb zojuist mijn btw-aangifte gedaan met 4 clicks en in 20 sekonden. Daarnaast kan ik zelf alle facturen en bonnen gewoon backup-en met een simpele download. Veel... Moneybird is echt geweldig! Ik heb zojuist mijn btw-aangifte gedaan met 4 clicks en in 20 sekonden. Daarnaast kan ik zelf alle facturen en bonnen gewoon backup-en met een simpele download. Veel beter dus dan andere boekhoudsoftware (en goedkoper ook).

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

kiwi-ict

Goede website, app mag wat extra hebben

Beschrijving

Over het algemeen erg tevreden. Werkt intuitief en veel info op internet te vinden. Enige minpunt (anders waren het 5 sterren geworden): Ik mis de mogelijkheid om rapporten te bekijken in de app. En... Over het algemeen erg tevreden. Werkt intuitief en veel info op internet te vinden. Enige minpunt (anders waren het 5 sterren geworden): Ik mis de mogelijkheid om rapporten te bekijken in de app. En dat zou ik toch wel erg prettig vinden.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review! Ik neem je feedback over rapporten in de app mee ter verbetering