Finance AdBirds

Heel prettig programma

Beschrijving

Ben heel tevreden over Moneybird. Een aantal maanden geleden zijn we overgestapt naar de nieuwe versie. Daar zijn we niet zo tevreden over. Er zijn weliswaar meer mogelijkheden, maar de usability is niet perse verbeterd. Verder wel een heel fijn programma.

vanreeth.cvba@gmail.com

Moneybird is een aanrader.

Beschrijving

Moneybird is een aanrader.
Het vergemakkelijkt en versnelt je papierwerk enorm !
Steeds zicht op je inkomende en uitgaande facturen .
zou niet meer zonder kunnen

Ultra Fun

Fijn en overzichtelijk programma

Beschrijving

Werkt naar behoren en mooi overzichtelijk. Handig voor alle facturen en offertes.

Software grandioos, support (reactiesnelheid) een groot verbeterpunt!

Beschrijving

Fantastische software, ziet er goed uit, eenvoudig en werkt fijn. Zeker een aanrader... De support kan wel beter. Ik kan me als ondernemer vinden in het beleid dat er alleen via mail ondersteuning wordt geboden, maar bij een reactie die vervolgens uitblijft krijg ik toch wel kriebels als ik besef dat mijn gehele bedrijfsadministratie daar staat.

Jeroen van de Laar

Geweldig , eenvoudig, handig, tijdbesparend

Beschrijving

Werk nu reeds enkele jaren met moneybird , en zou niet anders meer willen, bespaard mij erg veel tijd, is kinderlijk eenvoudig, , voorkomt maken van fouten, gewoon geweldig.

R.R. Nederhoed

Moneybird = realtime boekhouden = fantastisch

Beschrijving

Moneybird biedt perfecte integratie van facturen, rekeningen en bankbetalingen, waardoor ik mijn boekhouding met weinig moeite op orde houd. Vooral de combinatie met bunq, waarbij ik meerdere ontvangen facturen in 1x kan betalen is ideaal.

Ik ben een fan.

R.R. Nederhoed

Moneybird = realtime boekhouden = fantastisch

Ik ben een fan.

Sjoerd Janssen

Nieuwe versie, mooier maar minder handig

Beschrijving

Het is gewoon een simpel stukje software om te gebruiken. Iedereen kan het, en dat is juist de bedoeling.
Wil je het ingewikkelder maken, dan kan dat natuurlijk. Met allerlei uitbreidingen.

Sinds de update zijn er veel veranderingen, in mijn geval veel nadelig. Ik ben langer bezig met dezelfde handelingen, en dat is jammer.
Contacten toevoegen, versturen (wat ik altijd zelf doe) kost nu voor mijn gevoel meer tijd dan voorheen. En een nieuwe factuur maken terwijl ik in een factuur zit kan niet, je moet eerst terug naar overzicht. Zou fijn zijn als daar een knop bij komt "nieuwe factuur".

Marijn

Zeer slechte service

Beschrijving

Voor service of iets meer extra's moet u absoluut niet bij Moneybird zijn!

Reactie Moneybird:

Beste Marijn,

We vinden het heel jammer om te horen dat je onze service en probleemafhandeling zo hebt ervaren. Ik heb je vraag opgezocht in ons mailsysteem en zie dat deze wel naar tevredenheid is afgerond. Helaas was deze review toen al geplaatst, mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kan je altijd contact opnemen met support@moneybird.com .