Redmar de Haan

Erg tevreden

Beschrijving

Ik vind het een erg fijn pakket.

harold kuipers techniek

Ff anders

Beschrijving

waarom pakt bij mij moneybird de pdf rechtstreekas vanuit de mail niet meer sinds 2 dagen??? hoe kan ik met jullie in contact komen????

Pascalle

Waardeloos

Beschrijving

Dit heeft me nu al veel te veel tijd gekost... 100x mijn mail geverifieerd maar helaas. Hier heb ik geen tijd voor.

Reactie Moneybird:

Beste Pascalle, bedankt voor je review. Ik zie dat je ons ook hebt gemaild en dat mijn collega je een reactie heeft gestuurd. Ook zie ik dat je helaas je account inmiddels verwijderd hebt. Vervelend... Beste Pascalle, bedankt voor je review. Ik zie dat je ons ook hebt gemaild en dat mijn collega je een reactie heeft gestuurd. Ook zie ik dat je helaas je account inmiddels verwijderd hebt. Vervelend dat het niet goed is gegaan met het verifiëren van je e-mailadres. Als je in de toekomst nog vragen hebt, kun je altijd contact opnemen via support@moneybird.com en helpen we je graag verder.

Merel van 't Wout

Merel

Beschrijving

Ik vind het een handig programma. Alleen de 'verbeteringen" hadden van mij niet gehoeven. Je bent nu verplicht om alles volgens de visie van Moneybird aan te pakken. Een beetje vrijheid is fijner.... Ik vind het een handig programma. Alleen de 'verbeteringen" hadden van mij niet gehoeven. Je bent nu verplicht om alles volgens de visie van Moneybird aan te pakken. Een beetje vrijheid is fijner. Ook het feit dat je Moneybird niet meer kunt gebruiken zonder al je persoonlijke gegevens op te geven vind ik een nadeel en niet van deze tijd.

Barbara Kreijtz

Steeds minder autonomie

Beschrijving

Moneybird richt de adminstratie omgeving steeds meer in, waardoor ik steeds minder autonomie heb in betalingen, en mijn administratie.
Door omstandigheden heb ik een tijdje niets kunnen doen -...
Door omstandigheden heb ik een tijdje niets kunnen doen - nu ik achterstallige admin in wil vullen, krijg ik aan alle kanten hobbels en meldingen zoals "in betaling" waar ik niets mee kan.
Per 1 januari 2021 ben ik weg!!!

Reactie Moneybird:

Beste Barbara, bedankt voor je review. Moneybird ontwikkeld zich steeds verder door waardoor er soms veranderingen worden doorgevoerd. Mocht je er even niet uitkomen of vragen over de veranderingen... Beste Barbara, bedankt voor je review. Moneybird ontwikkeld zich steeds verder door waardoor er soms veranderingen worden doorgevoerd. Mocht je er even niet uitkomen of vragen over de veranderingen hebben kun je altijd contact met support opnemen via support@moneybird.com. We helpen je dan graag verder met je boekhouding.

Joseph

Slechte bereikbaarheid en arrogante omgang met dit feit

Beschrijving

Op mijn vaststelling dat de enige manier om Moneybird te bereiken, een e-mail-adres is, kreeg ik het volgende antwoord van het bedrijf, waarmee in de eerste zin al blijkt dat men de klacht niet... Op mijn vaststelling dat de enige manier om Moneybird te bereiken, een e-mail-adres is, kreeg ik het volgende antwoord van het bedrijf, waarmee in de eerste zin al blijkt dat men de klacht niet serieus neemt.

"Vervelend dat je het idee hebt dat we slecht bereikbaar zijn. Ik zie dat je nog niet op een andere manier hebt geprobeerd contact met ons op te nemen. Als je vragen hebt, helpen we je graag per e-mail verder. Als je een bericht vanuit je account stuurt of een e-mail naar support@moneybird.com krijg je binnen een werkdag reactie van ons per e-mail."

Natuurlijk heb ik al vaker contact gehad met hen, maar altijd wordt arrogant gereageerd op hun superslechte achterhaalde bereikbaarheid. Geen chatfunctie, geen telefoonnummer, geen enkel alternatief behalve een Email-Adres... Grote domper, dat Moneybird.

Reactie Moneybird:

Omdat ik geen historie kan vinden van contact met ons, vermoed ik dat je contact met ons hebt gehad via een ander e-mailadres dan gekoppeld aan deze review. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat... Omdat ik geen historie kan vinden van contact met ons, vermoed ik dat je contact met ons hebt gehad via een ander e-mailadres dan gekoppeld aan deze review. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat het om persoonlijke gegevens gaat, leek het mij beter om je een privé bericht te sturen. We kunnen dan direct de juiste gegevens raadplegen en je vragen beantwoorden. Ik hoop dat we verder via e-mail contact je ervaringen met onze bereikbaarheid wat positiever kunnen maken.

Joseph

Slechtste service ooit

Beschrijving

Verschrikkelijk slecht bereikbaar NIET van deze tijd

Reactie Moneybird:

Vervelend dat je het idee hebt dat we slecht bereikbaar zijn. Ik zie dat je nog niet op een andere manier hebt geprobeerd contact met ons op te nemen. Als je vragen hebt, helpen we je graag per... Vervelend dat je het idee hebt dat we slecht bereikbaar zijn. Ik zie dat je nog niet op een andere manier hebt geprobeerd contact met ons op te nemen. Als je vragen hebt, helpen we je graag per e-mail verder. Als je een bericht vanuit je account stuurt of een e-mail naar support@moneybird.com krijg je binnen een werkdag reactie van ons per e-mail.

Tom N

Perfect

Beschrijving

Moneybird werkt top als boekhoudpakket. De herkenning van inkoop- en externe verkoopfacturen werkt super. Ook de bankkoppelingen werken eenvoudig.

Ik heb een stuk of 4 softwareoplossingen...

Ik heb een stuk of 4 softwareoplossingen geprobeerd, maar geen van deze oplossingen kan zich meten met Moneybird qua functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid. Absoluut een aanrader dus.

Eddie Maas

Heel erg tevreden met Moneybird

Beschrijving

Sinds 2013 (toen ik mijn eigen bedrijf opstarte) werk ik al met Moneybird. In al die tijd heb ik nooit een probleem ondervonden. De website 'voelt' ook erg snel aan om mee te werken, wat ik... Sinds 2013 (toen ik mijn eigen bedrijf opstarte) werk ik al met Moneybird. In al die tijd heb ik nooit een probleem ondervonden. De website 'voelt' ook erg snel aan om mee te werken, wat ik belangrijk vind. En alles is heel overzichtelijk.

Emile 't Jong

Perfect voor een eenmanszaak zonder boekhouder

Helemaal super!