Smartweb

Fijn boekhoudpakket in het algemeen, echter sluipen sinds 2018 foutjes in..

Beschrijving

Fijn boekhoudpakket in het algemeen, echter sluipen sinds 2018 foutjes in, waardoor bepaalde periodieke facturen niet meer worden aangemaakt. Kom daar bij toeval achter (gaat om een bedrag in de duizenden euro's), en krijg mea culpa vanuit Moneybird, was een foutje in migratie systeem..

Ik kan onmogelijk de enige zijn waarbij dit probleem optreedt.

Heb de gehele boekhouding zelf moeten controleren (10 uur werk), maar geen fatsoenlijke compensatie vanuit Moneybird mogelijk. Jammer !

Let dus wel goed op; als je periodiek aangemaakte facturen gebruikt; of alle facturen wel aangemaakt worden..

Reactie Moneybird:

Beste Sjoerd,

Bedankt voor je review, hierbij nogmaals excuus dat er in jouw administratie een periodieke factuur niet automatisch verstuurd is. Aan de hand van jouw melding heeft Moneybird jouw administratie en alle andere periodieke facturen gecontroleerd of deze fout vaker is voorgekomen, en dat is niet het geval. Het is helaas bij deze ene factuur niet goed gegaan tijdens de migratie.

Jeroen Ring
Moneybird

Dewi van de Waeter

Super overzichtelijk

Beschrijving

Echt een hele fijne tool voor kleinere ondernemers.

Albert Broersma

Omdat het kan.

Beschrijving

Kijk ik heb geen idee of er betere programma's zijn maar voor iemand als ik met een hekel aan administratie hebben ze verdomd hard hun best gedaan er iets van te maken dat er leuk uit ziet en voor mij werkt. Ik zou dat best willen toelichten. Zoals ze in Groningen zeggen... Kon minder.

Daniel van de Bilt

Super eenvoudig en overzichtelijk

Beschrijving

Moneybird scheelt mij veel tijd. Het werkt overzichtelijk en is flexible in te stellen om bij de organisatie te passen.

Richelle Mallee

Erg blij!

Beschrijving

Het werkt en het is makkelijk maakt boekhouden een stuk makkelijker.

R Dijkstra

Super makkelijk

Beschrijving

Wat is het toch super makkelijk werken en bijhouden van je facturen en offertes. geweldig programma.

Patrick Ridder

Compleet boekhoud pakket voor een betaal prijs.

Beschrijving

Sinds kort overgestapt naar Moneybird. Binnen No Time was alles up en running. En ik moet zeggen ik ben aangenaam verrast door de mogelijkheden die je van een hedendaags boekhoudprogramma mag verwachten. Zeer eenvoudig in gebruik. Absolute aanrader voor ondernemers die gewoon, snel eenvoudig en effectief hun boekhouding willen doen.

Jan Zeeuw

Weg en waterwerken

Beschrijving

vindt het super om alles in een oogopslag te zien hoe de financiën er uitzien .

Kraanverhuur en transport

Zeer slecht!

Beschrijving

Ben je niet thuis in de computerwereld? Ga dan niet met moneybird in zee. Bij elke vraag die je stelt, wat trouwens alleen via mail kan, krijg je als antwoord: klik maar op het tandwiel dan krijg je daar de instellingen. Succes! Nou dat werkt dus niet. Ik heb nog nooit aan boekhouden gedaan dus weet niet wat ik in moet stellen! Zou het graag leren maar met moneybird lukt dit zeker niet. Wil binnenkort mijn eerste factuur versturen maar lig daar nu snachts wakker van omdat het mij niet lukt om de juiste instellingen te doen!
Als ik van te voren wist dat ik niet kon bellen om alles door te nemen had ik niet voor moneybird gekozen! Wat een k bedrijf!

Reactie Moneybird:

Hallo, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Moneybird en onze support. Wij hebben Moneybird gemaakt met als doel het voeren van je administratie zo eenvoudig mogelijk te maken. We helpen je daarbij graag op weg, maar zijn niet de aangewezen partij om je te leren boekhouden of om je te helpen met het inrichten van jouw administratie. Inhoudelijke vragen kunnen wij dan ook niet beantwoorden. Je kunt daarvoor het beste hulp inschakelen van een boekhouder of financieel adviseur.

Dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn is een bewuste keuze, onze motivatie kun je eventueel teruglezen in het volgende blog: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/. We doen ons best om al jouw vragen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen één werkdag te beantwoorden.

Thomas Lapperre - Bloeise

Betaalbaar, vrij volledig en goede service

Beschrijving

Na jaren vanuit een Excel-spreadsheet te werken in combinatie met een online service voor facturen, besloten te kijken naar een echt boekhoudpakket. Als zzp'er is prijs gewoon een ding voor mij, maar heb ik daarnaast ook te maken met Europese facturen. Na een uitgebreide vergelijking kwam ik uit op MoneyBird. Kreeg keurig 2 maanden om te proberen. Daarna zeer scherp geprijst met alle functies. Enige wat ik mis is het handig invoeren van horecabonnen (zonder btw 80% als kosten), dat moet je nu nog zelf uitrekenen. Als beginnende gebruiker geregeld de helpdesk gemaild, kreeg heel snel een volledig antwoord. Ik heb nog een aantal plannen qua automatisering, en ik zie met MB daar al genoeg mogelijkheden voor. Kortom: aanrader voor zzp'ers.

Thomas Lapperre
Bloeise