Jasper Reijn

Uitermate tevreden

Beschrijving

Wij - MailCamp B.V. - gebruiken Moneybird sinds 2011 en zijn zeer tevreden. We maken ook veel gebruik van de API en ook onze accountant is bekend met Moneybird dus wij blijven voorlopig klant!

Willemijn van Gent

Geweldig!

Beschrijving

Als musicus met 2 linker administratiehanden ben ik dolgelukkig met dit programma! Zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Heel veel dank!

dylan@dutchandbold.com

Gebruiksvriendelijk en slim!

Beschrijving

Moneybird heeft een hele nette dienst die erg gebruiksvriendelijk werkt ook wanneer je geen boekhoudkennis hebt. De automatische herinneringen, factuur inlezen en transactie koppelingen zijn erg slim en besparen mij een hoop tijd. Ga vooral zo door Moneybird!

Leo de Penning

Adequaat support

Beschrijving

Ik ben al twee jaar zeer tevreden gebruiker van Moneybird. Met name omdat het ondanks de toenemende mogelijkheden toch makkelijk blijft in het gebruik.

Echter liep ik onlangs tegen een minpuntje aan. De taal van de categorieën werd met name bepaald door de gebruikers ipv de administratie instellingen. Dit leidde bij mij tot verwarring en ook tot een onoverzichtelijk lijst van categorieën.

Gelukkig kon ik vrij eenvoudig de hulp inschakelen van hun support desk en werd ook al na korte tijd een adequate oplossing geboden. De taal van de categorieën wordt nu bepaald door de administratie instellingen, en als extra service hebben ze ook nog mijn eigen lijst aan categorieën bijgewerkt zodat deze weer in een taal is.

Chapeau en ga vooral door met deze geweldige service!

Tjardo van Kooten

Moneybird Review

Beschrijving

Moneybird is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en zeer goed te gebruiken via de App. Zo maak ik altijd snel een factuur waar dan ook onderweg. Regelmatig nieuwe update met vernieuwde of verbeterde items.

luc desaever

Gebruiksvriendelijk

Beschrijving

Dit is voor mij een grote hulp jammer dat er geen belgische banken gekoppeld kunnen worden .
+gebruiksvriendelijk
+betaalbaar
-geen koppeling belgische banken

info@languagecorner.nl

Geweldige boekhoudsoftware

Beschrijving

Moneybird is fantastisch. Eenvoudig te gebruiken en slimme software. Het scant facturen en maakt automatisch koppelingen waardoor je tijd bespaart.