Emile 't Jong

Perfect voor een eenmanszaak zonder boekhouder

Helemaal super!

Quinten

Top

Beschrijving

goed programma, gebruik t al jaren.

Arjan Meijer

Werk makkelijk en snel

Beschrijving

Voor mijn gevoel is Moneybird het meest gebruiksvriendelijke facturatie portaal. De mogelijkheden zijn uitgebreid zonder te verdwalen in de software. Alles werkt intuïtief en snel. Geweldig gewoon.

Bart Plasmeijer

Vriendelijk en makkelijk in het gebruik.

Beschrijving

Alles wat je nodig hebt in een simpele interface.
De Simplerinvoicing (e-facturatie) koppeling is goed geïntegreerd in Moneybird. Ga zo door!

Romy Tanis

Supper!

Beschrijving

Moneybird is voor mij echt een top progamma. Ik heb de app op de telefoon en die werkt ook super! Het werkt snel en je hebt zo een factuur in elkaar geflanst.

Gert-Jan van de Sanden

Uren registratie

Beschrijving

Een mooie extra functie binnen moneybird. Ik ga het de komende weken uitproberen met diverse projecten

Pascal van Metelen

Uren

Beschrijving

Een complimentje op z'n tijd mag best. Jullie urenregistratie is echt een aanwinst! Zo netjes naar mijn klanten toe. En heel netjes om de prijzen intact te houden. Nice job!

Christiaan Sheriff

Top

Beschrijving

Been using this since 2018 and the hours beta is a plus. Keep it!

Gerold Giebels

Handig!!!

Beschrijving

Werkt supergoed en eenvoudig project er bij maken. Geweldig! Nu misschien nog een regel om materialen toe te voegen?

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review. Ik heb jouw vraag hierover op de wensenlijst gezet die we gebruiken om toekomstige ontwikkelingen van Moneybird te bepalen.

Niels Klevant Groen

Eenvoudig en (bijna) compleet

Beschrijving

Boekhoudprogramma is prima te gebruiken, heel eenvoudig en gelukkig ook compleet. Alleen het registreren van de uren zou nog een mooie toevoeging zijn, maar daar wordt gelukkig aan gewerkt! Echt... Boekhoudprogramma is prima te gebruiken, heel eenvoudig en gelukkig ook compleet. Alleen het registreren van de uren zou nog een mooie toevoeging zijn, maar daar wordt gelukkig aan gewerkt! Echt waar voor je geld.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review! De bèta versie van urenregistratie staat inderdaad al een tijdje live. Hier zullen de komende tijd nog mooie features aan worden toegevoegd zodat Moneybird nog completer wordt!