Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Karin

10/10

Wat een verademing dit boekhoudprogramma

Beschrijving

SInds 2011 ben ik met onderbreking van 2 jaar, ondernemer. ik heb 4 boekhouders 'versleten' omdat niemand me het overzicht kon geven in de financiële kant van mijn bedrijf. Ook vanwege de vele... SInds 2011 ben ik met onderbreking van 2 jaar, ondernemer. ik heb 4 boekhouders 'versleten' omdat niemand me het overzicht kon geven in de financiële kant van mijn bedrijf. Ook vanwege de vele fouten die mijn boekhouders maakten en ik dus nog steeds 's nachts wakker lag. Nu sta ik zelf aan de knoppen weet elk moment van de dag hoe ik ervoor sta. En alles 'klopt' (intuïtief) in Moneybird ik ben voor het eerst gerust. Mijn boekhouder mee dat is een tweede check maar niet meer de eerste, die heb ik zelf in handen.
Het inboeken is zo enorm gemakkelijk en overzichtelijk, dream come true. Van uitstellen tot de laatste week, naar uitzien naar bonnetjes om te kunnen verwerken omdat het zo ontzettend gemakkelijk gaat. Groot compliment aan de makers Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, was eigenlijk best wel wanhopig of boekhouden ooit goed zou komen (met mijn dyscalculie). Veel dank voor alle webinars en de goed opgeleide experts, Peggy bv die ook heel goed is.

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je mooie review!

Stefan Frerichs

10/10

Zelf al 8 keer gekozen voor Moneybird

Beschrijving

Ik heb zelf inmiddels al voor 8 organisaties (voor zowel eigen bedrijven als vereniging) gekozen voor Moneybird. Er zijn niet veel pakketten zo gebruiksvriendelijk én betaalbaar als deze. Groot fan!

Marloes Lodder

10/10

I DE AAL

Beschrijving

Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch... Ik twijfelde of ik aan boekhoudsoftware zou beginnen, want zoveel facturen heb ik nog niet en ik ben vrij handig in Excel. Het lukte mij dus prima om het zelf bij te houden. Maar ik merk dat ik toch behoorlijke tijdswinst heb nu met Moneybird, echt heel fijn werkt het (en ik vind het stiekem ook leuk nu :P). De koppeling met mn bankrekening, het contactenbestand en de herkenning van Facturen is echt super. Ook goed dat ik nu netjes mijn uren kan bijhouden op dezelfde plek, want daar was ik hiervoor nog wat slordig mee.. Helemaal top dus! (N.B. Ik word niet betaald voor deze review :p)

Robin Vermeirsch

4/10

Export werkt niet meer

Beschrijving

Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en... Handige tool maar best wel wat gebreken. Je kan geen betalignen registreren voor zaken die via VISAMC betaald werden. Erg beperkte export mogelijkehden die ook vaak fouten geven (timeout) en vervelende paging die exports per kwartaal niet mogelijk maken. Laat staan exports per VISA/MC afrekening met bewijsstukken.