Werkwijze Monteur
9.5/10
Contact met adviseur

Vakantiepark 't Rheezerwold

Uitstekende service en strak werk

Vakmanschap

n.v.t.

J.Bakker

Bij de koop zijn we goed geïnformeerd van alle mogelijkheden. Helaas werd de monteur foutief bevoorraad met LED verlichting waardoor het niet klopt. Hebben we eigenlijk niets van gemerkt omdat de...

Spontaniteit en liefde voor het product. Goede voorbeelden aan de hand van foto's en monsters. Nette afwerking. Prijs - kwaliteit prima in orde.

Helaas is er een 1 LED lamp die verzonken moest worden waardoor de lichtval anders wordt op 1 trede. Erg jammer en volgens de monteur kon dat niet anders. Jammer voor zo'n kwaliteitsproduct.

LED verlichting dimbaar maken zou een verbeterpunt kunnen zijn, achteraf hadden we die ook genomen maar werd niet aangeboden.

Nabellen of alles naar wens is verlopen, of even langs komen om te kijken zou fijn zijn.

Saleswizard

Mondea is een deskundig bedrijf dat ons goed heeft geadviseerd over akoestische plafonds. Uiteindelijk hebben we deze ook laten monteren. Het ziet er mooi uit en het resultaat is naar wens.

Duidelijk
Goede communicatie
A-kwaliteit

N.v.t.

Zeer goed

duidelijke afspraken

Peter en Gina Touw

Mondea Spanflafonds werken zeer netjes, laten geen troep achter en maken er wat moois van, geweldig.

Ze zijn zeer correct en doen wat ze beloven!

Ik zit mij rot te piekeren, maar ik heb geen negatieve punt gevonden!

Professioneel en zeer vriendelijk.

Strakke afwerking en snelle respons

Rob van Ravens

Spanplafond in recreatie woning laten plaatsen

Na plaatsen van plafond bleek dat er aan de achterzijde vlekken zaten, dit was niet opgemerkt tijdens het plaatsen.
Vervolgens contact opgenomen en na bezoek van Mondea is er een nieuw plafond in gegaan.

Geen verbeterpunten t.a.v de montage.

H van den Berg

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf.

Een goede voorlichting en uitleg over hun spanplafond.

Zeer tevreden, klant vriendelijke monteur netjes opgeruimd en zorgvuldige afwerking

Netjes opruimend geen materiaal of gereedschap rond slingert

Als er materiaal wordt geleverd aan werk adres geef dit dan even door aan de klant zodat hij ervan af weet.

Kloese

Een erg mooi plafond. Wij zijn er erg blij mee. Goede service.

Super strak plafond