Werkwijze Monteur
9.5/10
Contact met adviseur

Jacob Bronkema

Hebben onze trap laten renoveren en het contact verliep prima. Vanaf begin tot aan het eind liep alles zoals was afgesproken en dat geeft een zeer vertrouwde indruk van dit bedrijf.

Duidelijke info vooraf bij ons thuis en professionele uitleg wat de mogelijkheden zijn. De vakman die de trap renoveerde was rustig en gedreven om een perfect resultaat te leveren.
Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat!

Zou het niet weten.

Prima. Goede uitleg van te voren. Alle afspraken nagekomen. Prettige man die het werk ging uitvoeren met oog voor details.

Alles ging zoals afgesproken.

Geen.

Van der Leest

Goede service, verkoop aan huis, vlotte afhandeling. Wij zijn als klant uiterst tevreden met ons prachtig gerenoveerde trap!

Zie eerdere opmerking.

Geen verbeterpunten te melden.

Garrer

Uitstekend produkt, vriendelijke en deskundige mensen

Prettige communicatie

nee

Familie Bredek

Prima klus volgens afspraak proffesioneel en snel uitgevoerd. Geen rommel alle bouwafval wordt meegenomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding en adviezen om het voorbereidende werk uit te voeren. Verwijderen vloerbedekking en schilderen leuning en wangen trap drie weken voorafgaand aan de klus.

Geen!

Prettige voorlichting in de Showroom.
Snelle uitvoering.
Netjes gewerkt.
Goede werkkwaliteit geleverd.

Goede werkkwaliteit,

Prima bedrijf presenteert zich goed en levert prima diensten

persoonlijk,eerlijk en eigen monteur

Communicatie kan beter tussen Martein en monteur is niet altijd goed afgestemd voor de klant

Wij hebben alleen maar positieve ervaring met Mondea

Keurig personeel en goede afwerking

Neen

johan mulder

Nette en klantvriendelijke bedrijf

Frank Krepel

Ik zat niet echt te wachten op een verbouwing, maar dat er wat gebeuren moest was wel duidelijk. Mondea heeft mijn trap en zelfs het plafond eenvoudig kunnen renoveren. Het ziet er weer helemaal top...