Werkwijze Monteur
9.5/10
Contact met adviseur

Frieda

Heel goede ervaringen met dit bedrijf. Ze denken met je mee, zeer klantvriendelijk en de monteur was heel netjes en levert vakwerk af. Super blij met het eindresultaat!

Alleen maar lof over de afwerking en service

Jan Jansen

Zeer positief: netjes en snel aangebracht, ziet er perfect uit!

gesprek m.b.t. offerte heb ik als vriendelijk ervaren, er was direct een klik

kan ik niet bedenken, plafond is aangebracht zoals ik had verwacht.

Girbe Buist

13 jaar geleden hebben we in ons nieuwbouw huis, met 6 ruimtes met schuine plafonds, plafonds van Mondea laten plaatsen. Na al die jaren waren de plafonds nog steeds als nieuw, nooit geen problemen...

Wij waren bekend met het product en wisten wat we wilde, Mondea heeft dat goed opgepikt en perfect uitgevoerd.

Ben Hollander

De monteur was erg vriendelijk en begripvol voor onze wensen.

D eprcisie waarmee alles werd uitgevoerd

Draaisma-Desmet

In een woord: "fantastisch". Keurige en heldere offerte; prima afspraken over montage; professionele, correcte, vriendelijke en hulpvaardige monteur. Geen gezeur over betalingen die wij "gewoon"...

Goede voorlichting hoe men te werk gaat op de dag van traprenovatie, er wordt netjes gewerkt en onze voorstelling hoe het eruit zal zien is werkelijkheid geworden.

Kennis van zaken, weten wat ze doen.

Maron

Onze trap is prachtig geworden! De monteur werkt erg netjes en secuur. Vriendelijke, vakbekwame mensen bij Mondea!

Vriendelijkheid, vakmensen, werken erg netjes.

Prima voorlichting, monteur heeft uitmuntend werk geleverd , schitterend resultaat

Scherpe prijsstelling

Nvt

Zeer positief. Goede uitleg van tevoren en een nog beter resultaat achteraf. We zijn er erg blij mee!

Offerte gemaakt bij ons thuis. Zo weet je gelijk waar je aan toe bent. Duidelijk advies. Roland was prettig in de omgang en levert vakkundig top werk af!

Geen.

J W Breman

Nette en snelle montage en afwerking.