Werkwijze Monteur
9.5/10
Contact met adviseur

Dhr. L. Vos

Zeer klantvriendelijk, nette service en mensen van de tijd. Een zeer nette monteur die verstand van zijn werk heeft

Zoals afgesproken is het ook geleverd en geplaatst

Kliphuis/Dekker

Zeer positief!!

Communicatief vaardig bedrijf! Duidelijke uitleg. Heel goed bereikbaar. Komen afspraken na!

Koerts

Van het huisbezoek m.b.t. informatie over een traprenovatie tot en met de realisatie van de renovatie is alles prima verlopen wij zijn dan ook uiterst tevreden over Mondea.

uitstekend klantencontact gedurende het gehele proces en deskundig uitvoeren van de renovatie.

Van Vliet

Fijne ervaring

Helder, duidelijk en volgens afspraak geleverd

Frieda

Heel goede ervaringen met dit bedrijf. Ze denken met je mee, zeer klantvriendelijk en de monteur was heel netjes en levert vakwerk af. Super blij met het eindresultaat!

Alleen maar lof over de afwerking en service

Jan Jansen

Zeer positief: netjes en snel aangebracht, ziet er perfect uit!

gesprek m.b.t. offerte heb ik als vriendelijk ervaren, er was direct een klik

kan ik niet bedenken, plafond is aangebracht zoals ik had verwacht.

Girbe Buist

13 jaar geleden hebben we in ons nieuwbouw huis, met 6 ruimtes met schuine plafonds, plafonds van Mondea laten plaatsen. Na al die jaren waren de plafonds nog steeds als nieuw, nooit geen problemen...

Wij waren bekend met het product en wisten wat we wilde, Mondea heeft dat goed opgepikt en perfect uitgevoerd.

Ben Hollander

De monteur was erg vriendelijk en begripvol voor onze wensen.

D eprcisie waarmee alles werd uitgevoerd

Draaisma-Desmet

In een woord: "fantastisch". Keurige en heldere offerte; prima afspraken over montage; professionele, correcte, vriendelijke en hulpvaardige monteur. Geen gezeur over betalingen die wij "gewoon"...