Werkwijze Monteur
Contact met adviseur

Saskia

Prettig (klein familie) bedrijf waar je rechtstreeks contact hebt. Prachtig product waardoor je trap echt een eyecatcher wordt!

Bij traprenovatie draait het in dit bedrijf om monteur Roland. Zeer deskundig, prettig persoon die uiterst accuraat werkt: bij het inmeten en inzetten van de traptreden alsook de netheid van het... Bij traprenovatie draait het in dit bedrijf om monteur Roland. Zeer deskundig, prettig persoon die uiterst accuraat werkt: bij het inmeten en inzetten van de traptreden alsook de netheid van het werken. Eind van de dag alles keurig aan kant.

Mooie, ruime keuze voor traprenovatie. Onze trap, overloop (laminaattegels) en trap naar zolder zijn nu echt een visitekaartje.

Communicatie mag wel beter. Betere afstemming monteur (die het in zijn eentje moest doen) en kantoor.

Familie Sterringa-Vogelzang

Ronald is van een keurige precieze! Het gezicht van het bedrijf qua presentatie en uitvoering van Mondea!

Ronald is van een keurige precieze! Het gezicht van het bedrijf qua presentatie en uitvoering voor Mondea!

J. Niemeijer

Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Mondea

informatie en uitvoering

met 2 monteurs werken

Uitstekend

Voorlichting en afwerking.

Willy

Geweldig

Vakkundige en meedenkende medewerker(s)

Ten Berge

Zeer net, accuraat en deskundig bedrijf. Goede communicatie en ervaren werknemers.

Deskundig communicatief betrouwbaar

Arjan

Zeer tevreden met onze spanplafonds.

Persoonlijke benadering

Saskia

Prettige contacten met verkoper en vakman. Overzichtelijke offerte en met echt vakmanschap de trappen en overloop gerenoveerd!

vakmanschap!

Doordat de vakman het alleen moest doen, duurde de renovatie wat langer. Maar daarentegen was de vakman prettig in de omgang en erg precies in de afwerking dat dat eigenlijk voor ons niet echt een... Doordat de vakman het alleen moest doen, duurde de renovatie wat langer. Maar daarentegen was de vakman prettig in de omgang en erg precies in de afwerking dat dat eigenlijk voor ons niet echt een probleem was. Alleen voor de vakman was het lastig om het in zijn eentje te moeten doen, dus dat zou een verbeterpunt zijn

E.Hendriks

Prettig contakt

Meedenken tijdens montage en afwerking naar bestaande vloeren

Trap erg glad na schoonmaken voor opleveren, niet erg maar je moet het even weten

Platje

Deskundig en betrouwbaar