Werkwijze Monteur
Contact met adviseur

Garrer

Uitstekend produkt, vriendelijke en deskundige mensen

Prettige communicatie

nee

Familie Bredek

Prima klus volgens afspraak proffesioneel en snel uitgevoerd. Geen rommel alle bouwafval wordt meegenomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding en adviezen om het voorbereidende werk uit te voeren. Verwijderen vloerbedekking en schilderen leuning en wangen trap drie weken voorafgaand aan de klus.

Geen!

Prettige voorlichting in de Showroom.
Snelle uitvoering.
Netjes gewerkt.
Goede werkkwaliteit geleverd.

Goede werkkwaliteit,

Prima bedrijf presenteert zich goed en levert prima diensten

persoonlijk,eerlijk en eigen monteur

Communicatie kan beter tussen Martein en monteur is niet altijd goed afgestemd voor de klant

Wij hebben alleen maar positieve ervaring met Mondea

Keurig personeel en goede afwerking

Neen

johan mulder

Nette en klantvriendelijke bedrijf

Frank Krepel

Ik zat niet echt te wachten op een verbouwing, maar dat er wat gebeuren moest was wel duidelijk. Mondea heeft mijn trap en zelfs het plafond eenvoudig kunnen renoveren. Het ziet er weer helemaal top... Ik zat niet echt te wachten op een verbouwing, maar dat er wat gebeuren moest was wel duidelijk. Mondea heeft mijn trap en zelfs het plafond eenvoudig kunnen renoveren. Het ziet er weer helemaal top uit. Snel, schoon en goed. Enorm bedankt!

Prima informatiegesprek en top! dat het plafond zo snel geplaatst kon worden.

je kan echt merken dat dit familiebedrijf al lang met spanplafonds werkt. Dit was voor mij mede een reden voor Mondea te kiezen.

Service is goed, vriendelijke medewerkers, prima afwerking van het plafond

D v d Wal

Het heeft mij heel goed voldaan

Het heeft mij heel goed voldaan

Modea heeft hier een heel mooi spanplafond geplaatst en het personeel was heel prettig in de omgang en Roland gaf goed advies. Een minpuntje is dat het doek iets te ruim is gesneden bij een spotje.

Goede voorlichting wat betreft onderhoud en realiseering.

Het te ruim gesneden doek heb ik aangeven het mag zo blijven als het niet erger wordt, maar ik heb geen reactie gehad.