Werkwijze Monteur
Contact met adviseur

h. ten kampe

Prima afspraken gemaakt en goed nagekomen

heel klantgericht....afspraak is afspraak...vriendelijke zeer bekwame monteur.

niet echt...ga zo door

Jan van der Scheer

Het heeft onze verwachtingen overtroffen. De monteur heeft perfect werk afgeleverd. We hadden dit jaren terug al moeten doen.

De informatie voorziening was helder en duidelijk om tot een goede beslissing te komen wat betreft de uitvoering van het spanplafond.

Ik heb geen verbeterpunten. Zowel de voorbereiding als de uitvoering van de werkzaamheden gingen perfect.

N.zandvoort

Perfect

Super strak en netjes werk geleverd !!

Prima ervaring. Vertegenwoordiger maakt tijd voor gesprek komt persoonlijk langs

De monteur stond onder werkdruk maar heeft zeer veel gepresteerd ondanks de hittegolf. Een klein min puntje. Hij werkte wat rommelig. De monteur voor het plaatsen van het keuken en de installateur... De monteur stond onder werkdruk maar heeft zeer veel gepresteerd ondanks de hittegolf. Een klein min puntje. Hij werkte wat rommelig. De monteur voor het plaatsen van het keuken en de installateur ruimden zelf alle rommel de monteur van Monea niet.

T. Jonker

Kundig, goed benaderbaar met een focus op kwaliteit.

Betrouwbaarbaarheid

Offerte meer transparant maken. Bevoorbeeld ondersscheid in materialen en montage.

Prima. Prettige mensen. Monteur werkt uitermate netjes en heel precies. Ik ben kritisch, maar heb geen enkele aanmerking. De trappen zien er erg goed uit.

Zie antwoord eerste vraag. Monteur opvallend netjes en ook heel vriendelijk.

Zou niet weten.

S.Hazenberg

Na telefonisch contact was een afspraak met Martein snel gemaakt. Tijdens een vriendelijk en deskundig overleg, waarin zeker niet op de tijd werd gelet, zijn we tot een overeenkomst gekomen.... Na telefonisch contact was een afspraak met Martein snel gemaakt. Tijdens een vriendelijk en deskundig overleg, waarin zeker niet op de tijd werd gelet, zijn we tot een overeenkomst gekomen. Afspraak betreffende de montage van zowel het spanplafond als de twee trappen, daadwerkelijk nagekomen. Ronald en Albert hebben perfect werk afgeleverd, we zijn erg blij dat we met Mondea in zee zijn gegaan.

Afspraak voor offerte snel gemaakt. Levertijd prima. Monteurs ronduit vakwerk. Netjes werken, weinig of geen last van verbouwings perikelen. Waar voor je geld.

Zou het echt niet weten. Heb de monteur(s) 4 dagen over de vloer gehad. Alles dik voor elkaar met zowel de materialen als met hun gereedschap.

Klantvriendelijk en personeel ontmoet die passie hebben voor hun vak! Leuk om te zien.

Zeer goed

Communicatie zeer goed