Werkwijze Monteur
Contact met adviseur

Hutten

Goed en volgens afspraak.

betrouwbaar

Jacob Ensing

Zeer vakkundig personeel, hele mooie trap afgeleverd.

Netjes gewerkt, het werk was op tijd af.

Voor ons geen verbeterpunten omdat wij tevreden zijn.

Jansen

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service

Goede ervaringen: ze bellen terug, ze houden zich aan afspraken, duidelijke communicatie, enkele dagen voor de installatie van het plafond geven ze nog wat tips en hoor je welke monteurs er komen.

Goede kwaliteit, netjes en vakkundig geïnstalleerd, afval wordt meegenomen, goede voorlichting vooraf, meedenken over hoe het moet worden en hoe het plafond het beste kan worden geplaatst

Nee.

T. Huiskes

Het contact met Martein en de monteur Roland vond ik heel plezierig. En Roland heeft het echt heel goed gedaan. een harde werker. het contact met Richard vond ik niet prettig.

goede uitleg

Ik vind het wel heel erg prijzig

Dhr. L. Vos

Zeer klantvriendelijk, nette service en mensen van de tijd. Een zeer nette monteur die verstand van zijn werk heeft

Zoals afgesproken is het ook geleverd en geplaatst

Kliphuis/Dekker

Zeer positief!!

Communicatief vaardig bedrijf! Duidelijke uitleg. Heel goed bereikbaar. Komen afspraken na!

Koerts

Van het huisbezoek m.b.t. informatie over een traprenovatie tot en met de realisatie van de renovatie is alles prima verlopen wij zijn dan ook uiterst tevreden over Mondea.

uitstekend klantencontact gedurende het gehele proces en deskundig uitvoeren van de renovatie.

Van Vliet

Fijne ervaring

Helder, duidelijk en volgens afspraak geleverd