Kraft

Alles top verlopen

Peter Peters

Correct en flexibel

Bob

Prettige communicatie. Mols denkt met je mee. Monteurs leveren vakwerk af.

Monique Eberson

Duidelijke uitleg over het product. Snelle en correcte levering/plaatsing. Bekwame en beleefde medewerkers.

Jesper Maggen

Op de eerste plaats zijn we zeker en vast tevreden met het resultaat. Het plaatsingsbedrijf was VNK Bouw. Op voorhand werd eigenlijk het begrip plaatsing niet goed beschreven. Wij hadden gedacht dat... Op de eerste plaats zijn we zeker en vast tevreden met het resultaat. Het plaatsingsbedrijf was VNK Bouw. Op voorhand werd eigenlijk het begrip plaatsing niet goed beschreven. Wij hadden gedacht dat het voor deze serieuze som een totale plaatsing zou zijn met een mooie afwerking. Er werden klinkers opgebroken en werden niet terug geplaatst, gaten langs het geplaatste poortkozijnen werden niet gevuld, korven die ingekort werden moesten hebben ze geslepen waardoor we in het gras overal ijzer stukken hebben gevonden, onze oprit lag helemaal vol met schroeven en peuken van sigaretten. In de hoopjes zand hebben we een leeg blikje gevonden.
We hadden meer verwacht van de afwerking en orde en netheid, zeker voor het geld dat we hiervoor betaald hebben. Als we dit op voorhand allemaal hadden geweten, denk ik niet dat we deze som van bijna 6000 euro hadden neergeteld. Ik persoonlijk heb geen verstand van het plaatsen van omheining, maar dit had ik zeker en vast niet slechter gedaan. Toch bedankt voor het plaatsen maar de ervaring was niet top. De service van Mols zij we zeker wel tevreden over. Ook het geleverde materiaal. Enkel de plaatsing vonden we niet top. Doe hier aub iets aan want zo gaan jullie geen klanten bij creëren.

W van Bussel

Alles volgensplan zeer tevreden

Coolen

Keurig werk geleverd

R.A.Sundermann

Kwaliteit en zeer mooi geplaatste schutting

J. Hokke

Zeer kundig en vriendelijke werkmensen. Werk wordt goed afgeleverd en het resultaat is mooi.