Samo Beheer

Vriendelijk en correct te woord gestaan door de medewerkers van kantoor. Locatie-bezoek voor het inmeten van de schutting snel kunnen realiseren. Zeer tevreden met de plaatsing en het eindresultaat.

Martina

Mooi bedrijf! Goede service en levering

Björn van Gent

Bedrijf komt netjes kijken en weet de situatie

je houd hun richtlijnen aan oude schutting afvoeren en grond vlak aanleveren

met de montage komen er 3 Bulgaren waar je...
Bedrijf komt netjes kijken en weet de situatie

je houd hun richtlijnen aan oude schutting afvoeren en grond vlak aanleveren

met de montage komen er 3 Bulgaren waar je amper mee kan communiceren wat al heel vervelend is

de schutting staat uit het lood waardoor ze inkepingen hebben gemaakt zodat die toch deels in de groefpaal past maar nu klappert

verder wouden ze me overgebleven scherm mee terug nemen terwijl ik daar +/- 130€ voor heb betaald heb die terug moeten vragen

vervolgens nemen ze alsnog 3 zakken cement mee terwijl ik die als klant betaald heb zeer brutaal

schroeven van de afdek latjes steken op een paar plekken niet in het scherm maar er schuin uit

en er moet wat ingegraven worden een onderblok van de schutting

wat niet door Roland besproken is met de opname waardoor ik meer moest gaan betalen

daardoor zelf nog 3 uurtjes flink moeten graven in geen extra rekening te krijgen

ik hoop dat ik mede om deze omstandigheden gecompenseerd gaat worden en hier een feedback op krijg binnen 4 weken

Ben zelf na de plaatsing de dag er op 9 dagen weg geweest ivm vakantie

maar nu dat ik terug ben zie ik steeds meer fouten die gemaakt zijn en ben het er niet mee eens ik hoop hier ook een passende oplossende feedback op te krijgen eventueel foto's kunnen aangerijkt worden

Mocht dat niet het geval zijn ga ik verder in besprekijg met me rechtsbijstand verzekering

Groet Björn van Gent

Beste heer Van Gent.
Beste heer Van Gent.
We vinden het zeer jammer om te horen dat u de plaatsing zo heeft ervaren. Zoals ook gisteren telefonisch besproken verzoek ik u om foto's toe te sturen zodat wij de situatie kunnen beoordelen.
Onze doelstelling is te zoeken naar een passende oplossing voor u.
Betonfabriek Mols.

G. Buurma

Prettig contact over de offerte en ik kon mijn eigen wensen duidelijk aangeven. Uitvoering in prima en snel gebeurd. Geen klachten.

Beste mevrouw Buurma
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het plaatsen en de afhandeling! Chic en geniet ervan!
Gr Ankie Mols

Naomi

Wij hebben een beton schutting slate motief besteld, de schutting delen zelf waren prima maar wát een slechte palen.
We zouden ze zelf kunnen coaten/schilderen maar sorry hoor! De gaten kun je...
We zouden ze zelf kunnen coaten/schilderen maar sorry hoor! De gaten kun je niet opvullen met verf!
Super slechte kwaliteit beton palen en zo zijn ze schijnbaar altijd. Ze leveren geen gladde palen. Dit soort half gegoten beton palen met gaten erin is blijkbaar normaal voor dit bedrijf.
Dit zijn de enige soort palen die ze leveren.
Belachelijk.
Ik heb ze hier nog liggen want terug nemen doen ze niet.
Ik heb foto's maar ik weet helaas niet hoe ik ze hier kan uploaden.

ariens montage

Levering goed
materiaal ook goed
ankie was erg vriendelijk

o willemsen

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf alles netjes en op tijd geleverd

Parochie St Severinus Grathem

Alles correct verlopen

Reactie Mols Betonschutting:

Dankje wel voor uw beoordeling!

Frank

Heel vriendelijk en vakkundige medewerkers, heeft hier top werk geleverd, hard en netjes gewerkt, snel en volgens afspraak.
Helemaal blij met de geplaatste schutting.
Dank jullie.

Guit

Goede begeleiding en perfecte informatie