Uitstekende ervaring bij plaatsen schutting

Ron Lahay

10/10

Mega-service!!! Super kwaliteit.

Misschien niet de aller goedkoopste, maar zeker wel de allerbeste

7/10

Duidelijke informatie in de mail. top dat ze de situatie zelf ter plekke komen bekijken. goed prijzen . team dat de schutting kwam zetten was heel correct en vriendelijk, zeer ervaren. alleen de... Duidelijke informatie in de mail. top dat ze de situatie zelf ter plekke komen bekijken. goed prijzen . team dat de schutting kwam zetten was heel correct en vriendelijk, zeer ervaren. alleen de afwerking van de schutting nadien is nog steeds niet gedaan.

Sylvia Koning-Enthoven

8/10

Onze ervaring is in grote lijnen prima. Vanaf het eerste contact, de opname ter plaatse en de uiteindelijk opdracht is alles perfect verlopen. De levering van het materiaal daar in tegen was niet... Onze ervaring is in grote lijnen prima. Vanaf het eerste contact, de opname ter plaatse en de uiteindelijk opdracht is alles perfect verlopen. De levering van het materiaal daar in tegen was niet goed uitgevoerd. De dag dat er geleverd zou worden hebben we de hele dag voor niets thuis gezeten terwijl er na telefonisch contact rond 12:30 uur werd gezegd dat er in de namiddag geleverd werd. Uiteindelijk is er de volgende ochtend om 6:30 uur geleverd met een oplegger met vaste kraan terwijl dit bij ons ter plaatse eigenlijk niet mogelijk was en ook niet zo afgesproken was. De plaatsing van de schutting is wel weer perfect verlopen. Een top team van VNK Bouw heeft dit in 1 dag gedaan. Keurig gewerkt en opgeleverd. Het materiaal wat teveel was is meegenomen cq weer opgehaald en daarvan direct een creditnota ontvangen. Al met al dus toch een goede ervaring!!!

Maassen

10/10

Prima communicatie, fijn dat een vertegenwoordiger op voorhand vrijblijvend komt kijken indien gewenst of hetgeen je voor ogen hebt wel gaat en nette plaatsing van de schutting.

Houben

10/10

Goede ervaring gehad met Mols betonschutting en natuurlijk ook met het bedrijf VNK Bouw voor het plaatsen van de schutting.

M. Gielen

10/10

Mooie duurzame schutting, prettig contact met alle medewerkers. Een stap extra is niet teveel.

Familie Middel

10/10

Wij waren op zoek naar "iets anders" en kwamen uit bij Mols Betonschutting. Aangezien wij in het Noorden van het land wonen werden de plaatsingskosten mede door de voorrijkosten erg hoog. Na een... Wij waren op zoek naar "iets anders" en kwamen uit bij Mols Betonschutting. Aangezien wij in het Noorden van het land wonen werden de plaatsingskosten mede door de voorrijkosten erg hoog. Na een kijkje te hebben genomen in Echt waren wij volledig overtuigd van onze keuze. Wij hebben goede tips gekregen om de schutting zelf te kunnen plaatsen en de levering was erg snel. Er waren zijn 2 extra panelen meegeleverd i.v.m. eventuele transportschade. TOP service, vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers!

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat!