Mokieno

Wendy Paap-Bakker

Ik zocht voor mijn zoon die 18 wordt een zegelring . Bij dit uitmuntende bedrijf (wat ik bij bestellen nog niet wist) een mooie ring tegen gekomen en besteld . Beschreven over de 18 jarige... Ik zocht voor mijn zoon die 18 wordt een zegelring . Bij dit uitmuntende bedrijf (wat ik bij bestellen nog niet wist) een mooie ring tegen gekomen en besteld . Beschreven over de 18 jarige verjaardag bij de bestelling en vraag gesteld over een mogelijke verkleining van de ring.
Ik werd heel snel daarna gebeld door een heel vriendelijke dame over de mogelijkheid van verkleinen. Daarna app contact en een video van een alternatieve ring omdat de door mij uitgekozen ring helaas niet verkleint kon worden maar het gelijkende alternatief wel.
Omdat er nog maar enkele dagen voor de verjaardag zijn heeft deze dame het verkleinen bij de goudsmid en opsturen heel snel mogelijk gemaakt , Zodat ik nu 1 dag later de ring in huis heb!

Ik wil graag het hele Mokieno Team bedanken voor hun vriendelijke en meedenkende service.

Een bedrijf om trots op te zijn een echt aanrader ik kom zeker weer bij jullie kopen.

Marije Kleefsman

Heel goed. Vriendelijke en snelle afhandeling van aangekochte sieraden.

Michael Voormolen

Zakelijk met een persoonlijke touch en zeer netjes.

Mirjam De Lavaletta

Snel en daardoor betrouwbaar

Herbert

Een prachtige zilveren ring voor mijn jarige vriendin online gekocht bij Mokieno en we zijn beide zeer tevreden over de ring en de bestelling en het leveren....topbedrijf,ga zo door👍👍👍

Nancy R

Mooie sieraden voor een nette prijs en snelle levering

Jacqueline Koorenhof

Mooie vintage sieraden, goeie prijs kwaliteit verhouding

Yuliya van Dijk-Ryabinina

Uitstekende service, mooie en betaalbare sieraden! Een aanrader!

MD

Heel goed: Behulpzaam, mooi verzorgd/verpakt. Punctueel.

Maria

Super mooi🥰 Ben blij verrast. Kwam zeer snel binnen hoefde ook niet op maat gemaakt te worden was puur toeval dat zowel de armband als de ring in de maten waren die ik graag draag. Heel mooi en... Super mooi🥰 Ben blij verrast. Kwam zeer snel binnen hoefde ook niet op maat gemaakt te worden was puur toeval dat zowel de armband als de ring in de maten waren die ik graag draag. Heel mooi en super lief kaartje erbij. En mooi ingepakt ook.