Ferdy Snoeks

Slechte communicatie

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Verbeter communicatie.. zeg wanneer je wat wanneer kan verwachten

Cees Bakkum

Vriendelijk maar toch ook zakelijk

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ik wil graag bij een eerste aanvraag meer info kwijt

Altijd prima

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Actief navragen of de KYC gegevens gedeeld mogen worden met de notaris om dubbel aanleveren te voorkomen.

DeOudeDeurklink.nl / Mooideurbeslag.nl

Fantastisch! Snel en zeer meedenkend!

Gewoon doorgaan

Serife Özalp

Zeer professioneel

Dank jullie wel

Miquel Romario Fernandes / Powersounds --- Empire INK

Ben zeer goed ontvangen door de account manager. Gezien Corona hectiek achter de rug is ben ik zeer blij dat ze mij een luistert oor boden en met oplossingen kwamen voor een financiering.

Ideale partner als het gaat om tussen een oplossing en snel schakelen. De banken mogen hier nog zeker wat van leren.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Gezien het misschien nieuw is voor mensen om een lening aan te gaan. Graag meer in contact staan met de klanten waaronder gerust stellen dat alles geregeld wordt. Al met al zeer tevreden. Raadt het... Gezien het misschien nieuw is voor mensen om een lening aan te gaan. Graag meer in contact staan met de klanten waaronder gerust stellen dat alles geregeld wordt. Al met al zeer tevreden. Raadt het iedereen aan.

Robert René Tobeas

Snel en duidelijk met Kennis van de materie waardoor het goed zaken doen is .

Maarten Drijver

7,5

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

In mijn geval had ik wat moeite om alle gegevens aan te leveren

Anton Bassant

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Procedure versimpelen, maar wellicht zijn alle formaliteiten verplichting vanuit toezichthouder ?
Eerdere dossiers waren een stuk simpeler qua afhandeling

Marc-Anton Hogeboom

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ja, het Nivo van de dienstverlening en snelheid van processing verschilt sterk per deal en account manager.