In begin zeer positief, na verloop van tijd zijn er steeds meer fouten en onduidelijkheden ingeslopen. Ik ga ervan uit dat het door de snelle groei komt en weet dat er veel aan wordt gedaan. Overal... In begin zeer positief, na verloop van tijd zijn er steeds meer fouten en onduidelijkheden ingeslopen. Ik ga ervan uit dat het door de snelle groei komt en weet dat er veel aan wordt gedaan. Overal nog steeds positief.

Zeer professioneel en efficiënt in de omgang en procesgang.

Redelijk

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Sneller reageren. Terugbellen als je dat belooft. Doe wat je zegt en ze g wat je doet.
Vroeger stond mogelijk.nl bekend als snel en goed. Nu is het net als andere banken een traag mechanisme geworden. Nu zijn ze niet meer veel beter als de rest. Jammer.

Redelijk

Zorgen voor minder slordigheden

Denk met de klant mee. Alles is snel en goed geregeld.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Was mijn eerste keer bij jullie. Mss iets meer duidelijkheid qua data: in de omschrijving stond een datum, waaneer nu echt (bij claimen) de datum mbt notaris en per wanneer gaat de rente in wanneer... Was mijn eerste keer bij jullie. Mss iets meer duidelijkheid qua data: in de omschrijving stond een datum, waaneer nu echt (bij claimen) de datum mbt notaris en per wanneer gaat de rente in wanneer het bedrag is gestort.

Antonius Maria Blommestijn

Prima en snel

nee

Everardus Antonius Hendrik Tammer

Wij hebben vanaf begin af aan al een heel goed gevoel bij Mogelijk.nl. gehad. Fijne gesprekken gevoerd. Wij zijn nu de trotse eigenaren van B&B “ De Weegbrug” in IJzendijke ( Zeeuws Vlaanderen) Wij hebben vanaf begin af aan al een heel goed gevoel bij Mogelijk.nl. gehad. Fijne gesprekken gevoerd. Wij zijn nu de trotse eigenaren van B&B “ De Weegbrug” in IJzendijke ( Zeeuws Vlaanderen)
Dank jullie wel!