Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Mattheus Rikken

Rommelig en slechte communicatie

meer personeel, betere communicatie

Goed concept. Helaas door snelle groei veel storende, onnodige foutjes bij dit soort grote investeringen.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

1 accountmanager per investeerder! Inschrijven voor een investering ipv klikken.

Dossier is op een prettige manier doorlopen. Goed contact.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De doorlooptijd blijft een belangrijk aandachtspunt

Dave

Waar andere financierders mij 7 maanden in spanning hebben gehouden zonder goed nieuws had STICHTING MOGELIJK alles in 2 weken tijd helemaal tot in de puntjes geregeld! Nu bezig met de volgende... Waar andere financierders mij 7 maanden in spanning hebben gehouden zonder goed nieuws had STICHTING MOGELIJK alles in 2 weken tijd helemaal tot in de puntjes geregeld! Nu bezig met de volgende woning en wederom werd ik binnen een uur terug gebeld door de manager en mijn gevoel zegt dat het weer lekker soepel gaat lopen!

Straight forward, no nonsens

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Gewoon zo doorgaan, was een prettige ervaring om met jullie samen te werken!

Jeroen van Oosterwijk

Zeer bedroevend

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Renteaanbod vast houden tot moment van passeren en niet de klant laten betalen voor tijdrovend traject en deze met een verhoogd rente percentage verrassen als deze bijna gaat passeren. Renteaanbod vast houden tot moment van passeren en niet de klant laten betalen voor tijdrovend traject en deze met een verhoogd rente percentage verrassen als deze bijna gaat passeren.
Marketing uiting is zeer snel en vaak binnen 3 weken geregeld.
Dit kunnen jullie momenteel niet waar maken.
Klant kan en mag nooit de dupe zijn van interne problemen bij sterk groeiende onderneming mogelijk.

Slecht

sneller proces

Henri Blokland

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Iets korter op de bal zitten bij een aanvullende vraag richting de investeerder. Het duurde nogal lang voordat er uiteindelijk een reactie kwam.

Dieter Jakob Bernhard Galle

Prettige ervaring, maar communicatie zou beter kunnen

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Informeer de betrokkenen over de te nemen/ genomen stappen in het proces. Niet iedereen is al ervaren investor/ geldnemer.