Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Jacobs Holding

Mogelijk kan zichzelf beter ONMogelijk gaan noemen. Nu tot tweemaal toe een zeer slechte ervaring. De organisatie lijkt door de groeiende vraag het overzicht volledig kwijt te zijn; mails worden... Mogelijk kan zichzelf beter ONMogelijk gaan noemen. Nu tot tweemaal toe een zeer slechte ervaring. De organisatie lijkt door de groeiende vraag het overzicht volledig kwijt te zijn; mails worden niet beantwoord, met terugbelverzoeken wordt niets gedaan en het belangrijkste is dat Mogelijk, in mijn geval, samen lijkt te werken met onbetrouwbare geldnemers. Er wordt bij Mogelijk alleen met een info email adres gewerkt en een algemeen telefoonnummer, degene die je dossier behandeld kan je dus niet direct contacten. Hierdoor lijken de werknemers geen enkele verantwoordelijkheid te voelen. M.b.t. de geldnemers; de eerste lening werd na 1 maand volledig afgelost, hierbij had de geldnemer Mogelijk dus enkel gebruikt als overbruggingskrediet. Bij de tweede lening gaf de geldnemer eveneens niet thuis waardoor er uiteindelijk geen passeerdatum kon worden afgegeven, zelfs niet na anderhalve maand wachten. Jammer om te zien dat zo’n mooi initiatief ten onder lijkt te gaan aan zijn eigen succes.

Communiceren

Correct

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Als een hypotheeknemer eerder aflost zou het mooi zijn om bij een volgende hypotheekverstrekking bijvoorbeeld de helft van de kosten te rekenen omdat anders het rendement voor de... Als een hypotheeknemer eerder aflost zou het mooi zijn om bij een volgende hypotheekverstrekking bijvoorbeeld de helft van de kosten te rekenen omdat anders het rendement voor de hypotheekverstrekker behoorlijk onder druk komt te staan.

Fatih Kocak

Ben goed verwelkomt, informatie duidelijk overgebracht en in 5 minuten geregeld.

N.v.t.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Betere communicatie na acceptatie offerte en inzake planning notaris

Heel prettig, duidelijk en vooral ook snel. Fantastisch!

is al helemaal goed.

Prima, begrijpt de ondernemer

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Kosten zijn aan de hoge kant, rente is acceptabel

Kloosterveste B.V.

Professioneel, vlot, prettig in omgang

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

kan niets bedenken, de manier van werken doet mij denken aan hoe de bank in de jaren 90 opereerde..

Frederik Klaas Lassche

Prettig en laagdrempelig

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Meer persoonlijk contact i.p.v mail

Hendrik Karel Frederik Emelius Schoon

Prima.