Notelaris B.V.

Positief

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

In het informatiememorandum was niet opgenomen dat de geldnemer nog een pand wilde financieren en dat de beide financieringen samenhingen. Ik heb hierdoor lang gewacht voordat er gepasseerd werd. In... In het informatiememorandum was niet opgenomen dat de geldnemer nog een pand wilde financieren en dat de beide financieringen samenhingen. Ik heb hierdoor lang gewacht voordat er gepasseerd werd. In het memorandum ontbreekt de executiewaarde van het object. Dat vind ik belangrijker dan de marktwaarde. Zou expliciet vermeld moeten worden. Ook mis ik het taxatierapport.

Positief, zakelijk en deskundig.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Het duurt wel lang voordat de financiering rond is.,

Patrick

Helemaal top! Geen maandenlange doorlooptijden. Duidelijke communicatie en binnen 1 week weten waar je aan toe bent. Kunnen de “reguliere banken” een voorbeeld aan nemen!

Paulus Johannes Friskes

Super. Alles is vlot verlopen. Ik ben erg tevreden

Nee, ga zo door

Erik Doesburg beheer BV

Matig

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Betere kennis bij de werknemers

Leo van Lieshout

Netjes en zorgvuldig

niet echt

Erg goed! Er is altijd helder gecommuniceerd en alle kosten waren van begin af aan transparant. Het is ook erg prettig dat jullie meedenken en goed kunnen uitleggen hoe zaken in zijn gang gaan.

PR2 Real Estate BV

Rommelig, er werd veelal om documenten gevraagd welke reeds in jullie bezit waren. Het herfinancieringstraject is ruimschoots van te voren in gang gezet en idem aan andere financiële instanties is... Rommelig, er werd veelal om documenten gevraagd welke reeds in jullie bezit waren. Het herfinancieringstraject is ruimschoots van te voren in gang gezet en idem aan andere financiële instanties is het niet gelukt om de deadline te halen. eind goed al goed maar toch.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

werk met een single point of contact waarvan ook de contactgegevens zoals direct nummer en en email adres verstrekt worden. wees duidelijk in de vraag naar documenten, vraag niet om documenten die... werk met een single point of contact waarvan ook de contactgegevens zoals direct nummer en en email adres verstrekt worden. wees duidelijk in de vraag naar documenten, vraag niet om documenten die niet bestaan en kijk eerst of jullie de documenten niet reeds in jullie bezit hebben voor dat jullie gaan bellen en of mailen.

Maurice Roos

Flexibel doelgericht