Welk cijfer geeft u onze dienstverlening op een schaal van 1-5?

Joey en Roxanne

Menselijk, helder en kordaat.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Bij het selecteren van een financiering wordt er op dinsdagochtend om stipt 11.00 uur door tientallen geldgevers geklikt op hetzelfde moment. Dat proces zou beter ingericht kunnen worden.

Prettig en professioneel

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Communicatie alleen met de intermediair hebben in het aanvraagproces. Door alles ook gelijk met de aanvrager te delen heeft de intermediair soms weinig tijd om zelf eerst de informatie goed door te... Communicatie alleen met de intermediair hebben in het aanvraagproces. Door alles ook gelijk met de aanvrager te delen heeft de intermediair soms weinig tijd om zelf eerst de informatie goed door te nemen.

Chei Fai Lo

Snel

Clemens

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

beter op de hoogte gehouden wanneer je naar de notaris kan Een soort track and trace maken

Ahmed Küpeli / S&A investments BV

Mogelijk maakt financiering echt mogelijk. Zij gaan verder dan de reguliere financierder. Echte ondernemers!

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ik ben zeer positief over hun dienstverlening

Arnoldus Elibertus Kroeze

Vakkundig en plezierig

Ramsoor Naipal

Nauwelijks contact gehad met Mogelijk.B.V.
en mijn tussen persoon was niet overal van op de hoogte

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

werkwijze in het algemeen!
zoals erachter komen dat Mogelijk een eigen taxatie bestand voert met 400.00 euro boven dat budget van een ander zakelijke taxatie.
dat zijn geen leuke...
werkwijze in het algemeen!
dat zijn geen leuke verrassingen.
en dat mijn taxatie van het eerste taxateur niet meegenomen is
met het aanvraag!ook een zakelijke taxatie.

Marcel Groen / Banketbakkerij GROEN

Zeer klantvriendelijk verstand van zaken als ondernemer is dat echt een must. Je voelt je echt klant en hebt het gevoel dat ze er ook daadwerkelijk voor je zijn. Het is zeker niet goedkoop maar de... Zeer klantvriendelijk verstand van zaken als ondernemer is dat echt een must. Je voelt je echt klant en hebt het gevoel dat ze er ook daadwerkelijk voor je zijn. Het is zeker niet goedkoop maar de professionaliteit is om van te genieten. Geen lijken uit de kast een echte no nonsens mentaliteit. U vraagt dit dan bieden wij U de volgende opties, en binnen 4 weken is het geregeld . Top notaris kantoor Ik ga nooit meer bedelen bij de bank en mezelf voor schut laten zetten door mensen zonder kennis.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

De communicatie over het te aanvaarden rentepercentage en de werkelijk berekende rente in mijn geval de geldgever krijgt 5% zo heeft hij hem op jullie site geaccepteerd en ik moet 5.49 betalen waar... De communicatie over het te aanvaarden rentepercentage en de werkelijk berekende rente in mijn geval de geldgever krijgt 5% zo heeft hij hem op jullie site geaccepteerd en ik moet 5.49 betalen waar blijft dan die 0.49% steekt "mogelijk" die nog eens extra in de pocket of wordt dat een spaarpotje ??? ik kan daar niets duidelijks over vinden niet op de site en ook niet helemaal duidelijk nadat ik hier over heb gebeld.

Bouw en Schildersbedrijf Dekker

CASA Bedrijfshypotheken