Jos Boot

Prettig, duidelijk en zakelijk. Het is mijn eerste kennismaking met Mogelijk en het vertrouwen is er zeker in dit bedrijf.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Uitleg hoe de percentages zich verhouden. Bank depositos stijgen nog, en wat doen de rentevergoedingen bij Mogelijk? Het verschil wordt kleiner.

Toine Lenssen / Adviesgroep Lenssen

Snel, helder en doelgericht

Op dit moment niet

Johannes Adrianus Cornelis Scheepers

Zeer fijn, open en eerlijk

Albert Ongkiehong

Goed , zoals verwacht ( zo had een kennis het mij voorgespiegeld)

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Goed bezig , ga zo door !

Ferdy Snoeks

Slechte communicatie

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Verbeter communicatie.. zeg wanneer je wat wanneer kan verwachten

Cees Bakkum

Vriendelijk maar toch ook zakelijk

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Ik wil graag bij een eerste aanvraag meer info kwijt

Altijd prima

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Actief navragen of de KYC gegevens gedeeld mogen worden met de notaris om dubbel aanleveren te voorkomen.

DeOudeDeurklink.nl / Mooideurbeslag.nl

Fantastisch! Snel en zeer meedenkend!

Gewoon doorgaan

Serife Özalp

Zeer professioneel

Dank jullie wel

Miquel Romario Fernandes / Powersounds --- Empire INK

Ben zeer goed ontvangen door de account manager. Gezien Corona hectiek achter de rug is ben ik zeer blij dat ze mij een luistert oor boden en met oplossingen kwamen voor een financiering.

Ideale partner als het gaat om tussen een oplossing en snel schakelen. De banken mogen hier nog zeker wat van leren.

Heeft u suggesties en/of verbeteringen voor ons?

Gezien het misschien nieuw is voor mensen om een lening aan te gaan. Graag meer in contact staan met de klanten waaronder gerust stellen dat alles geregeld wordt. Al met al zeer tevreden. Raadt het... Gezien het misschien nieuw is voor mensen om een lening aan te gaan. Graag meer in contact staan met de klanten waaronder gerust stellen dat alles geregeld wordt. Al met al zeer tevreden. Raadt het iedereen aan.