Voldoende deskundigheid en gedegen kennis.

“Tweedaagse cursus gevolgd op locatie bij Modation. Vooraf voldoende communicatie geweest ter voorbereiding van de twee dagen.
Gedurende de twee dagen is er voldoende deskundigheid getoond,...
inleving van de trainer ook veel tips gekregen om huidige campagnes te verbeteren. De trainer heeft gedegen kennis en ervaring met Adwords en brengt dit enthousiast over. Een aanrader!

Gedurende de twee dagen is er voldoende...

Gedurende de twee dagen is er voldoende deskundigheid getoond, waardoor er met succes de Fundamentals is gehaald. Door juiste inleving van de trainer ook veel tips gekregen om huidige campagnes te verbeteren. De trainer heeft gedegen kennis en ervaring met Adwords en brengt dit enthousiast over.

Een aanrader!

Sander Gortjes

Aanrader voor iedereen die goed wil kunnen omgaan met Analytics.

“Mede dankzij de gepassioneerde leiding van Maarten Dries (directeur van Modation) hebben we in een korte tijd ontzettend veel inzicht gekregen in de mogelijkheden die analytics voor onze... “Mede dankzij de gepassioneerde leiding van Maarten Dries (directeur van Modation) hebben we in een korte tijd ontzettend veel inzicht gekregen in de mogelijkheden die analytics voor onze organisatie biedt. De diepgang die ik nu kan bieden heeft direct invloed gehad op de manier waarop we omgaan met en gebruik maken van de informatie die binnen google analytics beschikbaar is.
Echt een aanrader voor iedereen die goed wil kunnen omgaan met google analytics en de behoefte heeft om serieus werk te maken van het succes van je website.”

Sander Gortjes

Mede dankzij de gepassioneerde leiding van Maarten Dries (directeur van Modation) hebben we in een korte tijd ontzettend veel inzicht gekregen in de mogelijkheden die analytics voor onze organisatie... Mede dankzij de gepassioneerde leiding van Maarten Dries (directeur van Modation) hebben we in een korte tijd ontzettend veel inzicht gekregen in de mogelijkheden die analytics voor onze organisatie biedt. De diepgang die ik nu kan bieden heeft direct invloed gehad op de manier waarop we omgaan met en gebruik maken van de informatie die binnen google analytics beschikbaar is.

Nicole Wedler

Informeel, klein groepje en ruimte voor individuele vragen.

“De training is heel informeel in een klein groepje op kantoor. Ze leggen duidelijk uit waar het om gaat en ze geven goede tips om campagnes te verbeteren. Bovendien is er ruimte voor individuele... “De training is heel informeel in een klein groepje op kantoor. Ze leggen duidelijk uit waar het om gaat en ze geven goede tips om campagnes te verbeteren. Bovendien is er ruimte voor individuele vragen. Kortom: een aanrader!”

Nicole Wedler

De training is heel informeel in een klein groepje op kantoor. Ze leggen duidelijk uit waar het om gaat en ze geven goede tips om campagnes te verbeteren. Bovendien is er ruimte voor individuele... De training is heel informeel in een klein groepje op kantoor. Ze leggen duidelijk uit waar het om gaat en ze geven goede tips om campagnes te verbeteren. Bovendien is er ruimte voor individuele vragen. Kortom: een aanrader!

Ron Kasteel

Prettige organisatie, alles verliep soepel. Prettige cursus.

“Prettige organisatie om contact mee te hebben. Afstemming mbt. data cursus en andere details verliep soepel. Cursus zelf verliep ook erg prettig. Alle tijd en aandacht voor mijn specifieke situatie... “Prettige organisatie om contact mee te hebben. Afstemming mbt. data cursus en andere details verliep soepel. Cursus zelf verliep ook erg prettig. Alle tijd en aandacht voor mijn specifieke situatie waarbij het uiteindelijke doel van de cursus, het Google examen, niet uit het oog werd verloren. Veel specifieke kennis van Google Analytics en AdWords waardoor ik op al mijn vragen een antwoord heb gehad. ”

Joop Braakman

Leerzaam en leuk!

“leerzame en leuke middag. Nu weet je meer analytics en dan nog leren hoe je er meer zult uithalen. Ik overweeg wel om een basis training
te gaan volgen.”

Herman Santema

Veel van opgestoken.

“Als je een training bijwoont zou je van te voren een handout moeten krijgen met wat oefeningen en een paar vragen en deze behandelen in de workshop.
Iedereen wil meer bezoekers, wat doet...
Iedereen wil meer bezoekers, wat doet Google om de positie te bepalen via SEO.
Ik heb er veel van opgestoken en ga het uitproberen!”

Chantal Lübbers

Interessante workshop waarin goed wordt ingegaan op specifieke vragen.

“Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier... “Interessante workshop om te volgen. Zeker bruikbare en nuttige tips gekregen om meer uit Google Analytics te halen. Maarten ging ook goed in op specifieke vragen die deelnemers hadden. Ik heb hier zeer zeker wat aan en kan iedereen die meer uit zijn website wil halen, zaken meetbaar maken, aanraden om zich in te schrijven voor deze workshop.”