Klantenservice
Levertijd
Informatie op de site

Segers Steve

Tot nu toe goed

Antwoord op de gestuurde mails

Kan geen punten verzinnen

Cocky

Jasper

Zeer goed.

Werd gebeld vanwege mijn niet compatibel combinatie van batterij en horloge in de bestelling. Direct opgelost. Netjes.

Geen.

C.M.ten Hoeven

Prima geholpen met mijn kapotte duiklamp.Na checken van het euvel, werd mij een nieuwe lamp aangeboden omdat de ingeleverde lamp werd op gestuurd naar de fabrikant.Prima service !

Vriendelijk en kundig personeel.

Geen.

Eduard

Prima, altijd vriendelijk geholpen

Aandacht, meedenkend

Koffie... nee, geen.

Aukje

Snelle feedback op vragen + artikel te volgen via track&trace

Evt duidelijker info over levertijd

Thierry Coljee

Iets spoedigere reactie op klantenservice email was fijn geweest maar uiteindelijk vriendelijke reactie ontvangen.

Uitstekende communicatie en erg efficiënte afhandeling.

Zeer behulpzaam personeel

Aria Wuijster

Geweldige ervaring met Moby Dick. Ik bestelde o.a. Een duikmasker + daarbij nog een accessoire , ik was blij verrast toen ik telefonisch door Medewerker van Moby Dick werd benaderd, dat ik de... Geweldige ervaring met Moby Dick. Ik bestelde o.a. Een duikmasker + daarbij nog een accessoire , ik was blij verrast toen ik telefonisch door Medewerker van Moby Dick werd benaderd, dat ik de accessoire niet nodig had, omdat deze reeds bij het duikmasker zat. Het daardoor teveel betaalde bedrag werd direct gecrediteerd. Kijk, dat noem ik nou een geweldige service. Gewoon iemand die meedenkt en actie onderneemt. Echt top!!

De extra service zoals omschreven