Klantenservice

Zeer behulpzaam

Goede informatie

Niks

Rob de Heus

Ons nieuwe trimvest bleek bij de eerste duik in Egypte niet luchtdicht te zijn. De fabrikant (aqualung) had een O-ring in het vest vergeten aan te brengen. Vanuit Egypte MD gebeld. MD heeft bij... Ons nieuwe trimvest bleek bij de eerste duik in Egypte niet luchtdicht te zijn. De fabrikant (aqualung) had een O-ring in het vest vergeten aan te brengen. Vanuit Egypte MD gebeld. MD heeft bij thuiskomst direct een nieuw vest toegestuurd en excuses aangeboden.

Prima service, adequate en snelle beantwoording van mails

Geen!

Zeer goed

Duidelijke info omtrent maten duikpak, hierdoor kon ik in 1 keer de juiste bestellen.

De wetsuit kon misschien in een iets kleinere doos verzonden worden, maar dat is ook het enige wat ik kan verzinnen

Anja

Els

Zeer goed

Advies na bestelling

Judith van Dongen

Snelle service, zelfs met deze kersttijd

Goed verpakkingsmateriaal zal ongetwijfeld schaars zijn in de december maand, maar mijn snorkelset zat in een enorme doos. Vanuit milieu-oogpunt/afval misschien een idee om daar rekening mee te... Goed verpakkingsmateriaal zal ongetwijfeld schaars zijn in de december maand, maar mijn snorkelset zat in een enorme doos. Vanuit milieu-oogpunt/afval misschien een idee om daar rekening mee te houden.

Segers Steve

Tot nu toe goed

Antwoord op de gestuurde mails

Kan geen punten verzinnen

Cocky

Jasper

Zeer goed.

Werd gebeld vanwege mijn niet compatibel combinatie van batterij en horloge in de bestelling. Direct opgelost. Netjes.

Geen.