Klantenservice
Levertijd
Informatie op de site

daan

Zeer snelle service. behulpzaam. men nam contact op met collega in de branche en kreeg zodoende alsnog het gewenste product

klantvriendelijk, snel

Minder positief. Ik heb een duiklamp besteld en voor het plaatsen van de bestelling via e-mail uitdrukkelijk gevraag of er een oplader bij geleverd werd. In de beschrijving was namelijk alleen...

Neen.

Wees gewoon eerlijk en/of geef toe, dat je een fout hebt gemaakt. Dat scheelt al heel veel. Niet alleen maar aan de eigen inkomsten denken; althans die indruk heb ik er nu aan over gehouden. Ik zou met deze mensen dan ook niet graag gaan duiken. Mijn buddie moet ik voor de volle 100% kunnen vertrouwen in elk opzicht.

Reactie Moby Dick:

Hallo,
Als wij het over een oplader hebben dan bedoelen we voor dit product de speciale oplaadkabel. Die is inderdaad inbegrepen. Wij hadden niet door dat u het over de adapter had van USB naar stopcontact, die is inderdaad niet inbegrepen. We hebben u deze toch als een stukje service nog opgestuurd. De link met buddy's ontgaat mij hier volledig, wij staan achter onze producten en doen altijd onze uiterste best om onze klanten tevreden te houden.

Met vriendelijke groeten,

Martin
Duikcentrum Moby Dick

Robert Jan

Al jaren een betrouwbaar adres met goed advies. Ik rij er graag voor naar Rotterdam vanuit Houten.

Het uitgangspunt is wat jij als duiker nodig hebt. Hier is het advies op gebaseerd... Niet je het duurste altijd willen aansmeren.
Ook onderhoud wordt goed uitgevoerd.

Job

Goed! Snelle levering en prima bestelgemak.

Snelst mogelijke levering en bestelgemak.

De beschrijving bij het boek dat ik bestelde mag uitgebreider.

Duidelijke website en snelle service. Pakketje arriveerde de volgende dag op het moment dat ik had aangegeven

Ik had een boek besteld maar door een inpakfout was het kaft gevouwen. Onzorgvuldig ingepakt. Kan niet door transport komen.

Leo

Kort maar krachtig

Supersnelle levering en uitleg waar nodig

Door mijn en uw eenvoud kan ik zo niets bedenken

Vakkundig vriendelijk personeel, snelle levering.

Correcte behandeling

Uitstekend