Klantenservice
Levertijd
Informatie op de site

Bas Bartling

Uitstekend

Snelle levering, goede prijsvorming en duidelijke en tijdige communicatie.

Freddie Man

Top

Sanne Bergh

Matig

de prijs

Er stond aardig wat info op de site tijdens het bestellen dat niet klopte: er stond dat artikel op voorraad was maar ik heb lang gewacht voor het werd verzonden (10 dagen). Er stond dat de schoen... Er stond aardig wat info op de site tijdens het bestellen dat niet klopte: er stond dat artikel op voorraad was maar ik heb lang gewacht voor het werd verzonden (10 dagen). Er stond dat de schoen een clipje/knoopje had bij de rits (daarom bestelde ik dit en geen soortgelijke laars bij een ander) maar dat heeft het niet: het is klittenband. In de mail direct na het verzenden stond weer iets heel anders over levertijd en op de site leek het alsof ik twee keer hetzelfde besteld had terwijl dat niet zo was. Paar dingen te verbeteren dus! Hopelijk blijven de ritsen vast zitten. Want daarom wilde ik die met clipje.

Reactie Moby Dick:

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Bedankt voor je heldere uitleg en review. Dit is inderdaad een leerpuntje voor ons en we zullen dit zeker ter harte nemen. Ik zag in onze mail dat we iets te kort zijn geschoten in onze informatie voorziening.
We hopen alsnog dat je mooie duiken kunt maken met de nieuwe schoenen.
Moby Dick

Wpam van der Westen

Overleg na langere levertijd

Krisztina Kratky

Everything went well, thank you

They were quick and informed me properly about each step of the ordering process via email. The package was intact and they packed my order properly to avoid damages. Professional service.

Can't tell any

Wim Keulen

Snel gereageerd. Uitstekende service. Zoals altijd.

Ellis Vegt

Uitstekend

Snelle levering, helaas ging het product al snel kapot. Dit is prima en prettig opgelost!

Bestelling was brievenbuspakketje, dan zijn de verzendkosten best hoog

Frans van den Berg

Fijne winkel, heb hier nieuwe sluitclips kunnen bestellen voor een 5 jaar oude duikkist.

Vriendelijk en behulpzaam

Ga zo door. 👍👍👍👍