Klantenservice

Fantastisch

Kennis, aandacht en service

Chandra

Redelijk

Snel antwoord en opvolging. Snel geleverd

Op de website stond een verkeerde afbeelding. Op basis van deze afbeelding maakte ik mijn bestelling, maar zag dat niet alles geleverd werd. Bij navraag werd meegedeeld dat er een foutieve foto... Op de website stond een verkeerde afbeelding. Op basis van deze afbeelding maakte ik mijn bestelling, maar zag dat niet alles geleverd werd. Bij navraag werd meegedeeld dat er een foutieve foto geplaatst werd. Hoewel ik hier zeker begrip voor heb, vind ik het spijtig dat er geen rekening gehouden werd met de foto en wens van de klant

J. V.

Heel goed! Een van de drie bestelde artikelen was niet op voorraad, maar daarover kreeg ik direct de volgende dag een mail (van Mark). Het werd de volgende week verwacht en dan zou de bestelling... Heel goed! Een van de drie bestelde artikelen was niet op voorraad, maar daarover kreeg ik direct de volgende dag een mail (van Mark). Het werd de volgende week verwacht en dan zou de bestelling direct worden verstuurd. Zo gebeurde het ook, ik kreeg keurig een track en trace mail en alles kwam goed verpakt aan. Prima geregeld!

Bij dit bedrijf begrijpen ze dat het heel belangrijk is de klant gewoon goed op de hoogte te houden waar de bestelling blijft. Ze doen wat ze beloven. En ook belangrijk: ze hebben gekozen voor DHL,... Bij dit bedrijf begrijpen ze dat het heel belangrijk is de klant gewoon goed op de hoogte te houden waar de bestelling blijft. Ze doen wat ze beloven. En ook belangrijk: ze hebben gekozen voor DHL, veel betrouwbaarder dan PostNL.

Sonja

Tetteroo

Goed alleen klopt de levertijd op de site niet met de werkelijkbeid

Duidelijke info over levertijd naderhand

Check leverdata op site

Bert Lutjeboer

Helemaal top

Snel geleverd volgens afspraak.

Eric

Zeer goed

Ik werd netjes teruggebeld voor het ophalen van mijn bestelling. Het was helaas eerder mis gegaan, maar dat werd meer dan goedgemaakt.

Nadia

Top, snelle levering en goed op de hoogte gehouden

Communicatie, service, assortiment

Roland