Mobilox

Kunt u bovenstaande in een score uitdrukken?
Wat vindt u van de prijs t.o.v. andere aanbieders?
Zou u Mobilox aanbevelen aan anderen?
Hoe beoordeelt u de helpdesk van Mobilox?

EK Auto's B.V.

Wij van EK Auto's werken nu enkele jaren met Mobilox.
Wij van EK Auto's werken nu enkele jaren met Mobilox.
Mobilox heeft naar mijn mening het beste van wat andere aanbieden gemixt, met als resultaat een betaalbaar, en zeer gebruiksvriendelijk platvorm. Er word continu gewerkt aan verbetering/verandering waar nodig. Hiervoor gebruiken ze ook echt de input van de Mobilox gebruikers. De helpdesk is zeer behulpzaam, en altijd snel bereikbaar. Ga zo door !!!

Dennis Schreurs

Super voor elkaar, fijn en vooral direct contact, alles in goed en vrijblijvend overleg.

Luckysale rolstoelauto en camperbouw

Zeer tevreden. Super klantvriendelijk en alles klopt!

ijzer, metalen & auto-onderdelen R. de Vries

Goede mensen die de markt niet uitbuiten maar gewoon geld vragen voor wat ze kunnen en doen zodat iedereen er iets aan heeft, en ook denk ik omdat blijvende klanten en extra werk ook wel welkom is.... Goede mensen die de markt niet uitbuiten maar gewoon geld vragen voor wat ze kunnen en doen zodat iedereen er iets aan heeft, en ook denk ik omdat blijvende klanten en extra werk ook wel welkom is. goed bedrijf en eerlijk ! super bezig!

Autobedrijf Schelhaas

Ik heb het nog maar een paar weken dus weet niet of ik nu al een oordeel kan geven maar tot nu toe gaat het best wel ok

Autobedrijf van der Ploeg

Goede service en samenwerking

Autoplein Tynaarlo

Fijn betrouwbaar bedrijf. Van RDC overgestapt naar Mobilox wat een verschil, van elke week ellende naar elke week met een gerust hart je voorraad op pijl houden. Dikke DUIM.

Bedankt...

Bedankt mannen .

Offenberg Auto's

Even overwogen maar geen spijt. Bevalt top gebruiksvriendelijk en zeker een aanrader.