Mobilox

Kunt u bovenstaande in een score uitdrukken?
Wat vindt u van de prijs t.o.v. andere aanbieders?
Zou u Mobilox aanbevelen aan anderen?
Hoe beoordeelt u de helpdesk van Mobilox?

Autowas en poetsbedrijf Eem noar piet

Super tevreden, snelle reactie op evt vragen opmerkingen en zo hoort het ook, ga zo door!

Autobedrijf Henk Kelly

Top bedrijf hadden veel eerder moeten overstappen. voordeliger elke maand en hier word teminste naar je geluisterd bij die grote bedrijven is dat echt drama! Bedankt en ga zo door. groeten Jeroen

Autobedrijf AMKO B.V.

Zeer positief, kostentechnisch interessant, goede helpdesk, persoonlijke benadering.
Systeem is erg makkelijk en prettig te gebuiken!

Sniekers Auto’s

Zeer tevreden. Alles werkt fijn en de helpdesk is super, geen wachttijden en ze lossen alles meteen op.

Stam Trading Elburg

Goede samenwerking, snelle oplossing van problemen, direct iemand aan de telefoon!

Auto Beikes Stadskanaal

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Voor mij is belangrijk dat mijn vragen direct worden beantwoord, en tot nu toe hebben ze me niet in de steek gelaten. Ook werkt Mobilox praktisch en... Prettig bedrijf om mee samen te werken. Voor mij is belangrijk dat mijn vragen direct worden beantwoord, en tot nu toe hebben ze me niet in de steek gelaten. Ook werkt Mobilox praktisch en eenvoudig, goed te doen voor mensen die meer met auto's dn met computers hebben. Prima mensen, ga zo door.