Mobilox

Kunt u bovenstaande in een score uitdrukken?
Wat vindt u van de prijs t.o.v. andere aanbieders?
Zou u Mobilox aanbevelen aan anderen?
Hoe beoordeelt u de helpdesk van Mobilox?

Mathijs Auto’s

Iedere keer weer prettig contact.
Suggesties worden proactief en snel opgepakt!

Autobedrijf Kooistra

Ik heb een hele goede ervaring met Mobilox. Aan het begin moet je wennen aan het nieuwe systeem en had veel vragen. Maar ze hebben alle tijd voor me genomen en hebben me heel goed geholpen !

AutoBiemans Valkenswaard

Vriendelijke helpdesk, afspraken keurig nagekomen en de site werkt prima. Ben zeer tevreden.

Autobedrijf van Amstel

Gelukkig weer een bedrijf die normale prijzen rekent voor de diensten, en alles onder 1 dak.
Ze blijven door ontwikkelen om het gebruik van de software dat makkelijk te gebruiken is van nog...

ben

Je wordt niet van het kastje naar het muurtje gestuurd, Als er iets is wordt er gelijk actie ondernomen, Zo zien we het graag !!

Autobedrijf & Handelsonderneming Veleke

Tot heden verloopt alles naar wens wij zijn met reorganisatie bezig dus wij willen zoveel mogelijk alles op korte lijnen zetten hierbij is Mobilox een goede partner zo het nu lijkt. ook met de...

Benschop Automotive

Top team die afspraken na komen, gebruik Mobilox vanaf April en wil niet anders meer!
ga zo door !!

Autoservice Markar

Ik ben zeer tevreden met Mobilox ze zijn professioneel en goed behulpzaam ik raad iedereen aan om bij Mobilox aan te sluiten.

Groet, Autoservice Markar

Autowas en poetsbedrijf Eem noar piet

Super tevreden, snelle reactie op evt vragen opmerkingen en zo hoort het ook, ga zo door!