Frits Knol

Werd niet afgenomen maar vlug erna teruggebeld en meteen een afspraak gemaakt. Levering op tijd en zeer nette douche!

Snelle service, correcte afhandeling

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer goed ....kwaliteit van de douchecabine perfect en schoon.

Het bedrijf was klantvriendelijk ,een goede aflevering en ophaaldienst ...was top geregeld.

J. Donders-van de Ven

Schone , nette cabines. Goed

snelle en goede services, goed internetsite

A. Tijssen Venray

Correct geleverd, zoals afgesproken, alles was super schoon en netjes.

Een geweldige oplossing, goed plaatsbaar en zeer gemakkelijk in gebruik.

Ger-Jan-Klaas De Mijnen

Super, fijne douche met genoeg straling. Boiler volstaat ook voor ons kleine gezinnetje!

R.H. Toonen

Bijzonder hulpvaardige en vriendelijke/prettige manier van zaken doen. Goede adviezen en snelle levering.

Duidelijkheid in afspraken en bij problemen direct geholpen. Tekst en uitleg over de werking van de mobielendouche cabine . Vriendelijk en correct, namen alle tijd om de apparatuur te plaatsen.... Duidelijkheid in afspraken en bij problemen direct geholpen. Tekst en uitleg over de werking van de mobielendouche cabine . Vriendelijk en correct, namen alle tijd om de apparatuur te plaatsen. Alles zag er schoon en goed onderhouden uit.

Tom

Fijn te woord gestaan en snel geholpen, de douche zag er ook netjes uit!

Erg goede en klantvriendelijke ervaring gehad. Wegens een lekkage in de badkamer konden wij niet meer douchen.
Binnen 24 uur werd er een douche geleverd en konden wij thuis douchen.

Douche was makkelijk binnen te plaatsen en was netjes schoon.