Henry

Ivm een verbouwing een mobiele douche laten plaatsen. Goede duidelijke info en alles professioneel aangesloten. Super flexibel toen we de douche nog wat dagen extra nodig hadden. Ook ophalen en... Ivm een verbouwing een mobiele douche laten plaatsen. Goede duidelijke info en alles professioneel aangesloten. Super flexibel toen we de douche nog wat dagen extra nodig hadden. Ook ophalen en demonteren ging weer snel en netjes! En dat voor een zeer scherpe prijs.

Nette levering
Flexibel

Ruud Bisschops

Prima douchecabine met thermostaatkraan. Snel geleverd en werd netjes aangesloten.

Snel geleverd en werd netjes aangesloten.

Straktegelwerk

Helemaal top! Snelle reactie, erg vriendelijk. flexibel met eventueel verlengen. Professioneel.

Klantvriendelijk. Flexibel. Zet alles voor je klaar.

Roland

De mobiele douchecabine is prima bevallen tijdens onze badkamer verbouwing. Uiteindelijk hadden we de douche een week langer nodig en dat was geen probleem. Voor ons was het een ideale oplossing!

Flexibel en goede communicatie.

Paul

De mobiele douche is simpel maar effectief.
Monteur dacht mee met de aansluiting zodat we zo prettig mogelijk konden douchen.
Klein aandachtpuntje was dat de informatie over het brengen...
De mobiele douche is simpel maar effectief.
Klein aandachtpuntje was dat de informatie over het brengen en halen niet goed gecommuniceerd werd

Snelle levering, denken mee, concept is goed

M van Nijnatten

Goede snelle nette levering fijn dat je kan verlengen met huren

snel reactie op vragen verlengen van de huur mogelijk

Denise

Een mobiele douche: wat een gemak als de badkamer ivm verbouwing niet beschikbaar is. Fijne douche met grote boiler om deze periode te overbruggen.

Prima douche, schoon en praktisch. Verder snelle levering en plaatsing.

Marcel Kops

Prima werkende douchecabine, snel warm water, in garage neergezet tijdens verbouwing van de badkamer. Wateraansluiting (tuinslang Gardena) aan boiler lekte wat water, had beter gekund.

Komt netjes afspraak na. Zeer correcte afhandeling.

Rob Burg

Prima douche! Omdat we m binnen niet kwijt konden, hebben we de douche buiten gezet. Duurde uiteindelijk 7 weken. Als je t gaat omrekenen per douchebeurt is t niet echt goedkoop maar zeven weken... Prima douche! Omdat we m binnen niet kwijt konden, hebben we de douche buiten gezet. Duurde uiteindelijk 7 weken. Als je t gaat omrekenen per douchebeurt is t niet echt goedkoop maar zeven weken douchen bij de buren of helemaal niet is geen optie...

Service was uitstekend. Jens brengt m, zet m in elkaar en haalt m weer op. Verlengen met 2 of meer weken is geen probleem.

Monique

Super service. Zeer nette douche. Snelle levering. Zeker een aanrader!

Snelle levering, nette prijs, Jens is behulpzaam en alles keurig verzorgd.