Flexibel en meedenkend.

Flexibel en meedenkend.
Uitstekend in de uitvoering van plaatsen en weghalen douchecabine.
Dikke duim.

Kleuskens

Prima service, komt afspraken goed na. Ook een prima mobiele douche... Tot over 15 jaar als we onze badkamer weer gaan verbouwen!!

Snelle levering mogenlijk

Tamara

Super, vriendelijk

Komt afspraken goed na, schone douche, top!

Eline

Heel goede service, vriendelijke man en flexibiliteit staat voorop. Fijne douche die het prima heeft gedaan!

goede service, flexibel, fijn contact

Michiel

Hele nette douche en bijna overal te plaatsen. Zeer net bedrijf.

Net en betrouwbaar bedrijf.

Afspraken worden prima nagekomen

prima douche // goede en vriendelijke service

Frans

Stipte levering van een zeer schone kabine. Werd zelfs op eerste verdieping geplaatst. Wel met eigen hulp, maar dat was vanzelfsprekend. Plaatsing supersnel

Komt afspraken perfect na!

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Hij komt de gemaakte afspraken goed na.

De douchecabine wordt opgebouwd en alles word aangesloten. Alles ziet er prima uit.

Ruud van Galen

Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische... Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische oplossing nodig. stroom en koud water en alles werkt!

fijne douche die makkelijk in opbouw is; uitstekende prijs / kwaliteit verhouding!

Hendrikx

Geweldige service. Super snel geregeld en heel fijn dat we langer konden huren toen het uitliep !
Cabine is heel fijn. Overal te plaatsen en makkelijk schoon te maken.

Cabine overal te plaatsen !
Snelle levering en verlengen mogelijk.