Vriendelijk, snel, betrouwbaar.

Op korte termijn was het lastig nog een douchecabine te vinden. Mobiele Douche Cabines kon wel aan onze vraag voldoen, een dag later op zaterdag werd de cabine al thuisbezorgd en netjes op onze... Op korte termijn was het lastig nog een douchecabine te vinden. Mobiele Douche Cabines kon wel aan onze vraag voldoen, een dag later op zaterdag werd de cabine al thuisbezorgd en netjes op onze zolder gemonteerd.

Marijnissen

Prima service, op tijd geleverd, aangesloten en weer opgehaald.

Komt afspraken na, het is een nette gebruiksvriendelijke douche cabine met separate boiler

Reinier

Wij zijn zeer tevreden! Erg fijne oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer! Top jens, dank voor alle flexibiliteit en snelle degelijke service;)

Snel, kundig, en zeer flexibel. Wij moesten verlengen en dit kon tot 2 maal toe zonder problemen. Super bedrijf

Henry

Ivm een verbouwing een mobiele douche laten plaatsen. Goede duidelijke info en alles professioneel aangesloten. Super flexibel toen we de douche nog wat dagen extra nodig hadden. Ook ophalen en... Ivm een verbouwing een mobiele douche laten plaatsen. Goede duidelijke info en alles professioneel aangesloten. Super flexibel toen we de douche nog wat dagen extra nodig hadden. Ook ophalen en demonteren ging weer snel en netjes! En dat voor een zeer scherpe prijs.

Nette levering
Flexibel

Ruud Bisschops

Prima douchecabine met thermostaatkraan. Snel geleverd en werd netjes aangesloten.

Snel geleverd en werd netjes aangesloten.

Straktegelwerk

Helemaal top! Snelle reactie, erg vriendelijk. flexibel met eventueel verlengen. Professioneel.

Klantvriendelijk. Flexibel. Zet alles voor je klaar.

Roland

De mobiele douchecabine is prima bevallen tijdens onze badkamer verbouwing. Uiteindelijk hadden we de douche een week langer nodig en dat was geen probleem. Voor ons was het een ideale oplossing!

Flexibel en goede communicatie.

Paul

De mobiele douche is simpel maar effectief.
Monteur dacht mee met de aansluiting zodat we zo prettig mogelijk konden douchen.
Klein aandachtpuntje was dat de informatie over het brengen...
De mobiele douche is simpel maar effectief.
Klein aandachtpuntje was dat de informatie over het brengen en halen niet goed gecommuniceerd werd

Snelle levering, denken mee, concept is goed

M van Nijnatten

Goede snelle nette levering fijn dat je kan verlengen met huren

snel reactie op vragen verlengen van de huur mogelijk

Denise

Een mobiele douche: wat een gemak als de badkamer ivm verbouwing niet beschikbaar is. Fijne douche met grote boiler om deze periode te overbruggen.

Prima douche, schoon en praktisch. Verder snelle levering en plaatsing.