Dennis

Jens heeft ons keurig geholpen met het leveren van een mobiele douchecabine tijdens onze verbouwing. Het systeem werkt simpel en is eenvoudig door Jens in onze garage geplaatst. Door de meegeleverde...

Flexibiliteit, prijs kwaliteit verhouding, snelle plaatsing

Tiny Vossen Vrancken

Wij hebben 4 weken een douche gehuurd omdat we een nieuwe badkamer kregen.
Zeer goede service ­čĹŹ
De thermostaat kraan was te warm gebeld en dag erna was hij al hier om hem te vervangen.

Jens bied goede service en heel behulpzaam en doet wat hij zegt.
Ben zeer tevreden.

Fam. Buijs-Van Hinthum

Heel goede service en bereikbaarheid. De tijdelijke douche was snel en netjes geïnstalleerd. Prima douche, zodat de verbouwing van de badkamer minder vervelend was. Een week langer huren was geen...

Een fijne douche die gemakkelijk geïnstalleerd kon worden met alleen een koude kraan beschikbaar. Heel aardige leverancier die bovendien nog heel flexibel was in leveren en ophalen.

Wendy

Ik ben zeer tevreden over de service van Mobieledouchecabines.nl . De verhuurder denkt goed mee over de mogelijkheden voor het plaatsen van de cabine. Zeer vriendelijk geholpen!

De douchecabine werkt echt perfect! Wij hebben hier 4 weken gebruik van gemaakt i.v.m. verbouwing badkamer.

Albert Kruijf

Geweldig bedrijf komt afspraken na. Monteert en demonteert alles zeer netjes. Als u een verbouwing hebt of een nooddouche nodig hebt een AANRADER

Afspraken nakomen-nette montage en demontage

Roeffen

Goede ervaring. Perfecte aflevering en ophalen.

Thijs

Prima en correct bedrijf. Fijne douche!

Jens heeft ons voor 3 weken een douche verhuurd en voor ons aangesloten op bestaand leidingwerk in de garage. Toen de aannemer een fout maakte en we geen warm water meer hadden dacht Jens in oplossingen en kwam tegen een kleine meerprijs een boiler bezorgen. Helemaal goed!

Tineke

Helemaal top! Prima douche voor een paar weken.

We hadden binnen een paar dagen een douche nodig (wat erg laat is natuurlijk) maar dat was geen enkel probleem. Goede communicatie.

Snelle service

Goede bereikbaarheid

Carla Scholten

Jens is flexibel en goed bereikbaar, belt en mailt snel terug. Mobiele douche werd beneden geplaatst en kon rechtstreeks op de ketel aangesloten worden. Fijn, geen boiler (met drie pubers in huis)....

Transparante kosten
Betrouwbaar