Karolien van Zijderveld

Wat een geweldige oplossing !!
Als we dit eerder geweten hadden was onze badkamer al eerder vernieuwd geweest ! Heerlijk elke dag kunnen douchen !
Daarnaast ook soepeltjes met leveren en...
Wat een geweldige oplossing !!
Daarnaast ook soepeltjes met leveren en ophalen; super service.
Een echte aanrader !

Super oplossing, schone spullen, douche heeft goede straal, prima en vriendelijke service.
Tip: knijpers gebruiken om douchegordijn aan de zijkant extra goed vast te zetten zodat het niet naar binnen kan waaien geeft nog beter resultaat.

Marga van der Linden

Wat een super ervaring. Ondanks dat je met verbouwen van de douche in een puinhoop zit, elke ochtend een heerlijke douche nemen in jullie douche cabine. Met een grote boiler zodat je niet zonder... Wat een super ervaring. Ondanks dat je met verbouwen van de douche in een puinhoop zit, elke ochtend een heerlijke douche nemen in jullie douche cabine. Met een grote boiler zodat je niet zonder heet water komt te zitten.

Alles zag er zo mooi schoon uit.

Johanna

Wat een stom bedrijf. Denk je iets afgesproken te hebben omdat je Je badkamer aan t renoveren bent. Komen ze gewoon niet opdagen of sterker nog, reageren ze gewoon niet meer op ingesproken bericht... Wat een stom bedrijf. Denk je iets afgesproken te hebben omdat je Je badkamer aan t renoveren bent. Komen ze gewoon niet opdagen of sterker nog, reageren ze gewoon niet meer op ingesproken bericht of e-mail. Echt slecht!!

Nul

Fee Rutten

Heel goede douchecabines

Ze zijn erg schoon, credits naar de schoonmaakster

Dennis Engelen

Uitermate praktisch produkt wat schoon en kundig in- en uit elkaar wordt gedraaid in nog geen half uur tijd. Wat een uitkomst tijdens een badkamerverbouwing! Aan te raden voor iedereen die in een... Uitermate praktisch produkt wat schoon en kundig in- en uit elkaar wordt gedraaid in nog geen half uur tijd. Wat een uitkomst tijdens een badkamerverbouwing! Aan te raden voor iedereen die in een verbouwing terecht komt.

Degelijk produkt, hygiënisch en uitstekend alternatief dat geïnstalleerd en gedemonteerd wordt door een kundige en vriendelijke monteur.

Ellen

Contact verliep moeizaam, er was geen dakje op de douche wat vervelend was als het regende. Gezien de zeer goede beoordelingen hadden we er meer van verwacht.

De douchecabine beviel goed, we zouden wel een cabine met dakje aanbevelen.

Eline

Zeer goede service

Goede service,komt afspraak na, zeer vriendelijk en betrouwbaar.

Jannelize

Snelle levering, fijne service.

Snelle levering, fijne service.

Fam. Van den Broek

Hele goede service!

Snelle reactie, fijne douche, flexibel in leveren en ophalen

Dennis

Zeer fijne samenwerking

Komt afspraken na. Prettig om mee te werken.