Tamara

Super, vriendelijk

Komt afspraken goed na, schone douche, top!

Eline

Heel goede service, vriendelijke man en flexibiliteit staat voorop. Fijne douche die het prima heeft gedaan!

goede service, flexibel, fijn contact

Michiel

Hele nette douche en bijna overal te plaatsen. Zeer net bedrijf.

Net en betrouwbaar bedrijf.

Afspraken worden prima nagekomen

prima douche // goede en vriendelijke service

Frans

Stipte levering van een zeer schone kabine. Werd zelfs op eerste verdieping geplaatst. Wel met eigen hulp, maar dat was vanzelfsprekend. Plaatsing supersnel

Komt afspraken perfect na!

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Hij komt de gemaakte afspraken goed na.

De douchecabine wordt opgebouwd en alles word aangesloten. Alles ziet er prima uit.

Ruud van Galen

Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische... Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische oplossing nodig. stroom en koud water en alles werkt!

fijne douche die makkelijk in opbouw is; uitstekende prijs / kwaliteit verhouding!

Hendrikx

Geweldige service. Super snel geregeld en heel fijn dat we langer konden huren toen het uitliep !
Cabine is heel fijn. Overal te plaatsen en makkelijk schoon te maken.

Cabine overal te plaatsen !
Snelle levering en verlengen mogelijk.

W. Paans

Zeer tevreden. Goede snelle service en no nonsense instelling.

Karin

Perfecte oplossing bij een verbouwing van de badkamer.
Perfecte oplossing bij een verbouwing van de badkamer.
Snelle reactie op aanvraag offerte. De douche wordt helemaal voor je geïnstalleerd en na de huurperiode ook weer gedemonteerd. Het tijdstip kan je in overleg bepalen. Door de boiler wordt het water ook snel warm.

Prijs/kwaliteit en service!