M van Nijnatten

Goede snelle nette levering fijn dat je kan verlengen met huren

snel reactie op vragen verlengen van de huur mogelijk

Denise

Een mobiele douche: wat een gemak als de badkamer ivm verbouwing niet beschikbaar is. Fijne douche met grote boiler om deze periode te overbruggen.

Prima douche, schoon en praktisch. Verder snelle levering en plaatsing.

Marcel Kops

Prima werkende douchecabine, snel warm water, in garage neergezet tijdens verbouwing van de badkamer. Wateraansluiting (tuinslang Gardena) aan boiler lekte wat water, had beter gekund.

Komt netjes afspraak na. Zeer correcte afhandeling.

Rob Burg

Prima douche! Omdat we m binnen niet kwijt konden, hebben we de douche buiten gezet. Duurde uiteindelijk 7 weken. Als je t gaat omrekenen per douchebeurt is t niet echt goedkoop maar zeven weken...

Service was uitstekend. Jens brengt m, zet m in elkaar en haalt m weer op. Verlengen met 2 of meer weken is geen probleem.

Monique

Super service. Zeer nette douche. Snelle levering. Zeker een aanrader!

Snelle levering, nette prijs, Jens is behulpzaam en alles keurig verzorgd.

Een erg prettige oplossing voor, bijvoorbeeld, tijdens het verbouwen van je badkamer. De installatie is snel en vakkundig. De douche is erg aangenaam.

Dennis

Jens heeft ons keurig geholpen met het leveren van een mobiele douchecabine tijdens onze verbouwing. Het systeem werkt simpel en is eenvoudig door Jens in onze garage geplaatst. Door de meegeleverde...

Flexibiliteit, prijs kwaliteit verhouding, snelle plaatsing

Tiny Vossen Vrancken

Wij hebben 4 weken een douche gehuurd omdat we een nieuwe badkamer kregen.
Zeer goede service ­čĹŹ
De thermostaat kraan was te warm gebeld en dag erna was hij al hier om hem te vervangen.

Jens bied goede service en heel behulpzaam en doet wat hij zegt.
Ben zeer tevreden.

Fam. Buijs-Van Hinthum

Heel goede service en bereikbaarheid. De tijdelijke douche was snel en netjes geïnstalleerd. Prima douche, zodat de verbouwing van de badkamer minder vervelend was. Een week langer huren was geen...

Een fijne douche die gemakkelijk geïnstalleerd kon worden met alleen een koude kraan beschikbaar. Heel aardige leverancier die bovendien nog heel flexibel was in leveren en ophalen.

Wendy

Ik ben zeer tevreden over de service van Mobieledouchecabines.nl . De verhuurder denkt goed mee over de mogelijkheden voor het plaatsen van de cabine. Zeer vriendelijk geholpen!

De douchecabine werkt echt perfect! Wij hebben hier 4 weken gebruik van gemaakt i.v.m. verbouwing badkamer.