Jonk

Zeer goede service. Snelle levering werken volgens afspraak.

Mobiele douche was prima tussenoplossing bij de verbouwing. Goed product voldeed zeker aan verwachting.

Helmi van Lieshout

Een absolute aanrader voor iedereen die zijn badkamer gaat verbouwen! Je kunt gewoon heerlijk douchen tijdens de verbouwing! En mocht je de douche langer nodig hebben is dat geen probleem. Wij zijn...

De verbouwing duurde langer dan gepland maar dat was totaal geen probleem, een mailtje en de douchehuur werd verlengd. Jens sluit alles professioneel aan en de douchecabine is schoon en uitgerust met een thermostaatkraan en fijne douchekop!

Was de eerste ervaring, waarbij de service zeer goed is, prima en schoon product, was behelpen maar we waren er heel goed mee geholpen.

De verbouwing ging buiten verwachting vrij lang duren. Daardoor moesten we eigenlijk iedere keer na een week bellen en vragen om een huurverlenging van het contract. Dit was totaal geen probleem, hier gaan ze zeer flexibel te werk

Fam. P.

Heerlijk! Een slimme doordachte douchecabine (met thermostaatkraan ipv zo'n kraantje wat continue verloopt).
Op basis van een 80 liter boiler waar wij met een 5 persoons gezin (waarvan 2...

Betrouwbaar, luistert, denk mee, doordacht product, zeer nette prijs welke gewoon achteraf kan worden voldaan.
Samengevat: ouderwets degelijke service die je niet vaak meer ziet.

Pieter

Zeer positieve ervaring met deze douches: Eenvoudig te plaatsen in elke ruimte.. In ons geval gewoon in de keuken.

Jens sluit de douche in een handomdraai aan op de cv (kan ook met boiler) en heeft een pomp voor de afvoer (via de wasmachine).
Hij is bijzonder flexibel, zoals bij ons omdat de verbouwing behoorlijk uitliep en heeft een scherpe prijs..

echt een aanrader!

Vriendelijk, snel, betrouwbaar.

Op korte termijn was het lastig nog een douchecabine te vinden. Mobiele Douche Cabines kon wel aan onze vraag voldoen, een dag later op zaterdag werd de cabine al thuisbezorgd en netjes op onze zolder gemonteerd.

Marijnissen

Prima service, op tijd geleverd, aangesloten en weer opgehaald.

Komt afspraken na, het is een nette gebruiksvriendelijke douche cabine met separate boiler

Reinier

Wij zijn zeer tevreden! Erg fijne oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer! Top jens, dank voor alle flexibiliteit en snelle degelijke service;)

Snel, kundig, en zeer flexibel. Wij moesten verlengen en dit kon tot 2 maal toe zonder problemen. Super bedrijf

Henry

Ivm een verbouwing een mobiele douche laten plaatsen. Goede duidelijke info en alles professioneel aangesloten. Super flexibel toen we de douche nog wat dagen extra nodig hadden. Ook ophalen en...

Nette levering
Flexibel

Ruud Bisschops

Prima douchecabine met thermostaatkraan. Snel geleverd en werd netjes aangesloten.

Snel geleverd en werd netjes aangesloten.