Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. Hij komt de gemaakte afspraken goed na.

De douchecabine wordt opgebouwd en alles word aangesloten. Alles ziet er prima uit.

Ruud van Galen

Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische... Voor een nieuwe badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Bij Mobieledouchecabines.nl precies gevonden wat ik nodig had; een perfecte douche, eenvoudig in opbouw en geen ingewikkelde technische oplossing nodig. stroom en koud water en alles werkt!

fijne douche die makkelijk in opbouw is; uitstekende prijs / kwaliteit verhouding!

Hendrikx

Geweldige service. Super snel geregeld en heel fijn dat we langer konden huren toen het uitliep !
Cabine is heel fijn. Overal te plaatsen en makkelijk schoon te maken.

Cabine overal te plaatsen !
Snelle levering en verlengen mogelijk.

W. Paans

Zeer tevreden. Goede snelle service en no nonsense instelling.

Karin

Perfecte oplossing bij een verbouwing van de badkamer.
Perfecte oplossing bij een verbouwing van de badkamer.
Snelle reactie op aanvraag offerte. De douche wordt helemaal voor je geïnstalleerd en na de huurperiode ook weer gedemonteerd. Het tijdstip kan je in overleg bepalen. Door de boiler wordt het water ook snel warm.

Prijs/kwaliteit en service!

Jonk

Zeer goede service. Snelle levering werken volgens afspraak.

Mobiele douche was prima tussenoplossing bij de verbouwing. Goed product voldeed zeker aan verwachting.

Helmi van Lieshout

Een absolute aanrader voor iedereen die zijn badkamer gaat verbouwen! Je kunt gewoon heerlijk douchen tijdens de verbouwing! En mocht je de douche langer nodig hebben is dat geen probleem. Wij zijn... Een absolute aanrader voor iedereen die zijn badkamer gaat verbouwen! Je kunt gewoon heerlijk douchen tijdens de verbouwing! En mocht je de douche langer nodig hebben is dat geen probleem. Wij zijn super tevreden en zouden het iedereen aanraden!! Jens nogmaals bedankt voor je geweldige service!

De verbouwing duurde langer dan gepland maar dat was totaal geen probleem, een mailtje en de douchehuur werd verlengd. Jens sluit alles professioneel aan en de douchecabine is schoon en uitgerust... De verbouwing duurde langer dan gepland maar dat was totaal geen probleem, een mailtje en de douchehuur werd verlengd. Jens sluit alles professioneel aan en de douchecabine is schoon en uitgerust met een thermostaatkraan en fijne douchekop!

Was de eerste ervaring, waarbij de service zeer goed is, prima en schoon product, was behelpen maar we waren er heel goed mee geholpen.

De verbouwing ging buiten verwachting vrij lang duren. Daardoor moesten we eigenlijk iedere keer na een week bellen en vragen om een huurverlenging van het contract. Dit was totaal geen probleem,... De verbouwing ging buiten verwachting vrij lang duren. Daardoor moesten we eigenlijk iedere keer na een week bellen en vragen om een huurverlenging van het contract. Dit was totaal geen probleem, hier gaan ze zeer flexibel te werk

Fam. P.

Heerlijk! Een slimme doordachte douchecabine (met thermostaatkraan ipv zo'n kraantje wat continue verloopt).
Op basis van een 80 liter boiler waar wij met een 5 persoons gezin (waarvan 2 pubers) ruimschoots konden douchen.
Komt zijn afspraken na, luistert naar de klant en denkt mee.
Geen torenhoge borg maar gewoon achteraf afrekenen als alles achter de rug is.

Betrouwbaar, luistert, denk mee, doordacht product, zeer nette prijs welke gewoon achteraf kan worden voldaan.
Samengevat: ouderwets degelijke service die je niet vaak meer ziet.

Pieter

Zeer positieve ervaring met deze douches: Eenvoudig te plaatsen in elke ruimte.. In ons geval gewoon in de keuken.

Jens sluit de douche in een handomdraai aan op de cv (kan ook met boiler) en heeft een pomp voor de afvoer (via de wasmachine).
Hij is bijzonder flexibel, zoals bij ons omdat de verbouwing...
Hij is bijzonder flexibel, zoals bij ons omdat de verbouwing behoorlijk uitliep en heeft een scherpe prijs..

echt een aanrader!