Simone

Super fijn, alles! Geen enkel negatief punt.

Goed geregeld, duidelijke correcte communicatie, goede prijs/kwaliteitverhouding. Alleen maar sterke punten heeft dit bedrijf! Jens, ga zo door!!!

Als je je badkamer gaat verbouwen, maak...

Als je je badkamer gaat verbouwen, maak het jezelf niet moeilijk en huur hier gewoon een tijdelijke douchecabine!

Remko de Vries

Vanwege een verbouwing badkamer met dit bedrijf in zee gegaan. in 1 woord FANTASTISCH! Nette behulpzame installateur, cabine perfect en schoon geplaatst. Er werd goed meegedacht voor de juiste... Vanwege een verbouwing badkamer met dit bedrijf in zee gegaan. in 1 woord FANTASTISCH! Nette behulpzame installateur, cabine perfect en schoon geplaatst. Er werd goed meegedacht voor de juiste locatie. Uiteindelijk in de ruime hal van de woning geplaatst. Eenmaal onder de douche na een dag verbouwen vergat je gewoon even dat je in je eigen hal stond te douchen...haha...en niet gewoon in je badkamer. Perfecte douche, goed te regelen, ruim voldoende heet water met de grote boiler. De cabine stond onder de trap en als mijn vrouw ineens de trap afkwam en ik hoorde boven mij: "Dag schat, lekker aan het douchen?"...besefte ik me ineens weer dat ik in de hal stond :)

Scherpe prijs, snelle levering, snelle plaatsing en goed meegedacht.

Fam. vd Vleuten

Voor een verbouwing de douche voor 3 weken gehuurd. Bij ons stond hij in de berging. Dit ging perfect! We hebben heerlijk gedoucht. Na 2 weken bleek dat we het niet gingen halen. Een mailtje... Voor een verbouwing de douche voor 3 weken gehuurd. Bij ons stond hij in de berging. Dit ging perfect! We hebben heerlijk gedoucht. Na 2 weken bleek dat we het niet gingen halen. Een mailtje gestuurd dat we de douche nog een week langer wilden gebruiken. Dit was geen probleem! Super!!!

Komt afspraken na.

Hai Sieben

Uitstekend

Afspraak nakomen

Fam. Konings

Uitstekende service!

Gewoon lekker makkelijk

Fam. Bouman

Heerlijk gedoucht. Ideale oplossing bij een verbouwing

Goede service. Klantvriendelijk

JdV

We hebben ivm een verbouwing van onze badkamer een douche gehuurd. Heldere communicatie, duidelijke prijsafspraak. Daarnaast een snelle levering van een frisse en schone douche!

Dit bedrijf doet wat ze beloven!

Familie de Beijer

Super service! Omdat een lekkage in onze badkamer onverwacht grotere gevolgen bleek te hebben moesten we snel schakelen. Woensdags gebeld, donderdagmiddag stond er een fijne, schone douchecabine in... Super service! Omdat een lekkage in onze badkamer onverwacht grotere gevolgen bleek te hebben moesten we snel schakelen. Woensdags gebeld, donderdagmiddag stond er een fijne, schone douchecabine in onze garage. Vakkundig aangesloten, goede uitleg en ook niet onbelangrijk, een goede prijs inclusief aansluiten, brengen en verwijderen. Afgesproken voor 3,5 week maar toen op dat moment de badkamer nog niet klaar was probleemloos nog 2 weken kunnen verlengen. Echt een topbedrijf!

Goede service, schone, goed werkende douche, flexibiliteit mogelijk qua periode

Karolien van Zijderveld

Wat een geweldige oplossing !!
Als we dit eerder geweten hadden was onze badkamer al eerder vernieuwd geweest ! Heerlijk elke dag kunnen douchen !
Daarnaast ook soepeltjes met leveren en...
Wat een geweldige oplossing !!
Daarnaast ook soepeltjes met leveren en ophalen; super service.
Een echte aanrader !

Super oplossing, schone spullen, douche heeft goede straal, prima en vriendelijke service.
Tip: knijpers gebruiken om douchegordijn aan de zijkant extra goed vast te zetten zodat het niet naar binnen kan waaien geeft nog beter resultaat.

Marga van der Linden

Wat een super ervaring. Ondanks dat je met verbouwen van de douche in een puinhoop zit, elke ochtend een heerlijke douche nemen in jullie douche cabine. Met een grote boiler zodat je niet zonder... Wat een super ervaring. Ondanks dat je met verbouwen van de douche in een puinhoop zit, elke ochtend een heerlijke douche nemen in jullie douche cabine. Met een grote boiler zodat je niet zonder heet water komt te zitten.

Alles zag er zo mooi schoon uit.