K.J. Verpoort

Dit bedrijf komt de gemaakte afspraken correct na !!

helaas geen bijzonderheden te melden.
Volgens mijn indruk is het bedrijf betrouwbaar en eerlijk !!

Marion

Super oplossing tijdens de verbouwing van je badkamer

Snel - duidelijk - vriendelijk - flexibel - kortom aanrader

Dick

Fijne douchecabine, is enorm meegevallen, lekker kunnen douchen zelfs op onze zolder.
Zeker aan te raden voor mensen die tijdelijke oplossing zoeken voor bv tijdens verbouwing. Prettige communicatie en fijne installateur.

-Vooraf besproken verhuurtijd makkelijk met week kunnen verlengen.
-Snelle vriendelijke communicatie
-Goede kwaliteit

Joris Peeters

Zo'n cabine is een verrijking als je in een (badkamer) verbouwing zit. Hij wordt netjes en vlot aangeleverd en ook op die manier weer opgehaald. Alles bij elkaar dik tevreden! Bedankt Jens!

Betaalbaar, vlot, betrouwbaar, meedenkend en vriendelijk

Familie Verbeek

Hele goede service. Er word goed meegedacht.

Fijne douche die echt niet als noodoplossing aanvoelt!

Rennie Osmani

Zoals omschreven op de site , zo wordt het geleverd! Echt super , wij hebben een cabine gehuurd voor drie weken tijdens de verbouwing van onze badkamer, hij stond in de garage! Wij hebben fijn... Zoals omschreven op de site , zo wordt het geleverd! Echt super , wij hebben een cabine gehuurd voor drie weken tijdens de verbouwing van onze badkamer, hij stond in de garage! Wij hebben fijn kunnen douchen als gezin bestaande uit 7 personen, ik heb niemand horen klagen en dat met een stel pubers erbij 😉

Belt keurig op tijd dag voor levering hoe laat hij komt, ook de dag voordat hij weer opgehaald wordt , wordt er gebeld hoe laat hij de volgende dag de cabine komt halen. Vriendelijke meneer en... Belt keurig op tijd dag voor levering hoe laat hij komt, ook de dag voordat hij weer opgehaald wordt , wordt er gebeld hoe laat hij de volgende dag de cabine komt halen. Vriendelijke meneer en correcte installatie.

Kiki

Duidelijke afspraak mbt levering en ophalen. De douche is super! Geen nattigheid er omheen en groot genoeg. Voor ons is er zorg uit handen genomen 👍 Jens is ook een erg aardige man. Een aanrader... Duidelijke afspraak mbt levering en ophalen. De douche is super! Geen nattigheid er omheen en groot genoeg. Voor ons is er zorg uit handen genomen 👍 Jens is ook een erg aardige man. Een aanrader dus.

Contact, uitleg, levering, de douche natuurlijk

Fam. Willems

Erg goed alternatief bij een verbouwing van de badkamer.

Goede service, komt afspraken perfect na, kortom helemaal top dit bedrijf.

Berry van den Akker

Super

Goede communicatie, nette installering. Fijn douchen . Gewoon alles perfect.

Nathalie

Goede service

Makkelijk afspraken mee te maken
Goed product
Snel geleverd