Rob

We hebben voor 3 weken een douchecabine gehuurd. Zelf gehaald en zelf opgebouwd en afgebroken en terug gebracht. Dit alles verliep soepel en de afgesproken tijden zijn nagekomen. Het is een goede... We hebben voor 3 weken een douchecabine gehuurd. Zelf gehaald en zelf opgebouwd en afgebroken en terug gebracht. Dit alles verliep soepel en de afgesproken tijden zijn nagekomen. Het is een goede oplossing tijdens verbouw badkamer.

Perfecte ervaring met dit bedrijf. Alles was prima naar wens.

Zeer Service gericht en flexibel. Zeer vriendelijk man. Product was heel netjes en schoon.

Zeer snelle en goede service. Erg klantvriendelijk. Net afgewerkt product, gemakkelijk in gebruik.

Snelle service bij levering, vragen of problemen en bij het ophalen.

Heel goede service, vriendelijk en de douche was prima!

De service.

T. van Uum

We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 2 weken een mobiele douche gehuurd. Deze hebben we op zolder laten plaatsen waarna we heerlijk hebben kunnen douchen. De levering was op tijd, de... We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 2 weken een mobiele douche gehuurd. Deze hebben we op zolder laten plaatsen waarna we heerlijk hebben kunnen douchen. De levering was op tijd, de douche was netjes en is door mobieledouchecabines opgebouwd, aangesloten en weer afgebroken en opgehaald. Ik heb zelf verder geen voorzieningen hoeven treffen, perfect.

Duidelijke afspraken en deze ook netjes nagekomen.

Lucas

Zeer flexibel en professioneel

Fijne communicatie via mail, klacht mbt de smerig geleverde douche cabine goed opgelost uiteindelijk. Gehuurde cabine is een goede vervanging tijdens de verbouwing van badkamer.
Zorg ervoor...
Zorg ervoor dat iedereen die de telefoon opneemt binnen het bedrijf, maakt niet uit in welke functie, ieder telefoontje op dezelfde manier afhandelt en dus ook door communiceert wanneer iemand een serieuze klacht heeft.

fijne cabines, vriendelijke en behulpzame medewerkers, duidelijke website

cjm van hout

Goede ervaring , kwaliteit en service gaan voorop in de strijd,
Verderis prijsniveau ook goed

Flexibiliteit

Bos

Super geregeld! ??

Snel geleverd en opgehaald ??

Manders

Zeer positief. Komen afspraken goed na, snelle levering. Verlengen ook geen probleem.

Goede prijs /kwaliteit verhouding.
Goed product voor tijdelijke douchegelegenheid.