Thijs

Prima en correct bedrijf. Fijne douche!

Jens heeft ons voor 3 weken een douche verhuurd en voor ons aangesloten op bestaand leidingwerk in de garage. Toen de aannemer een fout maakte en we geen warm water meer hadden dacht Jens in... Jens heeft ons voor 3 weken een douche verhuurd en voor ons aangesloten op bestaand leidingwerk in de garage. Toen de aannemer een fout maakte en we geen warm water meer hadden dacht Jens in oplossingen en kwam tegen een kleine meerprijs een boiler bezorgen. Helemaal goed!

Tineke

Helemaal top! Prima douche voor een paar weken.

We hadden binnen een paar dagen een douche nodig (wat erg laat is natuurlijk) maar dat was geen enkel probleem. Goede communicatie.

Snelle service

Goede bereikbaarheid

Carla Scholten

Jens is flexibel en goed bereikbaar, belt en mailt snel terug. Mobiele douche werd beneden geplaatst en kon rechtstreeks op de ketel aangesloten worden. Fijn, geen boiler (met drie pubers in huis).... Jens is flexibel en goed bereikbaar, belt en mailt snel terug. Mobiele douche werd beneden geplaatst en kon rechtstreeks op de ketel aangesloten worden. Fijn, geen boiler (met drie pubers in huis). Na drie weken helaas nog twee verlenging, maar dat was geen probleem.

Verbouwing van de badkamer heeft met deze douche weinig gedoe opgeleverd.

Transparante kosten
Betrouwbaar
Flexibel

Louis Teurlings

Met dit bedrijf kun je echt zaken doen.

Zeer goede communicatie.
En vooral betrouwbaar.

Geert Tijs

Het kwam gelijk vertrouwd over en kreeg goede adviezen. We hebben een mobiele douchecabine voor 3 weken gehuurd.
Netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Na 3 weken op afspraak weer opgehaald. De eigenaar, Jens is erg klantvriendelijk en klantgericht. Ik kan hem iedereen aanbevelen. Jens bedankt ! Wij waren erg blij met je cabine tijdens onze verbouwing !

Zeer klantgericht en klantvriendelijk.

Marian van der Heijden

Mooie ruime en schone douchecabine met grote boiler, waardoor er altijd warm tot heet water was met een harde straal. Gelijkwaardig aan onze oude douche. Het huren van een nooddouche is ons 300%... Mooie ruime en schone douchecabine met grote boiler, waardoor er altijd warm tot heet water was met een harde straal. Gelijkwaardig aan onze oude douche. Het huren van een nooddouche is ons 300% meegevallen., hebben onze oude douche amper gemist.

Fijn dat er een grote boiler bij geleverd kon worden en dat zonder meerprijs !
Ook hoefde er geen borg betaald te worden, waar maak je dat nog mee ?!
Kon op zeer korte termijn...
Fijn dat er een grote boiler bij geleverd kon worden en dat zonder meerprijs !
Ook hoefde er geen borg betaald te worden, waar maak je dat nog mee ?!
Kon op zeer korte termijn geplaatst worden.

Drie weken een cabine gehuurd tijdens de verbouwing van onze badkamer. Het was echt een uitkomst!

Nette monteur, alles verliep keurig volgens afspraak.

ruud

Wij hebben met 4 volwassenen twee en een halve week gebruik gemaakt van een douchecabine met een boiler van 75 liter.

Fijne oplossing. Voldoende warm water. Stroomverbruik van de...

Fijne oplossing. Voldoende warm water. Stroomverbruik van de boiler was erg laag. 7 tot 10KWh per dag = max 1€80 aan stroom. Daartegen gebruik je geen gas, dus dat heft het weer bijna op.

Goede bereikbaarheid, vriendelijke installateur, afspraken stipt op tijd, kennis van zaken, snelle instalatie.

Aarts

Wij hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 3 weken gebruik gemaakt van de mobiele douche cabine. Deze werd op zolder geplaatst en was echt een uitkomst! Zeker met 2 kleine kinderen is het... Wij hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 3 weken gebruik gemaakt van de mobiele douche cabine. Deze werd op zolder geplaatst en was echt een uitkomst! Zeker met 2 kleine kinderen is het ideaal dat je tijdens de verbouwing toch gewoon de beschikking over een goede douche hebt.