Hele leuke ervaring gehad met de jongens van MCN! Mooie tafels, verstand van roulette en blackjack en een enthousiaste uitstraling.

John Broeken

Erg prettige partij om mee samen te werken! Zeker een aanrader..

Een roulettetafel en blackjacktafel gehuurd van Mobiel Casino Nederland. Geweldige ervaring, het leek net een professioneel casino! Dit kwam mede door de professionele croupiers, die ook zorgde voor... Een roulettetafel en blackjacktafel gehuurd van Mobiel Casino Nederland. Geweldige ervaring, het leek net een professioneel casino! Dit kwam mede door de professionele croupiers, die ook zorgde voor een aangename sfeer.

Top service, waren ruim op tijd en alles zag er precies uit zoals in het Holland Casino.

J. Hendriks

Ons personeelsfeest was een groot succes, mede dankzij het casino en de bijpassende cocktailbar (leuk dat jullie deze concepten combineren)! Succes aan het kantoor en tot volgend jaar.

Fijne partij om mee te werken! Dit doen wij dan ook jaren met veel plezier!
Ga zo door mannen.

Erik de Groen

Wij hebben dankzij het casino een ontzettend leuke avond gehad! De croupiers waren enthousiast en netjes gekleed!

Wouter Damen, Technische Unie

Ik heb in het voortraject een fijn adviesgesprek met Sam gehad. De feest zelf was een groot succes waar het casino een grote rol in heeft gespeeld. Leuke croupiers en alles was keurig verzorgd.... Ik heb in het voortraject een fijn adviesgesprek met Sam gehad. De feest zelf was een groot succes waar het casino een grote rol in heeft gespeeld. Leuke croupiers en alles was keurig verzorgd. Bedankt!

Een tevreden klant

Ik heb Mobiel Casino Nederland gebeld en gesproken met Sam. Hij heeft me goed geadviseerd en zijn offerte was daarnaast goedkoper dan de andere die ik heb ontvangen. Op de avond zelf hebben de... Ik heb Mobiel Casino Nederland gebeld en gesproken met Sam. Hij heeft me goed geadviseerd en zijn offerte was daarnaast goedkoper dan de andere die ik heb ontvangen. Op de avond zelf hebben de croupiers all afspraken meer dan waar gemaakt.Het casino was een hit!

EY

Mobielcasino heeft bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. De jongens kwamen op tijd, dachten mee over het feest en de indeling en gingen zelfstandig te werk. Ze legden de spellen goed uit en... Mobielcasino heeft bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. De jongens kwamen op tijd, dachten mee over het feest en de indeling en gingen zelfstandig te werk. Ze legden de spellen goed uit en wisten de sfeer positief te beinvloeden. Verder was de voorbereiding van het feest ook goed geregeld, ik kon Sam altijd bereiken met vragen en hij heeft goed meegedacht over de inrichting van het feest. Ik zou MobielCasino zeker aanbevelen.