Toon, SS Rotterdam

De croupiers waren vrij jong, maar dit zorgde er wel voor dat ze er echt zin in hadden en enthousiast waren

Karel Uijttenboogaard

Geweldig personeelsfeest gehad, het casino én de cocktails waren een super aanvulling op ons feest! We hebben ze gelijk vastgelegd voor ons zomerfeest.

Shirley Derksen - World Forum Den Haag

Afgelopen vrijdag hadden wij een grote productie met 1500 internationale gasten. MCN heeft 31 casinotafels met begeleiding verzorgd. Alles verliep vlekkenloos en onze klant heeft het event met een... Afgelopen vrijdag hadden wij een grote productie met 1500 internationale gasten. MCN heeft 31 casinotafels met begeleiding verzorgd. Alles verliep vlekkenloos en onze klant heeft het event met een 8,5 beoordeeld.

Mary Snijders

We hebben een top Las Vegas tuinfeest gehad, mede dankzij jullie mooie casinotafels en leuke collega's!

Leuke jongens om mee te werken! Spontaan én professioneel.

Zeer nette en snelle communicatie.
Ook het personeel was zeer netjes en goed naar de gasten toe.

Selwyn Serati

Leuke jongens die er een echt feest van hebben gemaakt!

Top ervaring gehad, de nieuwe koffieprinter is echt een toevoeging!

2 Slotmachines gehuurd voor ons personeelsfeest, voegt toch iets extra's toe! Uitstekende service en duidelijke/snelle communicatie vanuit Bar Company.

2 Slotmachines gehuurd voor een personeelsfeestje. Voegt toch iets extra's toe aan het feestje. Uitstekende service en duidelijke communicatie vanuit Mobiel Casino Nederland, complimenten daarvoor!