Paul van Vliet

Positieve groep, netjes in afspraken zoals het hoort. Graag tot de volgende keer heren!

Denise

Mobiel Casino Nederland ingehuurd op een bedrijfsfeestje. Er waren een hoop collega's die nog nooit in het casino geweest waren. De croupiers namen uitgebreid de tijd om onze collega's het spel te... Mobiel Casino Nederland ingehuurd op een bedrijfsfeestje. Er waren een hoop collega's die nog nooit in het casino geweest waren. De croupiers namen uitgebreid de tijd om onze collega's het spel te leren. Een super avond! Leuk entertainment voor een goede prijs!

Mike Multi

Opbouw ging super snel
personeel meedenkend en zeer flexibel
Netjes gekleed en leggen het spel goed uit aan de mensen die nog nooit hebben gespeeld
tot het eind van de avond een...
Opbouw ging super snel
personeel meedenkend en zeer flexibel
tot het eind van de avond een super avond gehad.

Natascha Peters

Goed gelachen met de jongens van Mobiel Casino Nederland! Top geregeld allemaal.

Jelle Reijnen / DCS

Ik heb Mobiel Casino Nederland ingehuurd voor onze vrijwilligersavond. We zijn geen makkelijke groep om te hebben om eerlijk te zijn, maar de croupiers hebben een top avond verzorgd. Bedankt!

Toine Philip

Leuke avond gehad en ik beveel deze jongens van harte aan.

Open en eerlijk bedrijf. Maakt duidelijke, op maat gemaakte, afspraken. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Zeer nette croupiers.

Jim Koning

Fijne club die levert wat er beloofd wordt. Fles bubbels als cadeau voor de winnaar deed het erg leuk.

Kim Bontekan

Gezellige jongens die plezier hebben in het spel

Preventief BV

Snelle offerte, prima communicatie, gemaakte afspraken nagekomen.
Tijdig aanwezig, vlot opgebouwd en representatieve materialen en personeelsleden.
Het feest was leuk en sfeervol en de...
Snelle offerte, prima communicatie, gemaakte afspraken nagekomen.
Het feest was leuk en sfeervol en de gasten waren te spreken over het casino.