Jelle Reijnen / DCS

Ik heb Mobiel Casino Nederland ingehuurd voor onze vrijwilligersavond. We zijn geen makkelijke groep om te hebben om eerlijk te zijn, maar de croupiers hebben een top avond verzorgd. Bedankt!

Toine Philip

Leuke avond gehad en ik beveel deze jongens van harte aan.

Open en eerlijk bedrijf. Maakt duidelijke, op maat gemaakte, afspraken. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Zeer nette croupiers.

Jim Koning

Fijne club die levert wat er beloofd wordt. Fles bubbels als cadeau voor de winnaar deed het erg leuk.

Kim Bontekan

Gezellige jongens die plezier hebben in het spel

Preventief BV

Snelle offerte, prima communicatie, gemaakte afspraken nagekomen.
Tijdig aanwezig, vlot opgebouwd en representatieve materialen en personeelsleden.
Het feest was leuk en sfeervol en de...

Toon, SS Rotterdam

De croupiers waren vrij jong, maar dit zorgde er wel voor dat ze er echt zin in hadden en enthousiast waren

Karel Uijttenboogaard

Geweldig personeelsfeest gehad, het casino én de cocktails waren een super aanvulling op ons feest! We hebben ze gelijk vastgelegd voor ons zomerfeest.

Shirley Derksen - World Forum Den Haag

Afgelopen vrijdag hadden wij een grote productie met 1500 internationale gasten. MCN heeft 31 casinotafels met begeleiding verzorgd. Alles verliep vlekkenloos en onze klant heeft het event met een...

Mary Snijders

We hebben een top Las Vegas tuinfeest gehad, mede dankzij jullie mooie casinotafels en leuke collega's!